return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
דיייייייייייייייי עם הזבלללל הזההההההה
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
יא ראבק איזה עצביםםםםםםםםםםםםםם

Juan_-_Spiritual_Healing_(Dj-RnM_2004_Energy_Mix
איזה גועלללללללללללללללל
דייייייייייייי
נמאס לי מאנשים עם חוסר כישרון מוחלט שהורסים קטעים שאסור לגעת בהם בכלל!!!!!!!!

טייזקס,
rnm הדבע הזה

ועוד מלא שאני לא זוכר כרגע

תרדו מזה!
תעברו למשהו אחר כי מוזיקה זה ממש לא אתם!!!!!!!
Biondo
Maximus.....:toothless
DjChook
זה יצא בריליס או מה ?
warpedd_
אני חושב שלא צריך להאשים את החברה שעושים רמיקסים
אלה את הקבוצות שחרור שמפיצות את זה לקהל הרחב
סך הכל מה אכפת לי עם איזה ילד עושה משהו אצלו בבית
וד"א טייזקס עשה עבודה די יפה עם הרמיקס שלו למוש בן ארי
(כל שאר הדברים שלו זבל חחח)
nFaivel
quote:
Originally posted by warpedd_
אני חושב שלא צריך להאשים את החברה שעושים רמיקסים
אלה את הקבוצות שחרור שמפיצות את זה לקהל הרחב
סך הכל מה אכפת לי עם איזה ילד עושה משהו אצלו בבית
וד"א טייזקס עשה עבודה די יפה עם הרמיקס שלו למוש בן ארי
(כל שאר הדברים שלו זבל חחח)

מסכים!
:rolleyes:
DJ_Yuval
צודק בכל מילה
האנשים האלה מביאים לי את הסעיף
בושות לכל המדינה
Gil Shwarts
הגירסא הנורמלית למוש בן ארי נעשתה בידי מיקי ביט וצאלון
אין לי מושג למה אנשים חושבים שטייזקס האנטרקס המכוער הזה קשור לזה!

מילא אם הם היו משקיעים בקטעים שלהם כמו מיקי ביט וצאלון לדוגמא
אולי היו יוצאים להם קטעים יפים יותר
אבל כל האפסים האלה מוציאים טראק חדש כל 5 שעות
אפשר לחשוב כאילו הם באיזה תחרות
טייזקס הוציא לרוני 9 רמיקסים!

חחחח כל אחד גרוע מהשני
warpedd_
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
הגירסא הנורמלית למוש בן ארי נעשתה בידי מיקי ביט וצאלון
אין לי מושג למה אנשים חושבים שטייזקס האנטרקס המכוער הזה קשור לזה!

מילא אם הם היו משקיעים בקטעים שלהם כמו מיקי ביט וצאלון לדוגמא
אולי היו יוצאים להם קטעים יפים יותר
אבל כל האפסים האלה מוציאים טראק חדש כל 5 שעות
אפשר לחשוב כאילו הם באיזה תחרות
טייזקס הוציא לרוני 9 רמיקסים!

חחחח כל אחד גרוע מהשני


באמת?
כוס אחותו
חחחחח
KrazyDJs
אבל יש כמה שהם איכות לדעתי..
מיקי ביט וצאלון כמו שאמרתם..
dj moonjick [ לירן חסון אני חושב ]

ועוד כמה..
כמובן גם חלק מפה...


לדעתי כל השאר מנסים להיות גאבי וגאס הבא :\
oDrori
הוא בטח שם את ה-
טא-טא-טא טטא
המעצבן הזה :)

Gil Shwarts
כל האפסים האלה שמים את הכפיים
אתה יודע למה?
כי הם ערסים
ולערסים אין חוש מוזיקה בשיט
Flotser
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
כל האפסים האלה שמים את הכפיים
אתה יודע למה?
כי הם ערסים
ולערסים אין חוש מוזיקה בשיט


לא מסכים בכלל
:p

מי עוד שומע/יוצר מזרחית כבדה

(אני לא ציני חס ושלום)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement