|
White 03/07, Black 10/7 - Sensation
|
View this Thread in Original format
| Mario_GX |
| Såja, så börjar man redan planera sensation festen till höst. Ännu en ID&T fest som inte kan sluta i besvikelse. Sitter och funderar nu vilket av dem man ska välja, just nu lutar det mycket åt white sensation men får se senare hur det blir. Ska ni dit, och till vilket iså fall? Eller ni skippar dessa fester och drar till TE12 någon månad efter? Hur blir det.. ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag kommer att dra på Sensation white vilket är planerat sen jag missade biljetterna sist, sålde ju slut på 6 dagar, jag kommer förmodligen att bila ner, under veckan som går tar jag mig till Love Parade som går av stapeln helgen efter, alltså när Sensation black är... så det blir som en liten mini semester...
Nåt TE i September som det låter som du syftar på tror inte jag kommer bli nåt av i år heller... förra året körde dom bara stora TE i Utrecht
BTW. Vitryss... när e GKGG ? Har ju lovat å hänga med dig på det i år :) |
|
|
| St_Andrew |
sensation white och loveparade e dom jag satsar på i sommar... får hoppas jag klarar båda :)
linupen e väl förra årets? |
|
|
| Mario_GX |
Lätt man ska till white sensation, tre av mina favoriter ska ju dit :) ska också bila ner men får se hur det blir, ska till TE också kanske, allt beror på ekonomin, som det ser ut nu så blir det bara en fest, ska nämligen till mexico i januari. Alla pengar åker åt det :(
förresten, någon som vet vilken låt det är som spelas på white sensations sida? härlig som fan |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Mario_GX Line Up: White Sensation 05-07-04
22:00 Marnix
00:00 Ferry Corsten
01:40 Armin Van Buuren
03:20 Megamix
03:40 Marco V
05:20 Johan Gielen
Line Up: Black Sensation 12-07-04
22:00 Benny Rodrigues
23:25 Michel De Heij
00:50 Takkyo Ishino
02:15 Megamix
02:35 Luna
04:00 Dana
05:25 Kai Tracid |
Det där Är ju 2003 års line up :toothless |
|
|
| staz |
Ja, de där datumen stämmer inte heller. Sen white är 03/07/04 , black 10/07/04
GKGG vill jag också på :) |
|
|
| Versace |
| quote: | Originally posted by staz
Ja, de där datumen stämmer inte heller. Sen white är 03/07/04 , black 10/07/04
GKGG vill jag också på :) |
GKGG????? |
|
|
| WhiteRussian |
GKGG = Godskitchen Global Gathering
Jag ska dit för tredje året i rad...så mycket är säkert. Måste bara skaffa något slags jobb först, studielån kommer man inte långt med... :rolleyes:
Förra året var GKGG 26:e Juli, året innan den 27:e, så en kvalificerad gissning blir väl att det blir den 24:e nästa år.
Men som sagt, jag kommer vara där, ;). |
|
|
| Versace |
har hört talas om det...
e de nåt i stil med creamfields? större mindre, sorts musik? |
|
|
| ScuL |
jag vet inte än.
black är grymmast - tyvärr finns det för mycket techno där :(
men:
1. det är för dyrt tycker jag (€58 i 2003)
2. det är för trångt (för mycket människor och snabbt slutsåld)
jag föredrar trance energy... |
|
|
| Mario_GX |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det där Är ju 2003 års line up :toothless |
hahah ...såg det nu :D ja va väl för hastig på det o bara kopierade line upen utan att titta efter vilket år det va ;) som sagt, även den pefekte gör misstag :D |
|
|
| staz |
| hmm techno på black? verkade ju bara va hardtrance o hardstyle på senaste.. hade det vart techno hade jag känt mig lockad.. kanske inet är värt om man bor i holland o har så mycket att välja på, men för oss vanliga dödliga så är det en ball grej ;) |
|
|
|
|