return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Alphazone & Dave Joy till Örebro 17/4 (pg. 7)
View this Thread in Original format
reveal
Får hoppas att det kommer fler folk denna gången :) Verkar som att det var lite klen uppslutning till Dumonde...
Glorie
:D I'm so thereeee... å ja ska skriva en partyrapport igen :p ska försökaaaa få med mina gamla trancepolare från Örebro... måste förvarna dem så de inte kan komma med en lam ursäkt som huvudvärk :p

vart blire förfest? :)
SteveTranz4ever
Jag e rätt nyfiken på hur dom har råd att finansiera dom DJs dom bjuder in... iaf. efter förra helgen, kan ju inte blitt så mycke intäkter...

Hoppas det kommer många denna gången iaf.

Har inte bestämmt mig om jag ska på detta, får inte tag i MiB...
eng3l
weeeej!

Dave joy i mitt hjärta, klart man ska dit!
http://www.conventum.nu om ni inte sett lokalerna, tur att jag inte har 1km dit oxå! Syns där
St_Andrew
quote:
Originally posted by Glorie
vart blire förfest? :)


hos äääändrew såklart :p

hehe okejdå, kanske iaf ;)
eng3l
quote:
Originally posted by St_Andrew
hos äääändrew såklart :p

hehe okejdå, kanske iaf ;)


Erik, Vi tar 50/50 så blir det bra :P
Connector
quote:
Originally posted by St_Andrew
hos äääändrew såklart :p

hehe okejdå, kanske iaf ;)


tjo.... så du bor i örebro huh... Det ligger så långt ifrån Värnamo *blink blink* ;)

Har du någon sovplats över?
St_Andrew
quote:
Originally posted by Connector
tjo.... så du bor i örebro huh... Det ligger så långt ifrån Värnamo *blink blink* ;)

Har du någon sovplats över?



hehehe.... kanske, kan kolla upp om du är intreserad? :)
Connector
quote:
Originally posted by St_Andrew
hehehe.... kanske, kan kolla upp om du är intreserad? :)


Klart jag är intresserad! :) Har även en kompis som vill få plats någonstans... men han kan vi skita i :)
Laszlo
quote:
Originally posted by Connector
tjo.... så du bor i örebro huh... Det ligger så långt ifrån Värnamo *blink blink* ;)

Har du någon sovplats över?


Du kan alternativ åka med oss, om det finns plats över. Fast då kommer vi nog förmodligen ta in på vandrarhem eller liknande över natten. Har ingen lust att sätta mig i en bil och köra hem kl 5 på morgonen, och det tror jag inte de andra av oss heller vill :(

Connector
quote:
Originally posted by Laszlo
Du kan alternativ åka med oss, om det finns plats över. Fast då kommer vi nog förmodligen ta in på vandrarhem eller liknande över natten. Har ingen lust att sätta mig i en bil och köra hem kl 5 på morgonen, och det tror jag inte de andra av oss heller vill :(


Glöm inte min kompis... har du 2 platser över så åker vi gärna med dig. Annars blir det tåg. Vore snällt om vi fick plats :)
Laszlo
quote:
Originally posted by Connector
Glöm inte min kompis... har du 2 platser över så åker vi gärna med dig. Annars blir det tåg. Vore snällt om vi fick plats :)


Det beror som sagt på hur många vi är. Folk från mitt "gäng" har en tendens att kunna banga när det väl kommer till kritan.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement