|
Partykalender 2004 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
tråden uppdateras inte pga att lille söte andrew e och blöter ner sin rumpa i skidbackarna i italien...:D
på tal om mindshooter.. så tror ja vi får skicka ett pm till han och be att han uppfyller vår simpla önskan. han läser inte den här tråden. det är uppenbart... folk har påpekat sticky i flera veckor!:rolleyes::wtf::o:confused: |
|
|
| dbl |
omg omg omg... den e sticky nu :eek:
hehe :p |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by dbl
omg omg omg... den e sticky nu :eek:
|
Man måste peta lite på Kenny via ICQ ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by reveal
Man måste peta lite på Kenny via ICQ ;) |
oooohhh... kinky :p |
|
|
| St_Andrew |
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
| quote: | | The administrator has specified that you can only edit messages for 28800 minutes after you have posted. This limit has expired, so you must contact the administrator to make alterations on your message. |
kan man få bort det på nått sätt? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
kan man få bort det på nått sätt? |
swamper vet jag kan fixa det.. han fixa det åt mig i en tråd.... men det va i production delen och jag har hand om en av sticky trådarna där så va tvungen att kunna ändra tråden hela tiden |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by dbl
swamper vet jag kan fixa det.. han fixa det åt mig i en tråd.... men det va i production delen och jag har hand om en av sticky trådarna där så va tvungen att kunna ändra tråden hela tiden |
pmar jag han då bara eller? |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
pmar jag han då bara eller? |
Jepp. Om han gidder å svare er en annen sak.. |
|
|
| Glorie |
| hoho, f*n va jobbit! :) hoppas de löser sig! |
|
|
|
|