|
Partykalender 2004 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| bah, mycket att uppdatera.. ehhe.. får göra det imorn :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Verkar inte som första posten med chemat uppdaterats på ett bra himla tag... |
|
|
| Laszlo |
MARCEL WOODS SPELAR PÅ TC'S 2 YEAR ANNIVERSARY!!
Tappade hakan när jag surfade in på TC och såg att han har lags till på linan. w000000000000t! Han är väl den jag just nu mest av alla vill se, bortsett från Marco V. Solen skiner och Laszlo e happy :)
|
|
|
| evggyrt |
| Kan ju kanske lägga till tiesto 15 maj i malmö... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by evggyrt
Kan ju kanske lägga till tiesto 15 maj i malmö... |
Hejsan du där... har inte sett dig förr men välkommen till TA :) Skriv gärna in dig i tråden som heter "Svenska Folket"
Fan e jag helt lam eller... Tiesto 15 maj passar ju mig ypperligt har jag för mig... |
|
|
| evggyrt |
| quote: | | Hejsan du där... har inte sett dig förr men välkommen till TA :) |
Tackar tackar för den vänliga hälsningen till mig som är nykomling =) |
|
|
| Sorrow |
| Inte dags att uppdatera den där? Ta bort Ultrafusion t.ex..? |
|
|
| Kraith |
| quote: | Originally posted by Sorrow
Inte dags att uppdatera den där? Ta bort Ultrafusion t.ex..? |
Japp. Ingen mening att ha en Sticky partykalender om den aldrig/sällan uppdateras. |
|
|
| St_Andrew |
så förlåt att det tog sån tid :(
har verkligen haft no life dom senaste 2-3 veckorna, den l illa tid jag haft över orka jag inte fixa det här, och i lördags när jag skulle fixa det så var jag tvungen att fixa en dator istället... och efter det har jag haft ännu mindre tid (typ kanppt vart inloggad :S)
sorry =/
uppdaterad nu iaf :) |
|
|
| reveal |
| Peta in AmnesiA på lämpliga ställen också ;) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
Peta in AmnesiA på lämpliga ställen också ;) |
que? |
|
|
|
|