return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
White 03/07, Black 10/7 - Sensation (pg. 3)
View this Thread in Original format
SWE_TRANCE
Sensation vore riktigt kul att uppleva!
Lär ju vara grym stämning inne på arenan :)

Men skulle jag få välja fritt så skulle jag välja Dance Valley eller GKGG framför sensation.

Dance Valley håller väl på i 14 timmar eller nåt sånt (10.00-24.00)
GKGG runt 10 timmar har jag för mig...
Har faktiskt inte kollat så mkt angående Creamfields, kom in på en .cz-domän. Arrangeras det i Tjeckien eller vare bara domännamnet??
Versace
www.cream.co.uk

creamfields går i liverpool, alltså original-versionen så att säga...

sen har de creamfields i polen, argentina o turkiet tror jag...

den jag pratar om är i england, i slutet av augusti...
BrainmaN
Hej alla glada trancefreak jag e ny här men läst forumet rätt länge ..jag och några polare har tänkt att bila ner till holland den 1 juli är det svårt att få tag på biljetter till sensation??? om det är någon som vet det vill säga ? Jag har velat o åka ner till sensation sen det drog igång köpte förra årets dvd och visade några polare den sen dess har vi fyllt två mini bussar och en tredje är på g men den verkar bara bli halvfull så vi är 19st nu men det kan bli 27st vore kul att veta om det är svårt att få tag på biljetter från någon som vet.
MVH

/ Brainman
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by BrainmaN
Hej alla glada trancefreak jag e ny här men läst forumet rätt länge ..jag och några polare har tänkt att bila ner till holland den 1 juli är det svårt att få tag på biljetter till sensation??? om det är någon som vet det vill säga ? Jag har velat o åka ner till sensation sen det drog igång köpte förra årets dvd och visade några polare den sen dess har vi fyllt två mini bussar och en tredje är på g men den verkar bara bli halvfull så vi är 19st nu men det kan bli 27st vore kul att veta om det är svårt att få tag på biljetter från någon som vet.
MVH

/ Brainman


Tjena hjärnmannen och välkommen får man väl säga fast du smygit runt ett tag på oss ;)


Du beställer säkrast från utlandet genom http://www.ticketbox.nl
Där får man beställa max 9 biljetter åt gången, se till att köp så fort ni bara kan, sist tog dom nämligen slut på 6 dagar så först till kvarn ;)


Själv har jag starka planer på att bila ner med min gamla sketna trance-mobil till Sensation white och sen bila under veckan lite soft sådär till Love Parade som är helgen efter (då Sensation Black är)


Ta nu och skriv in dig i Svenska folket tråden om du inte redan gjort det... // S-TV :gsmile:
BrainmaN
Hej igen o tack för svaret SteveTranz4ever!

Du är Välkommen i våra bussar om du vill men den går från V:ås o sen vidare Ner till holland fast vi vänder nog hem efter Sensation.
Men det är en riktigt rolig samling som åker ner så hojta bara om du vill med så plockas du upp på vägen om du bor ner från mig så.för jag vet inte riktigt vart (LA la land) ligger här i landet.

Ticketbox.nl alltså som gäller för beställning av biljetter ok men finns den bara på hollänska????? För det fattar jag halv 7 av...jag fick det svaret av ID-T idag oxå, jag ska sitta klistrad när dom släpper dom samma dag exact klockslag .


Dags att uppdatera sig på musikfronten nu ha det alla som älskar musiken lika mycket som jag.

/BrainmaN
MojjMojj
Verkar som om alla ska åka till olika ställen i sommar.. Tycker vizay's förslag gällande GKGG låter bra iaf :)
Jag har iaf svårt att bestämma mig, men ngt vill jag åka på :)
Vizay
OM jag har pengarna (vilket i nuläget det verkar som jag kommer ha otroligt nog :D) så blir det antingen sensation white eller GKGG...misstänker att chansen e större att jag får se både armin å jon o' bir på GKGG så just nu känns det aktuellare :)

men tiden får la utvisa vilket jag drar till :)
hoppas iaf jag får med mig min vapendragare mojjmojj vart jag än drar ;)
BrainmaN
oooohhhh bara längtar 157 dar kvar till Sensation White
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by BrainmaN
oooohhhh bara längtar 157 dar kvar till Sensation White

Skönt med folk som ser på saker å ting ur en positiv synvinkel... fan 157 dagar e ju eeevigheter... kanske lite längtan som är en del av det hela, man bygger förväntningar och laddar :)
BrainmaN
ohhh ja det är en del av det hela bara att jag är helt laddad redan nu det är resten av grabbarna oxå som ska med pepprar dom varje dag här på jobbet nu är vi 20st 1till ville med idag..

fan det här kommer bli kul(156 dar kvar imorrn) :eyes:

BrainmaN
:eyespop: nu är det endast 152 dagar kvar till avresa ....:eyespop:
SteveTranz4ever
jofawe visade mig att linan visst finns presenterad nu av bla. clubcharts.nl


Sensation White Edition (July 3) -

Brian S
Sander Kleinenberg
Benjamin Bates
Megamix
Paul van Dyk
Erick Morillo
Joost van Bellen

Sensation Black Edition (July 10)

Marcel Woods
Yoji Biohemanika
Luna
Megamix
The Darkraver
Pavo
Promo
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement