return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
[11-04-2004] Awakenings, NDSM Amsterdam
View this Thread in Original format
basd
Datum: 11-04-2004
Tijd: 22.00-07.00
Prijs: 32.25 euro
Plaats: NDSM Amsterdam
vvk: begint 11-02-2004

Line-up:

22:00 - 23:30 Shiva
23:30 - 01:00 Jesper Dahlback
01:00 - 03:00 Adam Beyer
03:00 - 04:00 Hardcell & Grindvik
04:00 - 05:30 Cari Lekebusch
05:30 - 07:00 Henrik B

Iemand?

Niet echt bijzondere line-up, maar het is in ieder geval stukken beter dan die prutsline-up van Mayday Gent..
Optimus
hier wilt tim wel naartoe, denk ik:D Ff kijken dan maar:)

En Eroi di Carta rules!!!
-TAIS-
Denk dat ik wel weer aanwezig zal zijn! Ben wel benieuwd naar Lekebusch en ook Hendrik B... veel over gehoord, maar volgens mij heb ik ze nog niet live gezien!
TranceFool
Hmmm deze line-up staat mij wel aan eerlijk gezegd :)
New Wave
Holy, dit is echt retegoed.
Cari lekebusch blijft gewoon een topper.
Hardcell & Grindvik wil ik nog graag een keer zien, heb wat platen van ze maar nog nooit horen draaien.
Adam beyer blijft altijd wel een toppertje.
hendrik B heb ik volgens mij nog nooit horen draaien, zijn producties zijn over het algemeen altijd wel origineel en afwisselend.

Morgen even langs de planning en een weekendje vrij scoren :)
Optimus
ok, ff kaartje kop'n dus:)
franzelare
count me in!
SnuggLe
Ik ga de week ervoor een dikke neger pijpen in Ahoy, dus ben daar al bij!

En gaan jullie wel zeker dan? Teqnology zou ook iedereen gaan.....:rolleyes:
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik ga ook wel mee :D
Jay Denham! :D Monika Kruse :)


mja, inderdaad:rolleyes: :o
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
mja, inderdaad:rolleyes: :o


Huh?? Hoe bedoel je dit chinees?? Van: lul niet jij gaat toch niet, of van : ja, we zouden naar Teqn gaan!

Ik wil nog steeds wel gaan naar Teqnology! Denham, Kruse...plus ik kan maybe gratis kaarten krijgen.

basd
quote:
Originally posted by Optimus
ok, ff kaartje kop'n dus:)

x2 dan maar :)

(als in: dan ga ik ook effe kaartje halen)
SnuggLe
Ik ga hier waarschijnlijk toch heen.
Iemand zin om mee te gaan?

Lex? Tim? Tin? Harmen? Bas?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement