|
Alphazone & Dave Joy till Örebro 17/4 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| FredAcler |
Ja, det är kul att det äntligen händer nåt i ens egen hemstad :tongue3
Men jag måste nog säga att jag är lite tveksam till att det kommer att komma 5000 pers, men men vi håller tummarna |
|
|
| DJ_Laszlo |
DJ SCOT!!! :eyes: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Detta tänker jag absolut inte missa! |
|
|
| Amnezia |
hehe ser du redan räknat me mig i garanterat listan Glorie:p :p så man har väl inget val...
dock e april en rätt tajt månad många events då å kommer ju va pank efter kryssen me:eyespop: .....men löser sig...
kommer det 1000 pers tror jag det kan bli riktigt bra stämmning där inne...5000 e det ju knappt när ösk spelar hemmamatch hah :p :p
jag å ett par polare har dock en grej på G i stan me någon/några ur svenska eliten...blir dock mer åt house,progressive hållet...men fan p åtiden det får chansen i stan:whip: :p |
|
|
| MiB |
| nån som vet vart man kan beställa biljetter? orkar knappast hålla på o regga mig på varenda hemsida för o kunna köpa biljetter.. |
|
|
| St_Andrew |
orkar inte skapa ny tråd om det här men kopierat ifrån club sensations nyhetsbrev:
Tråkiga nyheter!Efter flera veckors slitande i stark motvind har vi nu tyvärr blivit tvungna att ställa in Norrköping Part 1, Norrköping Part 2 och Västerås. Detta på grund av att polisen helt plötsligt inte längre vill låta oss hålla arrangemangen.Norrköpingspolisen har rakt ut sagt att de inte vill ha några Trance-fester i Norrköping, vilket vi har svårt att förstå då Ultrafusion Music Festival hålls i just Norrköping.Du behöver inte vara orolig för att detta skall påverka festerna i Örebro, Borås eller Göteborg.Du som beställt biljetter till någon av de inställda arrangemangen behöver inte heller oroa dig, då vi aldrig kommer skicka ut några biljetter till dessa tillställningar.Biljetter till Örebro, Borås och Göteborg postas flera gånger i veckan, så om du beställt bör du snart få dem i din brevlåda.Fler nyheter kommer inom kort.
Vänligaste hälsningarClub Sensation Crew
www.club-sensation.com
jävla mydigheter :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Glorie |
på tal om ultra fusion festival.. så hade de ju velat vara utomhus, men de fick de inte.. för polisen så de fick vara inomhus i en lokal som tar max 700 pers...fast de har 1750 biljetter ute för försäljning enligt egen utsago.. men de e sant.. konstigt att club sensation får avslag när inte umf fått det.
tråkigt för dem :/ kan ju bara hoppas på att det stämmer med informationen de ger ang festen i örebro... börjar ju inte bra precis :S |
|
|
| DJ_Laszlo |
| Jäääävla snutjävlar. Jag är i vilket fall som helst glad att festerna i Göteborg och Örebro ännu så länge inte ställts in |
|
|
| Connector |
| Gestapo-stil alabama här. Ni lyssnar på trance, ni får inte vara här. Jippi... |
|
|
| MiB |
skriver väl en post till då i brist på annat =)
nån som vet vart man kan beställa biljetter?
på hemsidan så måste man ju regga sig.. o förövrigt ska det tydligen inte va i conventum utan i mässhallarna va jag hört.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by MiB
skriver väl en post till då i brist på annat =)
nån som vet vart man kan beställa biljetter?
på hemsidan så måste man ju regga sig.. o förövrigt ska det tydligen inte va i conventum utan i mässhallarna va jag hört.. |
Du säg till när du köpt biljett.. själv har jag ju faktiskt inte bestämmt mig till 100%...
Jag har inte bildat mig nån uppfattning om vad dessa "Club Sensation" är för märkliga filurer... Menar, vem som helst kan boka stora DJs med, bara man har stora visioner... |
|
|
| Connector |
| Någon som har beställt och fått sina biljetter? Beställde för ett tag sedan, fick orderbekräftelse på mailen men sen har jag inte hört något från dem.... |
|
|
|
|