return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Alphazone & Dave Joy till Örebro 17/4
View this Thread in Original format
Glorie
(gäller att va ute i god tid :rolleyes: )

Kolla va trevligt!

Weeeeeeeeee!

Givetvis kommer jag vara där om inget oförutsett inträffar..:) Känns som festarrangörerna satsar väldigt mycket... kolla in festerna de planerar...:D:D 2004 lär bli ett roligt trance-år i Sverige.

Conventum verkar f.Ö som en ytterst trevlig lokal, (hehe) även om jag inte sett den, eftersom den inte fanns när ja bodde i Örebro.

Kan vi räkna med att ni gamla trance-rävar i Örebro (Mib, St_Andrew och Amnezia) kommer gå dit? ;):tongue3
St_Andrew
quote:
Originally posted by Glorie
Kan vi räkna med att ni gamla trance-rävar i Örebro (Mib, St_Andrew och Amnezia) kommer gå dit? ;):tongue3


räkna stenhårt med St_Andrew iaf :D

sidan funkar inge bra för mig men om det e i conventum (som typ inte ens e färdigbyggd) så borde det bli en fet fest! :D

ålder 18 eller? *hoppas*
Glorie
quote:
Originally posted by St_Andrew
ålder 18 eller? *hoppas*


neeee.....20 juu..... :confused:

(:p :p :p :p :p :p)

neeeeeeeee, 16! :D:clown:

[...]

Enligt CS (oooooh ännu en 2-bokstäversförkortning! denna gång för Club Sensation) kommer de ordna fester med namn som Fleming, Lange, Above & Beyond, Airbase och Trance []Control.
St_Andrew
bra, då e jag där :D

Tips: Dra upp den här tråden lite närmare oxå annars glömmar man garanterat bort :p
Connector
Missa inte my man Alexander Wennberg som kommer köra live ;)
[nils]
bleh!

va på tiden att någon stor kom till örebro :D
slå i backen att jag kommer dit! fasen va skönt! inte behöva tåga i 5h för att komma dit :crazy:

angående conventum:
det lär ju vara dom absolut fräschaste lokalerna i hela närke! nybyggda och stora. kommer bli feting! alla sweta's måste dit!! :D
cviper
[hijack topic]
Det händer nåt i göteborg!!!!! :D :p

Otroligt men sant, så anordnar samma arrangörer nåt i här: kolla!

Hoppas allt går bra. Förra gången nån försökte arra nåt i gbg .. hände inget :conf:

Whatever, nu ska jag fortsätta packa, åker iväg till finland imon :( Ska bl.a. tillbring nyår nånstans i en liten by i den finska tundran... typ. :p
[/hijack topic]
MiB
givet att man ska dit..

16 år.. :mad: :whip: dom kan hålla sig på club 700 ;)
Amnezia
hum hum 16års gräns..:rolleyes: :p
yeye.....bara dom hinner bygga klart stället..fast 17e april e ju ett tag kvar...:cool:

kommer flemmin till örebro föressten:eyes: låter inte dumt alls..yay
Vizay
kommer dave joy kommer jag, så enkelt ere :D

NooN
Dave Joy skulle vara riiiiktigt nice att vara på :D
Får se om jag tar mig dit...
Kongo_kim
JOOF till Göteborg.
Hajja att Rebel9 kommer bli glad;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement