|
White 03/07, Black 10/7 - Sensation (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
Inte en asbra lina precis... Har man gått och blivit kräsen måntro?
Iofs lär linan kvitta på Sensation, blir nog bra tryck ändå ;) |
|
|
| MojjMojj |
PvD vill jag se som fan, en av de stora som man egentligen inte får missa :) Dock har jag sett att många klankar ner på hans set, men vad vet jag :D är glad iaf..
Måste också köpa ny vita kläder till "White", bröt sönder en grön neon-stav och hällde innehålet på kläderna på MondayBar-kryssningen. Går inte bort *hehe* |
|
|
| DJ_Laszlo |
Fy faaaaaaaaan vilken underbar lättnad som just nu strömmade igenom kroppen på mig. Marcel Woods och PvD är de enda jag verkligen skulle vilja se av dessa. Var rädd för att jag skulle få dåligt samvete av att inte ha råd till både Sensation och Dance Valley i sommar. Nu slipper jag det.
Förhoppningsvis kommer i alla fall Marcel Woods att spela på Dance Valley.
edit: I kalendern på PvD's hemsida så står inget för just 7:e augusti, inte heller på Marcel Woods sida - vi får hoppas på att UDC har fixat kontraktet med de sedan lång tid tillbaka :) |
|
|
| ScuL |
ok. lätt beslut. jag ska till Black.
den enda som jag gillar på white linan är PvD och 58 euro är tydligt FÖR mycket att betala för bara en dj! |
|
|
| jeremy1984 |
Är verkligen besviken på linan om det nu visar sig att den stämmer.. Är samtidigt lite glad att det blev såhär eftersom jag inte kunde åka till Sensation :D
Black's lina är däremot lite bättre... Speciellt Yoji som jag såååååååååå gärna skulle vilja se/höra :crazy:
Men kollar man på vilket Q-dance event som helst är denna lina blek den oxå...fast då får man inte glömma att det trots allt är Amsterdam Arena det hela utspelar sig i :D |
|
|
| ScuL |
'jag e oxo besviken på white's linan. otroligt att det går 2 busser från sverige till en event som bestar för bara 20% av trance hehe :p
men Yoji är svårt att få tag på i Holland. han lirar oftast på DanceValley (som jag har aldrig varit på).. så nu är jag jätteglad att jag får chansen att tjeka ut han på Black :D |
|
|
| St_Andrew |
| fan vilken klen lina (för att vara sensation altså :p), tur att man inte bokat nått då :D |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by ScuL
'jag e oxo besviken på white's linan. otroligt att det går 2 busser från sverige till en event som bestar för bara 20% av trance hehe :p |
hehe - detta är ID&T nog väl medvetna om och det nya samarbetet med TranceClubber är säkert en del av en strategisk plan för att försökra sig om att man säljer slut på alla biljetterna? ;) |
|
|
| dbl |
| vill se PvD och Yoji.. kan inte nån ta och dra hit dem istället för att dem lirar där.. hehe :) |
|
|
| Vizay |
tjae får se om jag verkligen tar min plats och åker dit, aningen klen lina för min smak...pvd och kleinenberg okej men vilka e dom andra? :p
[edit]
kollade upp lite på google, verkar som dom flesta i whitelinan spelar house....KUL!
lutar ganska starkt åt att jag säljer vidare min biljett desvärre :/ |
|
|
| Versace |
det var fan i mig det sämsta jag sett på länge...
det lär nog inte gå 2 bussar till årets sensation, det kan man nästan lova...
sander o pvd i all ära, men de andra då...
pratar bara om white edition, black edition suger som vanligt... |
|
|
| Vizay |
| nån som har koll på hur man ska göra om man säljer vidare sin biljett....är det bara att ta emot stålar från nån å sen ge dom ordernummer så dom kan ändra på infon på den där TC-trip sidan man får en länk till när man betalt? |
|
|
|
|