|
Upcoming Online Radio Shows (pg. 69)
|
View this Thread in Original format
| Tim Davis |
Vanavond is het de laatste maal dat Rotationz XXL plaats vindt. Deze laatste editie zal afgesloten worden met 2 Prachtige Mix Sessies waaronder één van Gabriel & Dresden en de tweede van Aidan Lavelle (Broer van James Lavelle).
Met andere woorden 2 grootheden die de XXL editie kunnen afsluiten.
Ik wil ook alle producers/DJ's/luisteraars bedanken voor de reacties en steun die ze gegeven hebben aan de XXL editie van Rotationz On Sunday.
Groeten,
Tim Davis |
|
|
| Pumaz |
| Nu 34 bpm @ Proton Radio :cool: |
|
|
| Jasperovitsj |
Vanaf volgende week, iedere woensdagnamiddag van 13u tot 14u (I know, onzalig uur, maar ik moet ergens beginnen I guess :toothless ), DJ Vega @ Lazerhothits, met een uurtje progressive en breaks! :)
... Vega, dat ben ik dus hé :p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
... Vega, dat ben ik dus hé :p |
Hoe, da's met u dan ofwa da'k dien back2back doe op de beta party... lap seg, dacht dat da die stoere spaanse kerel uit Street Fighter was :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
Hoe, da's met u dan ofwa da'k dien back2back doe op de beta party... lap seg, dacht dat da die stoere spaanse kerel uit Street Fighter was :D |
Ik heb nog meer dan een maand tijd om naar de zonnebank en de fitness te gaan, dus da komt allemaal wel in orde! ;) Evenals mijn Spaans accent trouwens! Me llamo Vega, como está usted? Hijos de putas! Cabrones!! Mierda!!!! Para mi un bocadillo con queso por favor :toothless |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Me llamo Vega, como está usted? Hijos de putas! Cabrones!! Mierda!!!! Para mi un bocadillo con queso por favor :toothless |
en voor mij e groot pak frit me nen bicky en stoofvleessaus ast kan:nervous: |
|
|
| Pumaz |
Vanavond om 20u is er op Proton de show "Blueprint" (hosted by Habersham & Numinous) met de volgende line up:
Part 1-Neil Owens- January '05 Mix
Part 2-Ghost World (Jeff Belfi & John Marius)-2005 Promo
Part 3-Darkarma-NYE 2005 Live PA |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Vanaf volgende week, iedere woensdagnamiddag van 13u tot 14u (I know, onzalig uur, maar ik moet ergens beginnen I guess :toothless ), DJ Vega @ Lazerhothits, met een uurtje progressive en breaks! :)
| Damn, dan ben'k nooit nog ni thuis :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Me neither :whip: |
Ik ook ni...erg hé :sadgreen:
Maar wss kan ik iedere week de setjes wel ff aanbieden via Zehra's webspace, dus ze zullen nog wel te horen zijn als je ze wil downen... |
|
|
| Pumaz |
Da's al beter :D
En als dat niet lukt moet je maar de tracklists posten ;) |
|
|
|
|