return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
Partykalender 2004 (pg. 11)
View this Thread in Original format
Try
Mjo, en liten uppdatering på den första sidan vore ju inte helt fel... Ingen fest där nu ju, iaf om man tittar in i framtiden!
St_Andrew
hehe neh, verkar ha dött ut med fester :conf:
Try
Jo, tänk om en holländare kommer in här och tittar.
Då tror han att det inte "händer" nått i sverige!

Inte bra, inte bra. Vi i norden kan faktiskt också dansa... ;)
AC.
Skriv in captures fest i linköping då den 8/7
St_Andrew
quote:
Originally posted by AC.
Skriv in captures fest i linköping då den 8/7


huh? när var hur?
SteveTranz4ever
Tänkte uppmärksamma lite datum på Café Svaj :)
http://www.svaj.com


Onsdag 28.8
20-21 Miss Dilemma / techno
Otroligt trevlig tjej som lirat många gånger på bla. Technostate


Söndag 22.9
14-15 Endre / trance
Behöver väl ingen närmare presentation :)


Tisdag 24.9
16-18 JdotP / electro, techhouse
Trevlig pöjk som vi sett lira på både Fokused & Monday Bar events


Måndag 30.9
19-20 Omid R / ambient
Omid aka. Proximus... en galen man... Ska han köra ambient nu också... :)
20-21 Ross VS. Can / progressive house
Can som i Özgur Can månne ?


Torsdag 3.10
19-21 Ferren / hardtrance
Ferren känner väl dom flesta till vid det här laget :)


Nöjer mig med att lista så långt in i framtiden för tillfället :)
EsseT
RANK 1 till STHML och Mondaybar??? :D:eyes: ahhhhhh =) UNDERBART
2:a AUGUSTIG :)

JAG VILL DIT JAG VILL DIT

RETRO FÖR TRANCE ENERGY HURRA!!!!!!!!!! =) =) =) :D :D :haha:
:tongue3 :D :cool:
SteveTranz4ever
YES!!!

Och äntligen kan man yppa sig vem som blir Monday Bars nästa DJ...


Den 16e augusti blir det alltså ett kärt återseende av MARCO V
http://www.liquidsunset.org/party/party.php?id=462

Inte heller att förglömma vad Esset nämde är ju såklart RANK1 den 2a augusti
http://www.liquidsunset.org/party/party.php?id=464

Och klubben The Gallery som besöker Monday Bar med John Askew, Darren Christian & Geoff Gains
http://www.liquidsunset.org/party/party.php?id=461

Vi ses där !
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
YES!!!

Och äntligen kan man yppa sig vem som blir Monday Bars nästa DJ...

Den 16e augusti blir det alltså ett kärt återseende av MARCO V
http://www.liquidsunset.org/party/party.php?id=462


[COLOR=white]WHOOP-TE-DOO!!! :D
Glorie
allt verkar hända i stockholm....grrrrr. får ta och flytta dit :D

reveal
quote:
Originally posted by Glorie
allt verkar hända i stockholm....grrrrr. får ta och flytta dit :D


Känner lite det samma... Ett alternativ skulle iofs kunna vara att flytta hit Sthlm istället :D
St_Andrew
quote:
Originally posted by reveal
Känner lite det samma... Ett alternativ skulle iofs kunna vara att flytta hit Sthlm istället :D


låter helt klart enklare!

ska uppdatera så fort jag får tid. troligvis ikväll eller imorn.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
Privacy Statement