|
Upcoming Online Radio Shows (pg. 79)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Eerste 10mins vond ik minder maar de plaat die nu speelt vind ik super..
|
da was The Glass House dus.. zalige plaat :crazy: volledig mn stijl momenteel
M.I.K.E. = #1 ! |
|
|
| BZRK |
TOR ligt uwe stream voor op de mijne misschien, want ik hoor nu pas Fuego Caliente komen :)
Oftewel hoorde gij da minuten voor ne normale mens derin komen :D |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by TOR
da was The Glass House dus.. zalige plaat :crazy: volledig mn stijl momenteel
M.I.K.E. = #1 ! |
Yep M.I.K.E. is the man!
Btw gij kunt die tracks nogal rap ID'en..amai..ik sta erg achter met nieuwe trance aan te schaffen zo te zien :eyes: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by BZRK
TOR ligt uwe stream voor op de mijne misschien, want ik hoor nu pas Fuego Caliente komen :)
Oftewel hoorde gij da minuten voor ne normale mens derin komen :D |
FM powah !1!! |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by TOR
FM powah !1!! |
Ah, ic, kan da hier nie me manieren ontvangen. Al die Fransen met hun veel te sterke zenders zitten der altijd tussen :) |
|
|
| Synthesia |
| Hier in Sint Niklaas hebben ze gewoon TopRadio Waasland afgeschaft :whip: |
|
|
| speentje |
| Purple Haze .. mmm Tomorrowland herinnering |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Hier in Sint Niklaas hebben ze gewoon TopRadio Waasland afgeschaft :whip: |
Bij ons ook, troost u :)
Howja, ff vergeten dat het nog altijd topradio is. Reclame, zucht :whip: |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by speentje
Purple Haze |
|
|
|
| Synthesia |
| Yep vind het ook te veel reclame..maar s'avonds valt het beter mee. Zit bijna dagelijks 2+ uren in de auto en kan er dan wel veel naar luisteren, maar tijdens de dag komt er nog altijd veel te veel van diene viezen RnB tussen. Ma kom..we mogen niet te veel klagen over TopRadio..is nog altijd mijn favoriete zender voor EDM in Belgie. |
|
|
| TOR |
| miljaar wat een extreem vette technoplaten momenteel :crazy: :crazy: |
|
|
| speentje |
| that's the way I like it mmm :D :whip: :toothless |
|
|
|
|