|
Astrid @ TLV PORIM PARTY (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| nFaivel |
בעע הייתי בהופעה של אסטריד שהיא הייתה בניצנים לא התלהבתי כל כך:sadgreen:
וראסמי! מה עמרי סילבר עושה שם?!
מסיבה עם אסטריד שמים לי עמרי סילבר...:rolleyes: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by ronsh
שאלה אמיתית ורצינית מכל הלב....
שיש לך את פלינר תובל גיטלמן שהם ללא ספק לא טייסטו מקומי
אבל בכל זאת עשו כמה דברים במוזיקה הישראלית.. |
מה רועי פלינר שינה בדיוק?
חוץ מפדיחות לדיגיים הישראלים הוא לא עשה כלום
הוא לא יודע לתקלט.. |
|
|
| YuVaL |
אני לא מבין למה אתה בוכים
סוף סוף מביאים איזה מישהי גדולה לארץ, למרות שראיתי אותה בניצנים והיא לא משהו, מה עדיף מסיבה רק עם רועי פלינר ועמרי סילבר?, ברור שלא, הייתם מעדיפים עידן גוטמן?, ברור שלא!
אז חלאס לבכות, ואולי פעם נהנה ממה שיש במקום לקטר שזה לא מספיק טוב בשבילינו |
|
|
| Shahar |
תכלס יובל תצודק.... אמנם בפורים אני בג'יספוט אבל תכלס רוברט גיטלמן תותח ואסטריד גם בת זונה טובה... ראסמי אין מה לבכות ביחוד לכל מי שאפילו אין לו 18 וזה אחת הסיבות הבודדות שיכול להיכנס אליה אז ראסמי תגידו תודה די לבוא בטענות
ו.......נכון עמרי סילבר ורועי פלינר אפסים
תתעודדו בזה שעוד כמה שנים לא תלכו למסיבות נוער ותאלצו לשמוע אותם...
או שתבואו ב 2 אחרי שהם ירדו |
|
|
| itamarsan |
| טוב חבר'יה אני בפורים לא פה אני נוסע לטורקיה ל10 ימים....:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by nFaivel
בעע הייתי בהופעה של אסטריד שהיא הייתה בניצנים לא התלהבתי כל כך:sadgreen:
|
מסכים
בעע היא הייתה גרועה בטירוף בכל קנה מידה
למרות שבפעם הראשונה ששמעתי אותה בTLV
היא הייתה תותחית חבל על הזמן
אבל אני לא יכול לסמוך על זה
ככה שאני מוותר |
|
|
| YuVaL |
מוש, תפסיק להיות כזה טמבל ותבוא
בתכלס אין מה להפסיד
אז עוד מסיבה גרוע, וואו, אני מבטיח לך שיהיו לך עוד הרבה כאלו |
|
|
| Shahar |
ראסמי יובל צודק זה נשמע ראסמי סבבה רוברט גיטלמן תותח רק בשבילו הייתי הולך
ראסמי אם לא הייתי הולך לג'י ספוט אולי הייתי בא לטיאלוי
ותכלס אלון פתח תטרד כדי שתדעו על המסיבה וזה לא כדי שתגידו שהיא מגעילה אז חלאס |
|
|
| AnthemFreak |
לאלה ששאלו מה עומרי סילבר עושה במסיבה הזאת..
ממה שאני הבנתי הוא בן דוד של בובליל (המפיק של המסיבות חגים בטי אל וי).. עכשיו אתם מבינים מה הוא עושה בטי אל וי כל מסיבה
וחוץ מזה... אני אומר לכם בתור אחד שדי מבין בשחורה.. הוא לא רע הבחור
אז אל תרדו עליו ככה ותשללו בלי לדעת
ועוד משו אחרון..
אני מתקלט בפורים בסטודיו 49... פי שבע על הטי אל וי.. כל פעם אני בא לטי אל וי עם ציפיות ומתאכזב
חוץ מזה שאני יותר טוב מסילבר:)
תעשו חיים |
|
|
| skelz |
שחר כמעט בכל מה שאמרת צדקת.. אין מה להגיד
רק שכחת משהו אחד..
גיטלמן לא כזה תותח.. האמת שאני כבר מתחיל לרחם עליו
הוא הפך רודף בצע.. ואני מקווה מאוד בשבילו שיפסיק
הוכחה לכך היא Sunday Morning
גיטלמן קיבל שם עולמי.. אז הוא התחיל לזלזל
Sunday Morning
קטע בסיסי ביותר
בלי שום דבר מיוחד
מזל ש Nu Nrg
עשו רימיקס.. שעליהם אין לי מה להגיד
הם מעולים.. כל יצירה שלהם היא יצירת מופת בפני עצמה |
|
|
| Segev |
אני תופס ממנו רק בקנה מידה ארצי...
ולטי אל וי אני הולך רק בגלל שאחות של חבר שלי מביאה לנו חינם... |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by skelz
שחר כמעט בכל מה שאמרת צדקת.. אין מה להגיד
רק שכחת משהו אחד..
גיטלמן לא כזה תותח.. האמת שאני כבר מתחיל לרחם עליו
הוא הפך רודף בצע.. ואני מקווה מאוד בשבילו שיפסיק
הוכחה לכך היא Sunday Morning
גיטלמן קיבל שם עולמי.. אז הוא התחיל לזלזל
Sunday Morning
קטע בסיסי ביותר
בלי שום דבר מיוחד
מזל ש Nu Nrg
עשו רימיקס.. שעליהם אין לי מה להגיד
הם מעולים.. כל יצירה שלהם היא יצירת מופת בפני עצמה |
נסחפת
בגלל טראק אחד שאתה לא אוהב
אתה מתחיל להגיד שהוא רודף בצע ואנאערף ?
למה סתם לזיין בשכל? |
|
|
|
|