|
[11-04-2004] Awakenings, NDSM Amsterdam
|
View this Thread in Original format
| basd |
Datum: 11-04-2004
Tijd: 22.00-07.00
Prijs: 32.25 euro
Plaats: NDSM Amsterdam
vvk: begint 11-02-2004
Line-up:
22:00 - 23:30 Shiva
23:30 - 01:00 Jesper Dahlback
01:00 - 03:00 Adam Beyer
03:00 - 04:00 Hardcell & Grindvik
04:00 - 05:30 Cari Lekebusch
05:30 - 07:00 Henrik B
Iemand?
Niet echt bijzondere line-up, maar het is in ieder geval stukken beter dan die prutsline-up van Mayday Gent.. |
|
|
| Optimus |
hier wilt tim wel naartoe, denk ik:D Ff kijken dan maar:)
En Eroi di Carta rules!!! |
|
|
| -TAIS- |
| Denk dat ik wel weer aanwezig zal zijn! Ben wel benieuwd naar Lekebusch en ook Hendrik B... veel over gehoord, maar volgens mij heb ik ze nog niet live gezien! |
|
|
| TranceFool |
| Hmmm deze line-up staat mij wel aan eerlijk gezegd :) |
|
|
| New Wave |
Holy, dit is echt retegoed.
Cari lekebusch blijft gewoon een topper.
Hardcell & Grindvik wil ik nog graag een keer zien, heb wat platen van ze maar nog nooit horen draaien.
Adam beyer blijft altijd wel een toppertje.
hendrik B heb ik volgens mij nog nooit horen draaien, zijn producties zijn over het algemeen altijd wel origineel en afwisselend.
Morgen even langs de planning en een weekendje vrij scoren :) |
|
|
| Optimus |
| ok, ff kaartje kop'n dus:) |
|
|
| SnuggLe |
Ik ga de week ervoor een dikke neger pijpen in Ahoy, dus ben daar al bij!
En gaan jullie wel zeker dan? Teqnology zou ook iedereen gaan.....:rolleyes: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik ga ook wel mee :D
Jay Denham! :D Monika Kruse :) |
mja, inderdaad:rolleyes: :o |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
mja, inderdaad:rolleyes: :o |
Huh?? Hoe bedoel je dit chinees?? Van: lul niet jij gaat toch niet, of van : ja, we zouden naar Teqn gaan!
Ik wil nog steeds wel gaan naar Teqnology! Denham, Kruse...plus ik kan maybe gratis kaarten krijgen. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Optimus
ok, ff kaartje kop'n dus:) |
x2 dan maar :)
(als in: dan ga ik ook effe kaartje halen) |
|
|
| SnuggLe |
Ik ga hier waarschijnlijk toch heen.
Iemand zin om mee te gaan?
Lex? Tim? Tin? Harmen? Bas? |
|
|
|
|