return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 
Upcoming Online Radio Shows (pg. 79)
View this Thread in Original format
TOR
quote:
Originally posted by Synthesia
Eerste 10mins vond ik minder maar de plaat die nu speelt vind ik super..


da was The Glass House dus.. zalige plaat :crazy: volledig mn stijl momenteel

M.I.K.E. = #1 !
BZRK
TOR ligt uwe stream voor op de mijne misschien, want ik hoor nu pas Fuego Caliente komen :)
Oftewel hoorde gij da minuten voor ne normale mens derin komen :D
Synthesia
quote:
Originally posted by TOR
da was The Glass House dus.. zalige plaat :crazy: volledig mn stijl momenteel

M.I.K.E. = #1 !


Yep M.I.K.E. is the man!

Btw gij kunt die tracks nogal rap ID'en..amai..ik sta erg achter met nieuwe trance aan te schaffen zo te zien :eyes:
TOR
quote:
Originally posted by BZRK
TOR ligt uwe stream voor op de mijne misschien, want ik hoor nu pas Fuego Caliente komen :)
Oftewel hoorde gij da minuten voor ne normale mens derin komen :D


FM powah !1!!
BZRK
quote:
Originally posted by TOR
FM powah !1!!


Ah, ic, kan da hier nie me manieren ontvangen. Al die Fransen met hun veel te sterke zenders zitten der altijd tussen :)
Synthesia
Hier in Sint Niklaas hebben ze gewoon TopRadio Waasland afgeschaft :whip:
speentje
Purple Haze .. mmm Tomorrowland herinnering
BZRK
quote:
Originally posted by Synthesia
Hier in Sint Niklaas hebben ze gewoon TopRadio Waasland afgeschaft :whip:


Bij ons ook, troost u :)

Howja, ff vergeten dat het nog altijd topradio is. Reclame, zucht :whip:
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by speentje
Purple Haze
Synthesia
Yep vind het ook te veel reclame..maar s'avonds valt het beter mee. Zit bijna dagelijks 2+ uren in de auto en kan er dan wel veel naar luisteren, maar tijdens de dag komt er nog altijd veel te veel van diene viezen RnB tussen. Ma kom..we mogen niet te veel klagen over TopRadio..is nog altijd mijn favoriete zender voor EDM in Belgie.

TOR
miljaar wat een extreem vette technoplaten momenteel :crazy: :crazy:
speentje
that's the way I like it mmm :D :whip: :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 
Privacy Statement