|
Alphazone & Dave Joy till Örebro 17/4 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
Ser väldigt lovande ut..speciellt när dom kommer hit till Borås med Above & Beyond, Trance Control och Airbase. :)
Bara det inte blir "The Lab fenomen"..:eek: |
|
|
| St_Andrew |
| Förfest hos mig BTW :p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Ser väldigt lovande ut..speciellt när dom kommer hit till Borås med Above & Beyond, Trance Control och Airbase. :)
|
va? Både T[]C OCH Above & Beyond tll Borås? va orättvist. hehe.. kunde de inte haft A&B hos mig i Linköping :p ja tror ja får ta och planera att hälsa på min kompis i Borås dåda :D :)
a just de... nils bor ju oxå i Örebro :) klantigt av mig att glömma det... men jag skyller på ruset.
andrew, var du på Tranceatlantic 3 i Örebro? (club 700) ja tror det var 2001... :)
| quote: | Originally posted by cviper
[hijack topic] |
hehe:stongue: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
andrew, var du på Tranceatlantic 3 i Örebro? (club 700) ja tror det var 2001... :) |
nope, borde jag vart det eller? =) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
nope, borde jag vart det eller? =) |
hoho....ja det tycker ja väl? :D fast du kanske inte hade åldern (18) inne 2001? :p :rolleyes:
just den festen var ju psy och det har ju bara anordnats psytrancefester i örebro va ja vet? (med namn som dragit i alla fall) (annat blir det nu :D) jag var på allt lagligt jag kom åt, när det begav sig.:happy2:
vart var förfesten sa du? bor du i centrum? annars är det inte aktuellt :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
hoho....ja det tycker ja väl? :D fast du kanske inte hade åldern (18) inne 2001? :p :rolleyes:
just den festen var ju psy och det har ju bara anordnats psytrancefester i örebro va ja vet? (med namn som dragit i alla fall) (annat blir det nu :D) jag var på allt lagligt jag kom åt, när det begav sig.:happy2:
vart var förfesten sa du? bor du i centrum? annars är det inte aktuellt :) |
neeeh med tanke på att jag fyller 18 i mars så var jag inte riktigt 18 då :p
jag bor i sörby, typ 10-15 min gång till stan, men räkna inte med det till 100% än, men jag ska försöka :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Ska väl joina MiB och höja medelåldern "lite" :) |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Glorie
andrew, var du på Tranceatlantic 3 i Örebro? (club 700) ja tror det var 2001... :)
|
hum var det inte det som typ stoppades flera timmar förtidigt lr nått sånt??? var inte där fast tror jag borde varit 18 det året..hmu:rolleyes: :p :p
tata nöjd nu Glorie..efter 2år så har jag lärt mig quota yay:p :p ;) inte pjåkigt jue..:cool: |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ska väl joina MiB och höja medelåldern "lite" :) |
haha u bet =) får ta en gubbförfest.. ;) |
|
|
| MiB |
wtf?
kicki o lotta kanske är förband ;) |
|
|
| Connector |
| kicki och bettan och gänget kommer inte vara i samma lokal... samma byggnad men inte samma lokal. Då var det löst :) |
|
|
|
|