|
Upcoming Online Radio Shows (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
Vrijdag 07/05: Outback @ Basicbeats.net 21u
Zondag 09/05: Perry O'Neil @ Rotationz 21u
morgen Niklas Harding op TranceSphere, maar ik denk dat ik de enige ben hier die naar zijn sets luistert :p |
|
|
| pooley |
Kmoet aan men bandbreedte denken.
Ik probeer van de 26gb/maand naar de 20 te zakken maar das ni gemakkelijk :-) |
|
|
| Eagle` |
hehe hier net requestje op topradio gedaan, een van de volgende platen komt eraan:
Andy Hunter - Go(antillas remix)
Firewall - Sincere (Original Mix)
of Solid Globe - North Pole (Original Mix)
tis nog ene surprise welke ;) |
|
|
| Eagle` |
| was dus north pole :tongue2 |
|
|
| TOR |
andere sets toch dan ASOT
L-Vee's was wel iets gelijkaardigs.. maar die heb ik gemist, stomme tijdzones. :whip:
anyway, YdR is lekker bezig nu :)
zou eigenlijk moeten studeren nu :o |
|
|
| Freezel |
Aankomende vrijdag (14 mei) is Eieregooie te gast in mijn show "Elevations" op ETS Global :) Ik heb net de tracklist gezien, wordt een superset :)
Begint om 20:00 tot 22:00. Als het vrijdag is, zal ik nog wel eens posten :toothless :toothless |
|
|
| TOR |
^^ ik kijk ernaar uit!
zaterdag 20u: DJ Tiesto @ TranceAirwaves
nice.. lang geleden dat ik hem nog aan het werk heb gehoord. |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Freezel
Aankomende vrijdag (14 mei) is Eieregooie te gast in mijn show "Elevations" op ETS Global :) Ik heb net de tracklist gezien, wordt een superset :)
Begint om 20:00 tot 22:00. Als het vrijdag is, zal ik nog wel eens posten :toothless :toothless |
Ga proberen present te zijn, merciekes Chris :)!!! Helemaal TOP die reserve belgen :D :p |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Freezel
Aankomende vrijdag (14 mei) is Eieregooie te gast in mijn show "Elevations" op ETS Global :) Ik heb net de tracklist gezien, wordt een superset :)
Begint om 20:00 tot 22:00. Als het vrijdag is, zal ik nog wel eens posten :toothless :toothless |
Vrijdag verjaar ik, dus word het feestje bouwen, en ga ik dit missen... |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Vrijdag verjaar ik, dus word het feestje bouwen, en ga ik dit missen... |
/me schrijft het op da'k't zeker ni vergeet... :o |
|
|
|
|