|
Partykalender 2004 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
Så det gick att fixa så du kunde editera den "för all framtid"? Gött, känn dig sjukt ansvarig för den här tråden ;) |
jap ett pm till swamper did the thing :) får väl ta på mig ansvaret för den här, jooobigt :p ahah |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
får väl ta på mig ansvaret för den här, jooobigt :p ahah |
ja kan va ditt moraliska stöd andrew :) hehe |
|
|
| Funfrock |
| Kan ju tilläggas att även John Johnson kommer till Ultrafusion Music Festival i Norrköping. Ser ut att bli en hyfsad lina :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
ja kan va ditt moraliska stöd andrew :) hehe |
hehe, tack, du vet att jag aldrig skulle klara det utan dig :p |
|
|
| jeremy1984 |
| Håller nog med vissa om att man borde kanske ta bort de fester som redan ha varit frånb listan.. Blir så mycket scrollande nu :P |
|
|
| SteveTranz4ever |
Nåt jag tänker gå på om det inte krockar med nåt annat.
Första gången jag gick på DJ SM var ´95 och det var verkligen ballt !
Då var drömmarna stora och man införskaffade sig sin första mixer.

http://www.djsm.se |
|
|
| beaversweede |
nu är det så att pinsamt nog har inte jag varit på något tranceparty än :( .. just p.g.a. jag bor i norrland (skellefteå) :toothless
och att det kostar 350 spänn att flyga ner till stockholm, så därför undrar jag om någon som kan tipsa vilke party som kan vara mest värt att fara ner på nu under våren, med tanke på kostnaderna (flyg+inträde+booze :D )
skulle vara tacksam för svar.. |
|
|
| bAbYfuNk |
hej:) undrar om nogon vet om det ar nogot party/event i sommar i sverige??? kommer att halsa pa slakten i da:) skulle va kul att kunna besoka nogot party oksa..:cool:
dom bor i stokholm:) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by bAbYfuNk
hej:) undrar om nogon vet om det ar nogot party/event i sommar i sverige??? kommer att halsa pa slakten i da:) skulle va kul att kunna besoka nogot party oksa..:cool:
dom bor i stokholm:) |
Det är lite tidigt att säga i nuläget vad det blir för fester i sommar men Stockholm har väl flest fester så kommer du hit så lär det bli några i alla fall :)
Håll utkik i denna tråden
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=154962 :toothless
Ser iochför sig ut som det blir bra i Juni :) |
|
|
| reveal |
:stongue: Så jävla snyggt, länka till exakt samma tråd som man just skriver i :p |
|
|
| St_Andrew |
så har nu uppdaterat med:
Technofest i Lund den 26e mars
tc 2års fest
Dj Sm
The Obsession @ Helsingborg v2
The Obsession @ Helsingborg v3
The Obsession @ Helsingborg v4
påminn mig gärna när jag missar fester... :) |
|
|
| AC. |
| Tycker fortfarande det ska rensas på gammla fester... |
|
|
|
|