|
White 03/07, Black 10/7 - Sensation (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| för alla er som funderat på GK GG så e jag fullt uppe i att kolla upp hela resvägen dit med priser och allt, mer info kommer för dom som är intresserade och vill göra en gemensam resa med mig och mojjmojj :) |
|
|
| Scintilla |
Hm. Blev också besviken när jag såg linan på white, det är ju sensation liksom. Men jag åker ner för upplevelsen, pvd och megamixen :) Holländarna verkar ju inte tycka att det är nåt större fel på festen iaf när 35000 biljetter tog slut på 2.5 timmar...
Speciellt nu när jag inte vet om det blir nåt annat event i sommar för min del så känns det extra viktigt att iaf komma iväg på ett och sensation har varit en dröm länge :) Så jag hoppas på att det blir bra.
Btw. Ska inte den här tråden handla om enbart sensation :P? Tycker folk mest verkar diskutera godskitchen och annat :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Scintilla
Btw. Ska inte den här tråden handla om enbart sensation :P? Tycker folk mest verkar diskutera godskitchen och annat :) |
jo det har du så rätt i, lite fel av mig å gå offtopic men de va bara för jag såg att några va intresserade av gk gg här så dom läste/läser antagligen posten :)
kommer posta en egen tråd om det tids nog :)
förövrigt så e jag grymt besviken på linan på white, sålde biljetten 2 dagar efter jag såg linan...visst, house kan va grymt men jag känner inte för att bege mig till holland bara för house, finns tillräckligt grymma houselirare här i sthlm ;) |
|
|
| BrainmaN |
| NU är allt fixat inför resan ååååååååååååååååhhhh vad skönt ... Tröjor med tryck o brallor alla 7 som åker kommer samma lika... polaren har gjort en stor flagga oxå som han ska vifta med via takluckan på minibussen ..hahaha viken pajas men oj vad kul det kommer bli på torsdag tar jag farväl av Västerås men välkomnar Amsterdam...:eyespop: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by BrainmaN
Tröjor med tryck o brallor alla 7 som åker kommer samma lika... |
hehe, helt rätt! vad är det för tryck? :p eller fixa gärna bilder sen :D och ha det KUL :D |
|
|
| Daniey |
Så , snart är det dax! Rättare sagt på lördag!!
Vilka ska dit nu då? En del har ju säkert hoppat av/på....
JAG SKA DIT IALLAFALL!! |
|
|
| BrainmaN |
| jag börjar min avresa dit om ca 10 timmar från nyss tjoho.........jag o 8 galningar till |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ha det så kul grabbar !!!
Ta många bilder Daniey !!! :D Om du orkar dvs. ;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ha det så kul grabbar !!!
Ta många bilder Daniey !!! :D Om du orkar dvs. ;) |
jag ska ta ett gäng om jag får in den... tror ni man kan få gurra eller nån å ta in den åt en? |
|
|
| Daniey |
Hehe imorrn går flyget 07:00 , sen kan man bara ladda 2 dagar "onsite" =)
Hoppas jag träffar på NÅN man känner därnere!!!
Wiiiiie |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Daniey
Hehe imorrn går flyget 07:00 , sen kan man bara ladda 2 dagar "onsite" =)
Hoppas jag träffar på NÅN man känner därnere!!!
Wiiiiie |
Daniey .. känner du mig? Annars kommer vi nog lära känna varandra ;) hahahahha
lol |
|
|
| BrainmaN |
Tycker Sensation White var riktigt bra ...Paul Van Dyk fick ju taket på arenan att lyfta fan va grym han va .........fina minnen trevligt att träffa så många svenskar där nere... sen fick daniey med iaf tre av oss på bild..
enda som var skit med resan ner vara att växelvajern på minibussen pajade men det lyckades vi iaf laga själva. |
|
|
|
|