|
Alphazone & Dave Joy till Örebro 17/4 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
Örebro flyttas.
Som de flesta säkert redan vet så kom det inte speciellt mycket folk på vårt arrangemang i Borås 3/4. Ett lågt antal besökare leder självklart till låga intäkter, och så även i detta fall.
För att slippa få ännu ett The Lab (bolaget i konkurs utan möjlighet att betala tillbaka förköpsbiljetter) så har vi valt att senarelägga arrangemanget i Örebro (17/4) tills vi fått möjlighet att komma tillbaka på fötter. Arrangemanget planeras nu att hållas 16/10 2004 istället, men fortfarande i samma lokal och med exakt samma artister.
Alla biljetter till 17/4 kommer självklart gälla även det nya datumet.
Festen i Borås 8/5 kommer fortfarande gå av stapeln som planerat, men vi behöver ert stöd som besökare för att kunna genomföra våra arrangemang.
Vid eventuella frågor: [email protected]
Vänligaste hälsningar
Club Sensation Crew
:( |
|
|
| Laszlo |
^^^^ I could almost see this one coming. Fan va tråkigt. Jag hade verkligen sett fram emot festen. :(
Nåja - hoppas festen i götet går bättre än den i Borås i alla fall |
|
|
| Funfrock |
| hmm 16/10 var ju minst sagt en bit fram i tiden |
|
|
| jeremy1984 |
Men ååååhåå... Det blev som man befarade då :confused:
Hade faktiskt sett fram emot det här ändå.. är så trött på alla inställda fester!
Även om CS inte verkar vara några bedragare leder ju sånt här till att folk inte vågar köpa förköp längre..Och det förstör ju för arrangörerna också...börjar komma in i en ond cirkel :nervous:
Får väl se fram emot Tiësto och TC 2 yrs nu.. dessa borde väl ändå bli av :) |
|
|
| St_Andrew |
| mmm håller med, jag tex har inte köpt några biljetter än för att jag var orlig att nått sånt här skulle hända... fy fan var surt, hade verkligen sett fram emot det här :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | | Originally posted by jeremy1984 Får väl se fram emot Tiësto och TC 2 yrs nu.. dessa borde väl ändå bli av :) |
Kan lova dig det inte blir inställt ;)
Tyvärr är det ju svårt för nyare arrangörer att få folk och detta är inte första gången det visat sig. |
|
|
| Glorie |
| :( tråkigt... men ja förstår dem ändå. |
|
|
| St_Andrew |
| nu kom jag på tråkighet nr 2, jag kommer inte ens kunna gå på den när den blir av, bor 2 miljarder mil för långt bort då :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
nu kom jag på tråkighet nr 2, jag kommer inte ens kunna gå på den när den blir av, bor 2 miljarder mil för långt bort då :( |
Jasså så de e till å flytta till Sedna som ligger bortom Pluto... är ju ca. 1,8 miljarder mil bort
Fan vilken svinig taxinota det skulle blitt om du åkte hem direkt efter... |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jasså så de e till å flytta till Sedna som ligger bortom Pluto... är ju ca. 1,8 miljarder mil bort
Fan vilken svinig taxinota det skulle blitt om du åkte hem direkt efter... |
lol okej, för att vara mer precis kommer jag bo 6500km bort, och nej jag tror inte den taxinotan skulle bli speciellt billig heller =/ |
|
|
| eng3l |
Illa, när det väl händer nåt i Örebro blir det självklart inställt :(
Aja, får hoppas det inte blir uppskjutet igen bara.... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Är nyfiken på i vilken utsträckning arrangören har promotat sina fester förutom sin site & att dom finns med i en del kalendrar för fester likt den TC har ? |
|
|
|
|