|
Beta Privé Party !!
|
View this Thread in Original format
| Nabistai |
| Zeg Benny, zet anders die posts in 'Stel jezelf voor' hier is in want we zijn daar weer serieus aant afwijken? :p |
|
|
| Tiger777 |
En ik heb er niks mee te maken!
Wel een leuk initiatief! |
|
|
| Miss Z |
da beta-feestje lijkt me wel gezellig :p mah het moet wel een beetje mogelijk zijn om te overnachten... want als ik afkom, ist met de auto en wil dus echt nie strontzat terugkeren eh :D
kben wel bereid om voor zo een feestje VEEL geld uit te geven want maak hier nie echt veel trance-feestjes mee :whip: of er wordt rnb gedraaid :(
damn kheb nu echt wel goesting om op stap te gaan :( gvd! nog meer dan een week :mad: haat examens echt! |
|
|
| pooley |
Let's start the "going-offtopic-in-every-possible-thread discussion" again :)
Moven die handel :)
danku Benny |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Miss Z
da beta-feestje lijkt me wel gezellig :p mah het moet wel een beetje mogelijk zijn om te overnachten... want als ik afkom, ist met de auto en wil dus echt nie strontzat terugkeren eh :D
kben wel bereid om voor zo een feestje VEEL geld uit te geven want maak hier nie echt veel trance-feestjes mee :whip: of er wordt rnb gedraaid :(
damn kheb nu echt wel goesting om op stap te gaan :( gvd! nog meer dan een week :mad: haat examens echt! |
Slapen? Hoe slapen? :p
Gewoon ne slaapzak meebrengen en ge kunt u wel ergens in ne gang, kelder, zolder of tuin smijten hé ;)
Het zou ook wel fijn zijn moest een sympathiek mens eens langs lennik passeren om een nog sympathiekere nabistai op te pikken :d Maar anders zal ik er ook wel een mouw aan kunnen passen zeker (maarschijnlijk met fiets/bus en triengebruik :p ) |
|
|
| Eagle` |
nu we toch bezig zijn. Mijn ouders verhuren een appartment in middelkerke. het staat nog leeg tot 15 februari, vanaf dan wordt het verhuurd
Was van plan om met wat vrienden weekendje door te brengen. Ma hoe meer zielen hoe meer vreugd ofcourse tis natuurlijk niet spanje en heb wel geen zwembad, ma tis op amper 100 meter van de zee :p |
|
|
| Nabistai |
Zeg Benny, da mag ook iets rapper hé :p :p :p
De zee is ietske te ver voor mij :sadgreen: |
|
|
| pooley |
Sounds interesting :)
Ma daar kunt ge ni veel lawaai maken he :) |
|
|
| Tiger777 |
| De zee is ook ietsje te ver voor mij. Hou het langs deze kanten please! |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by pooley
Sounds interesting :)
Ma daar kunt ge ni veel lawaai maken he :) |
Maar ge kunt er wel naaktzwemmen hé samen me eagle !!!!!! |
|
|
| Eagle` |
| flikker op knuppel :p |
|
|
| Tiger777 |
| ...midden in de winter... |
|
|
|
|