return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Astrid @ TLV PORIM PARTY (pg. 4)
View this Thread in Original format
DJ Alex E.
או סוףסוף מסיבה שאני יכול ללכת אליה...
שמעתי טראק שלה לפני איזה שנתיים שנקרא the spell
וחוץ מזה אני לא יודע עליה כלום
איזה סגנון היא מנגנת?איזה טראקים היא שמה?
ורוב הסיכויים שאני אלך למסיבה הזאת
למרות שאני עוד מתלבט אם ללכת ביום ראשון למסיבה של יהל בדום

וראסמי עומרי סילבר לא קשור
אני מחיפה והוא נדחף פה לכל מסיבה הוא סתם פלצן מסחרי אני אומר לכם דוגרי,בתור אחד ששמע אותו כבר מאה פעם,הוא אפס!סתם שמוק מסחרי שכבר שנה לא החליף את הסט שלו ואני לא מגזים
כל פעם שאני שומע אותו יש לי בחילה
KosmiK-G8
טוב ככה
נשמעו פה קטילות על גיטלמן
ואני חייב להגיב

אני האחרון שיפרגן סתם לישראלי
אני לא אוהב את יהל
ובכלל כל האמנים האהובים עלי ביותר הם לא ישראלים
לא רק שאני לא מעניק להם פריבילגיות מבחינת אהדה אלא אני אפילו מבקר אותם יותר

אבל גיטלמן ומרטינז פרצו את המחסום הזה
ואני לא מתייחס להשמעות ולכבוד מצד טיאסטו וארמין (הסיבה לכך היא ההחתמה של הטראק הזוועתי של הלפרין בלייבל של ארמין שפשוט מראה שהחתמה מייצגת יותר איכות קשרים ולא איכות מוזיקה)
אני מתייחס נטו למוזיקה
ורוברט לא מזלזל
אני אוהב תמוזיקה שלו
הוא די גיי מצויין ויוצר טוב ביחד עם ירון מרטינז
דוגמא מהחודשים האחרונים היא הגרסה המצוינת גם לשיטסו וגם כמובן לטראק של בני בנאסי ששודרג לפצצת קלאב טראנס

אז באמת זה לא אחראי לקטול אחרי טראק-שתיים פחות טובים

ובקשר למסיבה בטי אל וי...כשיקול עצמי במקומכם הייתי נשאר בבית...
לקחי מסיבות בחגים... אין מקום לנשום והטי אל וי יהיה מלא
באחריות
גם אם רק פלינר היה על העמדה
אפשר לחשוב כמה הקהל הישראלי כבר מבין ובפרט קהל הנוער שרק מחפש מקום לצאת אליו בפורים ופתחו לו עוד דלת...
warpedd_
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
כל מה שהוא כתב


מסכים איתך אחי
אני גם חושב שגם אם לכיטלמן היתה נפילה עדיין יש לו כמה טראקים חזקים מאוד ברמה מקצועית ועולמית
והכי חשוב להגיד בעדו
זה שהוא מקדם אומנים חדשים ושהוא מחדיר את המוזיקה הכי טובה שיש לארץ
:)
KosmiK-G8
חחחחחחח כל משהוא כתב..
:)


quote:
Originally posted by warpedd_
והכי חשוב להגיד בעדו
זה שהוא מקדם אומנים חדשים ושהוא מחדיר את המוזיקה הכי טובה שיש לארץ
:)



ריספקט אחי
לגבי קידום האמנים לא ידעתי וזה בהחלט ראוי להערכה
Black-Dragon
קבלו כמה חרטא אפשר לשמוע על עמרי סילבר
כנסו

פשוט מגעיל...
אוהב נוער הפדופיל
ועוד מצדיק את המוזיקה השחורהההה
יאקק

צמרמורת!
Shahar
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
לגבי קידום האמנים לא ידעתי


הוא קיבל פרס על תרומה לאמנים מתחילים ביומטוב
הרמיקס לשיטסו בנזונה ועוד מלא אחרים שלהם ורוברט תותח....

ומי ששאל בקשר לאסטריד
יש לה גם טראק שאני זוכר
access denied
שהוא בנזונה
Sm0keMachine
באמת כמו שיובל כתב..
אתם הנוער צריכים להעריך את זה שמביאים לכם פה מסיבה עם דיג'אית איכותית משו מחו"ל..כי עד גיל 23 ככה לא תלכו למסיבות עם מוזיקה אלקטרונית איכותית באופן קבוע...מה לעשות, ככה זה בארצנו... :(

בטח יהיה באמת מפוצץ שם ויהיו פול ערסים/אנשים מפגרים/פוזאיסטים..יהיו בטח מכות ובאלגנים אבל אם תתחבאו באיזה פינה נחמדה במועדון ופשוט תשמעו את המוזיקה אני חושב שיהיה לא כ"כ נורא?
UltraWave
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
טוב ככה
נשמעו פה קטילות על גיטלמן
ואני חייב להגיב

אני האחרון שיפרגן סתם לישראלי
אני לא אוהב את יהל
ובכלל כל האמנים האהובים עלי ביותר הם לא ישראלים
לא רק שאני לא מעניק להם פריבילגיות מבחינת אהדה אלא אני אפילו מבקר אותם יותר

אבל גיטלמן ומרטינז פרצו את המחסום הזה
ואני לא מתייחס להשמעות ולכבוד מצד טיאסטו וארמין (הסיבה לכך היא ההחתמה של הטראק הזוועתי של הלפרין בלייבל של ארמין שפשוט מראה שהחתמה מייצגת יותר איכות קשרים ולא איכות מוזיקה)
אני מתייחס נטו למוזיקה
ורוברט לא מזלזל
אני אוהב תמוזיקה שלו
הוא די גיי מצויין ויוצר טוב ביחד עם ירון מרטינז
דוגמא מהחודשים האחרונים היא הגרסה המצוינת גם לשיטסו וגם כמובן לטראק של בני בנאסי ששודרג לפצצת קלאב טראנס

אז באמת זה לא אחראי לקטול אחרי טראק-שתיים פחות טובים

ובקשר למסיבה בטי אל וי...כשיקול עצמי במקומכם הייתי נשאר בבית...
לקחי מסיבות בחגים... אין מקום לנשום והטי אל וי יהיה מלא
באחריות
גם אם רק פלינר היה על העמדה
אפשר לחשוב כמה הקהל הישראלי כבר מבין ובפרט קהל הנוער שרק מחפש מקום לצאת אליו בפורים ופתחו לו עוד דלת...


צודק בכל מילה רוברט תותח על הביא המון המון כבוד לארץ וכל היוצרים שאצלו והוא מייצג אותם באירופה (ביניהם אני) חייבים לו הרבה.....
לפי דעתי סאנדיי אפטרנון קטע טוב...יש לו יותר טובים אבל סך הכל קטע טוב ובכלל החדש
swallow your pain
קטע ליגה!!!
רוברט מזלזל בטראקים?????? ממש ממש ממש ממש לא הוא כל הזמן מנסה לעשות דברים חדשים שיתפסו את האוזן של התותחים ביותר.....אז בבקשה לא לכלכך פה על רוברט למה כרגע הוא הישראלי עם הכי הרבה שם כנראה שאפילו יותר מיהל(הרי הוא חתום בשבע מאות לייבלים כולל id&t)
ואני גם מאמין שזה יהיה ככה הרבה זמן.....
Shahar
quote:
Originally posted by UltraWave
צודק בכל מילה רוברט תותח על הביא המון המון כבוד לארץ וכל היוצרים שאצלו והוא מייצג אותם באירופה (ביניהם אני) חייבים לו הרבה.....
לפי דעתי סאנדיי אפטרנון קטע טוב...יש לו יותר טובים אבל סך הכל קטע טוב ובכלל החדש
swallow your pain
קטע ליגה!!!
רוברט מזלזל בטראקים?????? ממש ממש ממש ממש לא הוא כל הזמן מנסה לעשות דברים חדשים שיתפסו את האוזן של התותחים ביותר.....אז בבקשה לא לכלכך פה על רוברט למה כרגע הוא הישראלי עם הכי הרבה שם כנראה שאפילו יותר מיהל(הרי הוא חתום בשבע מאות לייבלים כולל id&t)
ואני גם מאמין שזה יהיה ככה הרבה זמן.....


מסכים עם כל מה שכתבת...
הוא מלך...
Vortex_SA
היה מסיבה טובה לדעתי אין מה להגיד :)

m0sh
quote:
Originally posted by YuVaL
מוש, תפסיק להיות כזה טמבל ותבוא
בתכלס אין מה להפסיד
אז עוד מסיבה גרוע, וואו, אני מבטיח לך שיהיו לך עוד הרבה כאלו


ורק עכשיו נזכרתי שהמסיבה הייתה אתמול
וסעמק שמעתי שדווקא היה אדיר

אבל כמה חברים טובים שלי בחול
והשאר הלכו למסיבה אחרת ובטח לא היו רוצים ללכת


לא נורא שטויות עוד מעט אני יתקלט ויהיה בסדר
:D
YuVaL
טוב
אז הגענו לקראת סוף הסט של אסטריד
שנגנה שני טראקים בסוף של הכרתי, והיא גם לא ניגנה את הרימיקס של טיסטו לווילאם אורביט, אז לא פספסנו הרבה...
רוברט נתן בראש!
Swallow your pain, Zygota
ועוד הרבה טראקים ענקיים!
ריספקט.. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement