|
Partykalender 2004 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Try |
| Mjo, en liten uppdatering på den första sidan vore ju inte helt fel... Ingen fest där nu ju, iaf om man tittar in i framtiden! |
|
|
| St_Andrew |
| hehe neh, verkar ha dött ut med fester :conf: |
|
|
| Try |
Jo, tänk om en holländare kommer in här och tittar.
Då tror han att det inte "händer" nått i sverige!
Inte bra, inte bra. Vi i norden kan faktiskt också dansa... ;) |
|
|
| AC. |
| Skriv in captures fest i linköping då den 8/7 |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by AC.
Skriv in captures fest i linköping då den 8/7 |
huh? när var hur? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tänkte uppmärksamma lite datum på Café Svaj :)
http://www.svaj.com
Onsdag 28.8
20-21 Miss Dilemma / techno
Otroligt trevlig tjej som lirat många gånger på bla. Technostate
Söndag 22.9
14-15 Endre / trance
Behöver väl ingen närmare presentation :)
Tisdag 24.9
16-18 JdotP / electro, techhouse
Trevlig pöjk som vi sett lira på både Fokused & Monday Bar events
Måndag 30.9
19-20 Omid R / ambient
Omid aka. Proximus... en galen man... Ska han köra ambient nu också... :)
20-21 Ross VS. Can / progressive house
Can som i Özgur Can månne ?
Torsdag 3.10
19-21 Ferren / hardtrance
Ferren känner väl dom flesta till vid det här laget :)
Nöjer mig med att lista så långt in i framtiden för tillfället :) |
|
|
| EsseT |
RANK 1 till STHML och Mondaybar??? :D:eyes: ahhhhhh =) UNDERBART
2:a AUGUSTIG :)
JAG VILL DIT JAG VILL DIT
RETRO FÖR TRANCE ENERGY HURRA!!!!!!!!!! =) =) =) :D :D :haha:
:tongue3 :D :cool: |
|
|
| Laszlo |
[COLOR=white]WHOOP-TE-DOO!!! :D |
|
|
| Glorie |
| allt verkar hända i stockholm....grrrrr. får ta och flytta dit :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
allt verkar hända i stockholm....grrrrr. får ta och flytta dit :D |
Känner lite det samma... Ett alternativ skulle iofs kunna vara att flytta hit Sthlm istället :D |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
Känner lite det samma... Ett alternativ skulle iofs kunna vara att flytta hit Sthlm istället :D |
låter helt klart enklare!
ska uppdatera så fort jag får tid. troligvis ikväll eller imorn. |
|
|
|
|