|
Upcoming Online Radio Shows (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
nee maar ff serieus.. waarom is hij #1?
weer zo'n overgang nu waar ik toch mijn wenkbrauwen bij frons.. :nervous: |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by TOR
nee maar ff serieus.. waarom is hij #1?
weer zo'n overgang nu waar ik toch mijn wenkbrauwen bij frons.. :nervous: |
Hitjes, TMF ;) en overal ter wereld draaien om dus ook veel stemmen te krijgen ;) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by TOR
nee maar ff serieus.. waarom is hij #1?
weer zo'n overgang nu waar ik toch mijn wenkbrauwen bij frons.. :nervous: |
In de versuz toen heeft hij da toen ok e paar keer geflikt... :o |
|
|
| emma |
| dit jaar armin of PvD nummer 1 sé, zal er wa meer op gaan trekken ;) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by emma
dit jaar armin of PvD nummer 1 sé, zal er wa meer op gaan trekken ;) |
Yep :D :D Hoop dat Ferry en Markus ok wa hoger mogen eindigen... Het is gemakkelijker e bepaalde positie proberen te halen, dan die nummer 1 plaats vast te houden en denk dat Tijs op e punt gekomen is dat hij ze zeker ni meer kan vasthouden... :rolleyes: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by emma
dit jaar armin |
Zou goed kunnen, en dan gaan meer en meer mensen hem een sell-out noemen, wat nu al begonnen is.. |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Zou goed kunnen, en dan gaan meer en meer mensen hem een sell-out noemen, wat nu al begonnen is.. |
Ach ja, zeggen ze toch van iedere DJ die succes heeft :D |
|
|
| TOR |
| volgens mij gaat Tijs dit jaar opnieuw eerste worden.. maar het zal de laatste keer zijn. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Freezel
Ach ja, zeggen ze toch van iedere DJ die succes heeft :D |
Niet alleen dj's, iedereen die succes heeft volgens mij..
Maar ik zie Armin toch niet dezelfde weg als Tiesto nemen, denk maar aan Traffic.. |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by TOR
Burned with Desire? |
BWD is echt niet hoog gekomen hier in de Top noem waar wat, geldt ook voor de video's op TMF en MTV. |
|
|
| Pumaz |
Je weet dus ECHT ALLES wat ik denk :eek:
Volgens mij is die dus echt wel het grote keerpunt naar commercial-land..
Voor mij zijn het vooral videoclips die hen de das omdoen, Tiesto is ook maar commercieel écht doorgebroken na Lethal Industry. Dat Sunburn een flop was heeft (even) in Armin's voordeel gespeeld.
Trouwens, iedereen die ik ken die niet echt voor trance is kent Armin nu, maar spreekt het uit op zijn Frans (Armain). |
|
|
|
|