return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Alphazone & Dave Joy till Örebro 17/4 (pg. 4)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Ummm.. det står på sidan att dom släpper 5000 biljetter... ööhhh det kan inte stämma, om dom nu har en lokal för 5000 personer som kommer det vara ca. 5 meter mellan varje dansare för jag tror knapast dom lär dra dit så många...
CJ InterCity
whoah! finns det någon hemsida angående Alphazone i Örebro? typ klubbens egen sajt eller nåt? :) jag vill dit för varje pris men det är så långt från Malmö...:(

kommer Above & Beyond till Sverige trots allt? de skulle kommit till Lund i november men det sket saj :mad: fast å andra sidan träffade jag dem i Danmark i december så jag är nöjd :D
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by CJ InterCity
whoah! finns det någon hemsida angående Alphazone i Örebro? typ klubbens egen sajt eller nåt?


Här finns info: http://www.club-sensation.com/event.asp?id=15
CJ InterCity
tackar...:)

jag anar inte hur jag ska ta mig dit. men nog ska det gå :toothless
ScuL
quote:
Originally posted by CJ InterCity
tackar...:)

jag anar inte hur jag ska ta mig dit. men nog ska det gå :toothless


hmm swe-buss express 250 sek typ. inte så dyrt. ska nog gå :)
bara sovplats är nödvändigt (lr inte)
jeremy1984
http://www.davejoy.com/dates.htm

well..alltid nåt :)
Amnezia
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ummm.. det står på sidan att dom släpper 5000 biljetter... ööhhh det kan inte stämma, om dom nu har en lokal för 5000 personer som kommer det vara ca. 5 meter mellan varje dansare för jag tror knapast dom lär dra dit så många...


Lokalen kommer nog lätt rymma det antalet när den står klar, men att släppa 5000 bilj e ju bara knas...inte en sportmössa att dom får dit så mkt folk...inte till örebro å denna lineup...me tanke på att det knappt va 3000 på fokused i våras när kommersialismens egan guru Tiesto var där + Gielen mfl..så njäe..blirnog mkt folk me tanke på 16års gränsen oxå brr:p men 5000 e ju bara önsketänkande...:rolleyes:
DJ_Laszlo
Inte en chans. Kommer de upp till 1000 pers blir jag mäkta förvånad. Har jag inte fel blev det väl inte ens slutsålt till Trinity II med Cosmic Gate och Flutlict, och dit hade de 700 biljetter. Dessa namn väger imo trots allt tyngre än Alphazone och Dave Joy. Å andra sidan ligger örebro inte lika långt ifrån Sthlm, så det kanske kan dra mer folk därifrån än vad Trinity II gjorde. Man kan ju bara hoppas :)
jeremy1984
En till sak som gör att det kanske kommer en hel del folk är alla 16-åringar i Örebro-trakten..
Här i Jkpg har vi vart ganska bortskämda med 16+-fester, vilket märktes klart o tydligt när det kom så lite folk trots tung line-up på Trinity2.. Så vi får helt enkelt hoppas att det finns många rastlösa 16-åringar i Örebro som kan snygga upp siffrorna lite :)
St_Andrew
quote:
Originally posted by jeremy1984
En till sak som gör att det kanske kommer en hel del folk är alla 16-åringar i Örebro-trakten..
Här i Jkpg har vi vart ganska bortskämda med 16+-fester, vilket märktes klart o tydligt när det kom så lite folk trots tung line-up på Trinity2.. Så vi får helt enkelt hoppas att det finns många rastlösa 16-åringar i Örebro som kan snygga upp siffrorna lite :)


det tror jag ganska garanterat att det finns! får verkligen hoppas på dom :)

Glorie
sculs tråd ska inte få ta över diskussionen om festen. :disbelief;):disbelief:wtf: hehe :p

morrr, kunde inte ändra första posten typiskt nog...känns lamt att säga det nu :o well

DJ SCOT PROJECT
är senaste tillskottet till linan!!!

-weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! fatta vilken grym fest det här blir. Scot Project har varit en av de ja velat se hur länge som helst!!!! :D

funderar på att köpa förköp me, bara så att festen verkligen blir av.

vilka kommer garanterat nudå??

St_Andrew
Trance_Gylle
Glorie
Amnezia
MiB
Connector
FredAcler

[nils]?
CJ Intercity?
TrancE_GyLLe
jag lovar inget men det ligger högt upp på min prioriterings lista!!

är de nån i Örebro som kan tänkas agera förfest eller meet up för oss som inte bor där??? de vore ap tjysst!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement