|
Upcoming Online Radio Shows
|
View this Thread in Original format
| tor8024 |
Niet te missen online dj broadcasts!!
Woensdag 03 maart
Ben Lost - TranceAirwaves - 22-24u
Donderdag 04 maart
A State of Trance XXL: Mark Norman & Ton TB (Black Hole) - 20-24u
als er nog mensen interessante dingen weten, post ze dan. ik zal dan telkens deze eerste post editen en updaten om het allemaal een beetje overzichtelijk te houden. |
|
|
| emma |
| donderdag 5feb => asot XXL :D :p :rolleyes: |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by emma
donderdag 5feb => asot XXL :D :p :rolleyes: |
wie komt er precies? |
|
|
| Eagle` |
| was dat niet die blackhole special met montana, ton T.B. :conf: |
|
|
| emma |
nopes, das voor 4 maart (my birthday => HINT;HINT !!!)
deze week : Ben Woods from Los Language Recordings |
|
|
| super-styleR |
| Thx voor deze thread ! de xxl donderdag gaat vet worden :) |
|
|
| tor8024 |
w00t, Endre heeft een resident gekregen op TranceSphere!
volgende dinsdag zijn eerste show.. expect a few TA productions!
btw emma, moet dat niet Ben Lost zijn voor XXL?
nog nooit gehoord van Ben Woods.. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by super-styleR
Thx voor deze thread ! |
Yep, bedankt Kevin, dit threadje gaat nog veel van pas komen...  |
|
|
| tor8024 |
no problem! ;)
is gewoon handig, moet je niet telkens tussen het Music Discussion geharrewar gaan zoeken..
niet vergeten om zelf dingen te posten, anders wordt deze thread een toewijding aan Niklas Harding.. :p |
|
|
| super-styleR |
| quote: | Originally posted by tor8024
w00t, Endre heeft een resident gekregen op TranceSphere!
volgende dinsdag zijn eerste show.. expect a few TA productions!
btw emma, moet dat niet Ben Lost zijn voor XXL?
nog nooit gehoord van Ben Woods.. |
Great news ! endre is zalige producer. |
|
|
| BEACHBOY |
grrrr, hoe komt het dat ik niet online kan luisteren?? Telkens ik op zo'n "listen live" link klik krijg ik deze Error te zien;
| quote: | | C:\WINDOWS\Temporary Internet Files\Content.IES\078RSBUV\bbhigh[1].pls |
Iemand een idee waaraan dit ligt? |
|
|
| Wildfir3 |
| geen idee, probeer eens doel opslaan als ofzo en dan te openen in winamp gewoon |
|
|
|
|