|
Partykalender 2004 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Xplorer76 |
Hmmm sorry för datumen vart i oordning....
Dunk dunk |
|
|
| Sand Leaper |
Biogate 8 Mai, Stockholm
Live:
- Growling Mad Scientists aka GMS (Spun, ESP)
- X-Dream (Gravity Plus, GER)
- Kox Box (Solstice rec, DK)
- Tegma (Plusquam/DS, SWE)
DJ's:
- Anti (Spiral Trax/ACDC, SWE)
- Tsekas (Moonflower, SWE)
- Jamin Murphy (Moonflower, SWE/USA)
Venue:
Drömfabriken, Mediavägen 13, Tyresö.
Pris:
280kr i förköp, 350kr i dörren. Ev bokningsavgift tillkommer.
Ålder:
20 år i dörren, 18 år med biljett
http://www.biogate.se/swe/index.html |
|
|
| St_Andrew |
| Så uppdaterat. har oxå tagit bort alla som har varit nu (självklart sparat dom på ett annat sätlle.). var det bra så eller var det bättre som det var förut? |
|
|
| Xplorer76 |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Så uppdaterat. har oxå tagit bort alla som har varit nu (självklart sparat dom på ett annat sätlle.). var det bra så eller var det bättre som det var förut? |
Det vart kanon...mycket bättre, slipper man leta...
Ha de.. |
|
|
| reveal |
| Man kanske till och med skulle plocka bort alla inlägg efterhand som de är införda i schemat? |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
Man kanske till och med skulle plocka bort alla inlägg efterhand som de är införda i schemat? |
mja verkar lite onödigt? eller vad tycker ni andra? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
mja verkar lite onödigt? eller vad tycker ni andra? |
Kan va kul att blicka tillbaks och... är ju rätt tydligt imo. vart månads indelningen är & man hittar rätt lätt :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
hörru St_andrew..
Se nu till att uppdatera lite info på en del fester..
Öppettider på Biogate, info på Tiësto @ slagthuset m.m.
Du har ju själv tagit på dig ansvaret genom att skapa denna tråden:p  |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Se nu till att uppdatera lite info på en del fester.. |
han har ju iofs inte varit sen med ngt nu eller?
| quote: | | Du har ju själv tagit på dig ansvaret genom att skapa denna tråden:p |
värsta jobbet för han stackarn... :/ vi ska nog va glada att han ens orkar pilla me all den där koden. jag tror ingen vill ta över hans uppgift när han flyttar utomlands :( |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Glorie
han har ju iofs inte varit sen med ngt nu eller?
värsta jobbet för han stackarn... :/ vi ska nog va glada att han ens orkar pilla me all den där koden. jag tror ingen vill ta över hans uppgift när han flyttar utomlands :( |
Inte sen med något, men det saknas relevant information på vissa ställen...
Mitt inlägg var inte menat som något negativt öht, se det mer som en "klackspark i röven" från mig...:tongue2 |
|
|
|
|