return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Dance Valley
View this Thread in Original format
Little Theseus
Nou ik ga over tien minuten de bus pakken richting DanceValley...De zon begint door de wolken te komen.. Ben er helemaal klaar voor. Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vonden, dus lucht je hart in dit forum. En oja, mocht je het op tv gezien hebben, doe dan niet alsof je alles weet van DanceValley of alsof je erbij was: je moest is weten hoeveel dingen er zijn die je niet ziet of juist teveel ziet op tv.

Mxls!!
:stongue: :eyes: :rolleyes: :cool: :o :D :) ;) :eek: :p ;) :) :cool: :rolleyes: :eyes: :stongue:
Boss
quote:
Originally posted by Little Theseus
En oja, mocht je het op tv gezien hebben, doe dan niet alsof je alles weet van DanceValley of alsof je erbij was: je moest is weten hoeveel dingen er zijn die je niet ziet of juist teveel ziet op tv.

:conf:
Yeah.... you're tha man !....
Blik
dancevalley was wreed.......!!!!!!!!!!!

oh, kut.........het moet eigenlijk nog beginnen......:p

die laatste opmerking snap ik niet helemaal maar goed, ik denk dat Boss hetzelfde heeft:)
Boss
quote:
Originally posted by Blik

die laatste opmerking snap ik niet helemaal maar goed, ik denk dat Boss hetzelfde heeft:)

Precies Blik..... ik proef 'n zekere arrogantie in de opmerking...

maar anyway... ik ga vanavond lekker naar TMF kijken....dan weet ik alles van Dancevalley :p en bovendien ga'k net doen alsof ik erbij was.... :eek:
Blik
quote:
Originally posted by Boss

Precies Blik..... ik proef 'n zekere arrogantie in de opmerking...

maar anyway... ik ga vanavond lekker naar TMF kijken....dan weet ik alles van Dancevalley :p en bovendien ga'k net doen alsof ik erbij was.... :eek:

me too.........hoe laat begon de live-uitzending eigenlijk??

oh ja, morgen V.I.G. op TMF met DJ Jurgen en DJ Jean......!!!!!!!!!woohoo
TranceFool
quote:

me too.........hoe laat begon de live-uitzending eigenlijk??

Van 18.00 - 1.00 (90% zeker :D)
Boss
quote:

Big Diet ! :D
TranceFool
quote:
Originally posted by Boss

Big Diet ! :D

HAHAHAHAHAHA :D :D :D :D En biljarten toch???:D :D
Blik
quote:
Originally posted by TranceFool

Van 18.00 - 1.00 (90% zeker :D)

of 17:30 - 1:00.........nu zit ik te twijfelen......
Boss
Hebben we ook allemaal gestemd voor de dance top40 op TMF ?? :)

Blik
nou, ok, ben nu Dancevalley aan het kijken en het begon dus om 6 uur.........maar ik ben niet "impressed" door de populairste Spaanse DJ's die nu op TMF zijn.........niet veel aan

dat pakje wat Renee aanheeft van TMF..........:p :p :p lekkah...........
Boss
hehe, idd, wie is die spaanse dj?? laat 'm z'n platenkoffer maar in z'n aars duwen!....
door naar de volgende dj.....

maar is die uitzending nou live?? want daar schijnt gewoon de zon, terwijl 't hier tyfus weer is...vreemd?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement