return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Partykalender 2004
View this Thread in Original format
St_Andrew
Tack glorie för idén. Feedback och nya fester skriver ni i tråden, skriv helst på samma sätt som jag gjort här så blir det enklare för mig =)

Augusti


Datum: 16
Fest: Mondaybar

Lineup
Marco V


Plats: Mondo, Stockholm
Tider: 22-03
Ålder: 20 (18 vid förköp)
Pris: 140 vid entré, 100 förköp


Datum: 23
Fest: Mondaybar

Lineup
John Askew
Darren Christian
Geoff Gains


Plats: Mondo, Stockholm
Tider: 22-03
Ålder: 20 (18 vid förköp)
Pris: 140 vid entré, 100 förköp


Datum: 27
Fest: Johan Gielen @ Nivå, Gävle

Lineup
Johan Gielen


Plats: Nivå, Gävle
Tider: 21-02
Ålder: ?
Pris: 100 + förköpsavgift (via BiljettDirekt)


Datum: 28
Fest: Café Svaj

Lineup
Miss Dilemma


Plats: Café Svaj, Stockholm
Tider: ?
Ålder: ?
Pris: ?



September


Datum: 18
Fest: Steve Murano @ Nivå, Gävle

Lineup
Steve Murano


Plats: Nivå, Gävle
Tider: 22-02
Ålder: ?
Pris: 100 + förköpsavgift (via BiljettDirekt)


Datum: 22
Fest: Café Svaj

Lineup
Endre


Plats: Café Svaj, Stockholm
Tider: ?
Ålder: ?
Pris: ?


Datum: 24
Fest: Café Svaj

Lineup
JdotP


Plats: Café Svaj, Stockholm
Tider: ?
Ålder: ?
Pris: ?


Datum: 30
Fest: Café Svaj

Lineup
Omid R
Ross VS. Can


Plats: Café Svaj, Stockholm
Tider: ?
Ålder: ?
Pris: ?



Oktober

Datum: 3
Fest: Café Svaj

Lineup
Ferren


Plats: Café Svaj, Stockholm
Tider: ?
Ålder: ?
Pris: ?
SteveTranz4ever
Trance Energu nu den 31a ska man ju på ;) Fast du kanske bara listar Svenska fester...
Sen har vi festerna i Gtb och Örebro med som Club Sensation fixar

http://www.tranceaddict.com...threadid=150418


http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=150656

http://www.club-sensation.com

Du kan ju ha kvar dom fester som varit men ändra färg på texten till nåt som syns mindre om du orkar...
Glorie
quote:
Originally posted by St_Andrew
om utländska fester ska vara med kan ju diskuteras, men det kanske e bäst så?


jag tycker inte de ska vara med.. de räcker med de svenska festerna! så om det typ skulle komma in ngn från t.ex. estland så ska han/hon kunna se vilka fester det finns i sverige. det finns ju hur många fester som helst i utlandet.. och även om nån sweta drar dit tycker ja inte den festen ska va me här :) det skapas ju ändå en tråd om festen som t.ex. för IC eller TE :)

f*n va snyggt andrew ;) jag tycker kanske? (inte säker) att det ska vara hmmm....i samma färg de fester som varit.. men de var snyggt det med att det både var vitt & grönt för de kommande festerna..men typ att de som varit är i silver eller så. sen KANSKE jag oxå tycker att det kan vara skiljelinjer mellan varje fest :) enklare att se då tror jag? I dunno typ:

-------------
el.
______________
el.

hmmm nu ska ja fundera ut nåra fler fester :)
staz
mar_K_us
St_Andrew
skilljelinjer ligger nu mellan dom fester där det e flera varje månad... blev för plåttrigt ananrs... tycker ni det ser bra ut? har gjort mindre stil och kursiv på den fest som redan varit, synns inte jätteväl men det synns iaf, men kanske e bättre att ha annan färg? i donno...
Glorie
quote:
Originally posted by St_Andrew
har gjort mindre stil och kursiv på den fest som redan varit


tyckte det blev bättre nu jag :) med helt kursivt på de partaj som varit. var lite svårt att skilja dem åt innan.. kan du kanske lägga till stad alldeles efter plats? eller e det för mkt begärt? :) jobbit för dig att sitta å editera hela tiden :p
St_Andrew
quote:
Originally posted by Glorie
tyckte det blev bättre nu jag :) med helt kursivt på de partaj som varit. var lite svårt att skilja dem åt innan.. kan du kanske lägga till stad alldeles efter plats? eller e det för mkt begärt? :) jobbit för dig att sitta å editera hela tiden :p


jupp tänkte på det innan men jag glömde visst bort det :p
Amnezia
great idé....har ju så på andra delar av forumet typ... e ju kanon för oss glömska å ha allt samlat hehe:P
håller me om enbart svenska fester...de stora som tex TE mfl går ju inte missa info om iaf så:p :rolleyes:

går det inte att göra denna tråd till en av de som alltid ligger i topp?? annars kommer den ju antagligen åka ner från sida ett å det e ju dumt..:rolleyes:
Glorie
quote:
Originally posted by Amnezia
great idé....
;)

quote:
e ju kanon för oss glömska å ha allt samlat

hoho... den var bra :) [internt]

quote:
går det inte att göra denna tråd till en av de som alltid ligger i topp?? annars kommer den ju antagligen åka ner från sida ett å det e ju dumt..:rolleyes:

det kommer nog :)
dj_hysterix
STICKY !!!!!! :eek:

mjz
japp, bra idé... kan inte komma på nån mer fest just nu... finns ju en hel del psy-fester man skulle kunna lista, men jag lär ju inte gå på nåt av dom...

förresten, Chus & Ceballos kommer inte på springkryssningen... :)
DJ_Laszlo
Den fullständiga linan till vårkryssen är den som följer:

Armin van Buuren (Holland)
Markus Schulz (Tyskland/USA)
Tall Paul (England)
Darren Christian (England)
Eric Prydz (Sverige)
Joel Mull (Sverige)
Johnny Boy (Sverige)
Jace (Finland)
Özgür Can (Sverige)
Rouzbeh Delavari (Sverige)
Raymond Baaklini (Sverige)
Omid R (Sverige)
Yamazaki (Sverige)

Pris från 545kr/hyttplats

Fullständig info
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement