|
Upcoming Online Radio Shows (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by super-styleR
*faints* @ wmc |
hehe, ik ben dinsdag en donderdag thuis :toocool: |
|
|
| TOR |
er komt opnieuw een goeie Global DJ Broadcast aan maandag met Solar Stone en DJ Precision.
niet vergeten ook vanavond op TranceAirwaves de beste uplifting tunes met DJ Precision en daarna into the deep met Niklas Harding.. :) |
|
|
| Wildfir3 |
| Misschien deze thread eens terug naar boven halen, zo moeten er geen 10 threads per week geopend worden over markus perry en armin die ergens mogen gaan draaien :) |
|
|
| TOR |
lol, goed idee :)
morgen zondag om 21u: Perry O'Neil pres. Electronic Elements @ Basicbeats.net ;)
dinsdag 27/04 om 21u: Ben Lost @ TranceAirwaves.com |
|
|
| Freezel |
[shameless self promotion]
Elke vrijdag van 20:00 - 21:00 Moi op www.ets-global.org ;)
[/shameless self promotion] |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Freezel
[shameless self promotion]
Elke vrijdag van 20:00 - 21:00 Moi op www.ets-global.org ;)
[/shameless self promotion] |
welwelwel kijk es aan. nice1! |
|
|
| emma |
vanav op rotationz (is eigelijk vr de meesten gewoon via radio te beluisteren en ni online)
Mike and christopher lawrence in the mix :D :D |
|
|
| TOR |
hopelijk niet de zoveelste heruitzending van de Asta-set..
en ik heb gehoord dat C.Lawrence tegenwoordig hardhouse draait :nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
en ik heb gehoord dat C.Lawrence tegenwoordig hardhouse draait :nervous: |
Echt!? :eek: :nervous:
This better not be true...:sadgreen: |
|
|
| TOR |
ok, vergeet die hardhouse
Mr.Lawrence is hier een erg gevarieerde set aan het draaien op TopRadio.. progressive, breaks, wat goa invloeden hier en daar.
*edit* maak daar maar VEEL goa invloeden van
*edit2* het is idd opnieuw de Asta-set |
|
|
| Jasperovitsj |
| Whoa, prog en breaks met wat goa erbij, zalig, I can't wait!! :eek: |
|
|
| Freezel |
*schop
Volgende week in de GDJB: Bonzai Special met Airwave, YDR & M.I.K.E. :)
en nu maar hopen dat het geen rebroadcasts zijn ;) |
|
|
|
|