|
White 03/07, Black 10/7 - Sensation (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| MojjMojj |
| Vizay: jaså. så du funderar seriöst på att inte åka? :/ tycker också att linan är klen, men vill inte missa PvD (även fast man kan se honom ngn annanstans :cool: :).. upplevelsen lär ju inte suga precis... Ajja, om du inte åker så får väll jag se om jag pejjar för min biljett alls. Kan ju dra på DanceValley om vi hittar biljetter. |
|
|
| Vizay |
asså visst kan house va okej men jag åker inte ner för över 2000kr bara för å dansa till house, så bra tycker jag tyvärr inte det är...
som andra sagt, pvd e inte värd pengarna det kostar...
blir ju dels resa men sen också andra utgifter som mat osv så de går ju lätt över 2000kr när man drar, not worth it imo :) |
|
|
| Amnezia |
wee hör jag nått om Gk GG??? har försökt komma iväg 2 år i rad till detta...oslagbart bästa linorna flera år irad..tillsammans me Gatecrasher SSS då..:rolleyes: haft problem å få folk me till england dock:p :p
ere folk som ska dit iår??? å nån som har erfarenhet av va trippen kostar..england e ju mkt dyrare..har räknat lit epå det när jag försökt komma iväg i sommras å så..typ 3500 lr nått???
ere nånstans jag vill åka i sommar så ere dit:cool: |
|
|
| jofawe |
fan vad ni klagar..
ni börjar låta som holländare när ni säger "usch inte de dåliga dj:sna..."
vafan, jag hade åkt dit om så gud hade spelat!
Det är ju upplevelsen, det lär ju garanterat vara samma jävla låtar som armin och ferry hade spelat.
ÄR det inte roligare att slippa alla stora för en kväll och bara ha upcomming?!
usch ... |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by jofawe
vafan, jag hade åkt dit om så gud hade spelat! |
Va äre för negativt med gud nudå?:rolleyes:
Jag håller med Vizay faktiskt :)
Lägger hellre dom pengarna på Dance Valley eller GKGG :)
MEN, jag har inte sett något på ID-T ännu så jag avvaktar...
Sen det här med att "dom andra lirar samma låtar som Armin å Ferry", sure...det tvivlar jag inte på. Men det är ju själva grejjen att få uppleva "de stora" i verkliga livet också... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Sen det här med att "dom andra lirar samma låtar som Armin å Ferry", sure...det tvivlar jag inte på. Men det är ju själva grejjen att få uppleva "de stora" i verkliga livet också... |
men det har jag ju gjort nu ... så då ser jag hellre andra :) |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Sen det här med att "dom andra lirar samma låtar som Armin å Ferry", sure...det tvivlar jag inte på. Men det är ju själva grejjen att få uppleva "de stora" i verkliga livet också... |
håller me båda delvis...visst ere lite kul å nu ha sett de "stora namnen" live ett par ggr men oftast så är de mer okända mer sevärda när det handlar om skills...tex så var Tall Pauls mixteknik (på kryssen) på gränsen till pinsam för å ändå va så pass känd klubb dj...(nu var det ju verkligen inget fel på stämningen under hans set
lr nått men iaf) de största e inte alltid de bästa...visar ju ändå att det trots allt handlar mest om låtval osv..inte vem som står bakom spelarna....:) :)
å självaste Erick Morillo kommer ju till White..va ere frågan om..finaste housen på ett av de renaste tranceeventsen...:p :p yay..=) |
|
|
| Vizay |
jofawe: jag förstår hur du tänker men grejen med den där linan är ju just att det knappt är någon trance på den som det ser ut nu, är inte värt över 2000:- för att åka ner och dansa till mestadels house för min del eftersom jag inte gillar house lika mycket
visst, linan är inte klar men jag tror att den är rätt nära den slutliga..clubcharts som ändå är en rätt stor sida tror jag inte postar en helt falsk lina faktiskt :)
nae jag satsar hellre på GKGG (som jag just läste blir av även i år, den 31 juli) eller dance valley i sånt fall :) |
|
|
| BrainmaN |
| Jag åker iaf. stämmingen kommer det inte vara nå större fel på sen är det lite vad man gör det till själv, blir kul o se PvD iaf.. |
|
|
| staz |
blir mer housigt på white verkar det som.. men festen är ändå stor och häftig.. e väl en smakfråga..
yoji på black e ballt.
hoppas det löser sig med tesla coilen i år :P
| quote: | Sensation White 03-07-2004
Brian S
Sander Kleinenberg
Benjamin Bates
Erick Morillo
Joost van Bellen
Paul van Dyk
Sensation Black 10-07-2004
Marcel Woods
Yoji Biomehanika
Luna
Pavo
Promo
Darkraver |
|
|
|
| SWE_TRANCE |
Saxat från nån på TC som hade fått nyhetsmail från ID-t:
| quote: |
Fick idag ett mail från id-t och här är 2004's line-up för sensation white & black:
Sat. 3 July Sensation White Edition
Brian S, Benjamin Bates (tex one by one & Locked up), Paul van Dijk (dyk för oss här hemma och var no 2 på dj mag top 100 år 2003),), MEGAMIX, Erick Morillo (no 16 på samma lista), Joost van Bellen (gjort mest mixar och kompilationer, lugnare)
Sat. 10 July Sensation Black Edition Hardhouse, Hardtrance
Marcel Woods, Yoji Biomehanika, Luna, MEGAMIX, Darkraver, Pavo, Promo
The line-up will be made public at a later date at our internet site www.id-t.com
Doors Open : 21.00 till 07.00 o'clock. ( Start show: 22.00 o'clock )
|
|
|
|
| Sand Leaper |
| Var det jeg visste. Hardstyle har tatt fullstendig over på Sensation siden det selger mest i Holland nå om dagen, og siden trance er på vei ned der blir det nesten ingenting av det heller. |
|
|
|
|