return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Alphazone & Dave Joy till Örebro 17/4 (pg. 2)
View this Thread in Original format
SWE_TRANCE
Ser väldigt lovande ut..speciellt när dom kommer hit till Borås med Above & Beyond, Trance Control och Airbase. :)

Bara det inte blir "The Lab fenomen"..:eek:
St_Andrew
Förfest hos mig BTW :p
Glorie
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Ser väldigt lovande ut..speciellt när dom kommer hit till Borås med Above & Beyond, Trance Control och Airbase. :)


va? Både T[]C OCH Above & Beyond tll Borås? va orättvist. hehe.. kunde de inte haft A&B hos mig i Linköping :p ja tror ja får ta och planera att hälsa på min kompis i Borås dåda :D :)

a just de... nils bor ju oxå i Örebro :) klantigt av mig att glömma det... men jag skyller på ruset.

andrew, var du på Tranceatlantic 3 i Örebro? (club 700) ja tror det var 2001... :)

quote:
Originally posted by cviper
[hijack topic]



hehe:stongue:
St_Andrew
quote:
Originally posted by Glorie
andrew, var du på Tranceatlantic 3 i Örebro? (club 700) ja tror det var 2001... :)


nope, borde jag vart det eller? =)
Glorie
quote:
Originally posted by St_Andrew
nope, borde jag vart det eller? =)


hoho....ja det tycker ja väl? :D fast du kanske inte hade åldern (18) inne 2001? :p :rolleyes:

just den festen var ju psy och det har ju bara anordnats psytrancefester i örebro va ja vet? (med namn som dragit i alla fall) (annat blir det nu :D) jag var på allt lagligt jag kom åt, när det begav sig.:happy2:

vart var förfesten sa du? bor du i centrum? annars är det inte aktuellt :)
St_Andrew
quote:
Originally posted by Glorie
hoho....ja det tycker ja väl? :D fast du kanske inte hade åldern (18) inne 2001? :p :rolleyes:

just den festen var ju psy och det har ju bara anordnats psytrancefester i örebro va ja vet? (med namn som dragit i alla fall) (annat blir det nu :D) jag var på allt lagligt jag kom åt, när det begav sig.:happy2:

vart var förfesten sa du? bor du i centrum? annars är det inte aktuellt :)


neeeh med tanke på att jag fyller 18 i mars så var jag inte riktigt 18 då :p

jag bor i sörby, typ 10-15 min gång till stan, men räkna inte med det till 100% än, men jag ska försöka :)
SteveTranz4ever
Ska väl joina MiB och höja medelåldern "lite" :)
Amnezia
quote:
Originally posted by Glorie

andrew, var du på Tranceatlantic 3 i Örebro? (club 700) ja tror det var 2001... :)


hum var det inte det som typ stoppades flera timmar förtidigt lr nått sånt??? var inte där fast tror jag borde varit 18 det året..hmu:rolleyes: :p :p

tata nöjd nu Glorie..efter 2år så har jag lärt mig quota yay:p :p ;) inte pjåkigt jue..:cool:
MiB
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ska väl joina MiB och höja medelåldern "lite" :)


haha u bet =) får ta en gubbförfest.. ;)
St_Andrew
http://conventum.se/ver02/global/sh...04-17&calID=115

hmmm :conf:

MiB
quote:
Originally posted by St_Andrew
http://conventum.se/ver02/global/sh...04-17&calID=115

hmmm :conf:


wtf?

kicki o lotta kanske är förband ;)
Connector
kicki och bettan och gänget kommer inte vara i samma lokal... samma byggnad men inte samma lokal. Då var det löst :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement