return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Astrid @ TLV PORIM PARTY (pg. 3)
View this Thread in Original format
ronsh
quote:
Originally posted by skelz
הוכחה לכך היא Sunday Morning
גיטלמן קיבל שם עולמי.. אז הוא התחיל לזלזל
Sunday Morning
קטע בסיסי ביותר
בלי שום דבר מיוחד
מזל ש Nu Nrg
עשו רימיקס.. שעליהם אין לי מה להגיד
הם מעולים.. כל יצירה שלהם היא יצירת מופת בפני עצמה


על מה אתם מדברים בכלל??
ביום שאחד מכם יגיע לכבוד של הוצאת טראק שינוגן על ידי טייסטו ועל ידי ארמין

תתחילו לדבר
עד אז תנו לבחור כבוד שמגיע לו
skelz
quote:
Originally posted by KrazyDJs
נסחפת
בגלל טראק אחד שאתה לא אוהב
אתה מתחיל להגיד שהוא רודף בצע ואנאערף ?

למה סתם לזיין בשכל?


לזיין בשכל?
סליחה???.
אליאור יש מלא דברים שאתה לא יודע.. אז אל תדבר סתם
וזה לא שאני לא אוהב.. פשוט שם מתחילים להרגיש תזלזול שלו


quote:
Originally posted by ronsh
על מה אתם מדברים בכלל??
ביום שאחד מכם יגיע לכבוד של הוצאת טראק שינוגן על ידי טייסטו ועל ידי ארמין

תתחילו לדבר
עד אז תנו לבחור כבוד שמגיע לו


אחי הייתי נותן לו מה שמגיע לו
אבל אני ממש לא בקטע.. סורי
:)
Shahar
quote:
Originally posted by AnthemFreak
לאלה ששאלו מה עומרי סילבר עושה במסיבה הזאת..
ממה שאני הבנתי הוא בן דוד של בובליל (המפיק של המסיבות חגים בטי אל וי).. עכשיו אתם מבינים מה הוא עושה בטי אל וי כל מסיבה

וחוץ מזה... אני אומר לכם בתור אחד שדי מבין בשחורה.. הוא לא רע הבחור
אז אל תרדו עליו ככה ותשללו בלי לדעת

ועוד משו אחרון..
אני מתקלט בפורים בסטודיו 49... פי שבע על הטי אל וי.. כל פעם אני בא לטי אל וי עם ציפיות ומתאכזב

חוץ מזה שאני יותר טוב מסילבר:)

תעשו חיים


עמרי סילבר לא טוב בכלל... לא בתור דיגיי ובטח לא בתור יוצר...לדעתי..
וראיתי היום בשנקין הזמנות למסיבה בסטודיו..הרוב דיגיים של ביו
מה השם שלך שם? לא ראיתי שום שירן...

quote:
Originally posted by skelz
שחר כמעט בכל מה שאמרת צדקת.. אין מה להגיד
רק שכחת משהו אחד..
גיטלמן לא כזה תותח.. האמת שאני כבר מתחיל לרחם עליו
הוא הפך רודף בצע.. ואני מקווה מאוד בשבילו שיפסיק
הוכחה לכך היא Sunday Morning
גיטלמן קיבל שם עולמי.. אז הוא התחיל לזלזל
Sunday Morning
קטע בסיסי ביותר
בלי שום דבר מיוחד
מזל ש Nu Nrg
עשו רימיקס.. שעליהם אין לי מה להגיד
הם מעולים.. כל יצירה שלהם היא יצירת מופת בפני עצמה


תכלס דודו התגובות שאמרו לך מוצדקות... רוברט תותח ומוכשר והטראק סבבה
אמנם זה לא כמה טראקים אחרים שלו שאנלא יכול להפסיק לשמוע אבל זה טראק מקצועי וטוב ואי אפשר לקבוע בגללו שרוברט רודף בצע....
Flotser
quote:
Originally posted by Shahar
תכלס דודו התגובות שאמרו לך מוצדקות... רוברט תותח ומוכשר והטראק סבבה
אמנם זה לא כמה טראקים אחרים שלו שאנלא יכול להפסיק לשמוע אבל זה טראק מקצועי וטוב ואי אפשר לקבוע בגללו שרוברט רודף בצע....


אני גם לא חושב שהוא רודף בצע,
אבל את הטראקים שלו אני לא אהבתי גם קודם,
חוץ מאולי
Robert Gitelman Vs. The Martines Brothers - Electrified
:p
אולי לא השקעתי מספיק זמן להקשיב לטראקים שלו שיצאו בשנה שנתיים אחרונות אבל מה ששמעתי בכלל לא התלהבתי מכלום.
אבל מה בתור דיג'יי הוא תותח

ובקשר לרודף בצע...
להפך זה ממש נחמד איך שהוא עוזר לאמנים חדשים כמו קובי לדוגמא
Shahar
quote:
Originally posted by Flotser
אני גם לא חושב שהוא רודף בצע,
אבל את הטראקים שלו אני לא אהבתי גם קודם,
חוץ מאולי
Robert Gitelman Vs. The Martines Brothers - Electrified
:p
אולי לא השקעתי מספיק זמן להקשיב לטראקים שלו שיצאו בשנה שנתיים אחרונות אבל מה ששמעתי בכלל לא התלהבתי מכלום.
אבל מה בתור דיג'יי הוא תותח

ובקשר לרודף בצע...
להפך זה ממש נחמד איך שהוא עוזר לאמנים חדשים כמו קובי לדוגמא


לדעתי תשמע דברים שלו....אתה תגלה שהוא תותח גם בתור יוצר
Reysan Khan-Shiatsu (2Players Remix)
זה הוכחה טובה...:)
skelz
quote:
Originally posted by Shahar
תכלס דודו התגובות שאמרו לך מוצדקות... רוברט תותח ומוכשר והטראק סבבה
אמנם זה לא כמה טראקים אחרים שלו שאנלא יכול להפסיק לשמוע אבל זה טראק מקצועי וטוב ואי אפשר לקבוע בגללו שרוברט רודף בצע....


תאכלס אני דובר אמת..
לא רק בגלל היצירות שלו אני בא בטענה זו..
אני אומר שהוא רודף בצע עקב מידע ממקור נאמן
:)
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Shahar
עמרי סילבר לא טוב בכלל... לא בתור דיגיי ובטח לא בתור יוצר...לדעתי..
וראיתי היום בשנקין הזמנות למסיבה בסטודיו..הרוב דיגיים של ביו
מה השם שלך שם? לא ראיתי שום שירן...

יש מצב שהגזמתי
אבל מה שניסיתי להגיד זה שהוא לא שיאאא הגרועע.. הוא חביב
יש במוזיקה שחורה הרבה הרבה יותר טובים ממנו

ובקשר לסטודיו.. אני כן מופיע על ההזמנה.. לא יודע איזה הזמנה ראית
אבל אני יברר את זה
Shahar
quote:
Originally posted by AnthemFreak
יש מצב שהגזמתי
אבל מה שניסיתי להגיד זה שהוא לא שיאאא הגרועע.. הוא חביב
יש במוזיקה שחורה הרבה הרבה יותר טובים ממנו

ובקשר לסטודיו.. אני כן מופיע על ההזמנה.. לא יודע איזה הזמנה ראית
אבל אני יברר את זה


רקע שחור יש לה....
וארתור גורדון, עידן גוטמן, רוברט ועוד כמה באםי נכון?
כתוב שירן...? איך בדיוק קוראים לך שם? אולי אני מתבלבל...למרות שראיתי את זה היום
AnthemFreak
אחי אני עוד לא ראיתי תהזמנה.. אבל היום בא אלי איזה אחד שמכיר אותי קצת... ואמר לי וואי אחי ראיתי תהזמנה של הסטודיו בפורים וראיתי תשם שך

וגם ידידה שלי שמייחצנת.. שיש לה הזמנות אמרה לי שהשם שלי כתוב
אז אני לא יודע כל כך אחי
Black-Dragon
quote:
Originally posted by skelz
שחר כמעט בכל מה שאמרת צדקת.. אין מה להגיד
רק שכחת משהו אחד..
גיטלמן לא כזה תותח.. האמת שאני כבר מתחיל לרחם עליו
הוא הפך רודף בצע.. ואני מקווה מאוד בשבילו שיפסיק
הוכחה לכך היא Sunday Morning
גיטלמן קיבל שם עולמי.. אז הוא התחיל לזלזל
Sunday Morning
קטע בסיסי ביותר
בלי שום דבר מיוחד
מזל ש Nu Nrg
עשו רימיקס.. שעליהם אין לי מה להגיד
הם מעולים.. כל יצירה שלהם היא יצירת מופת בפני עצמה


רק מתקן :)
Sunday Afternoon
וזה כן קטע טוב במיוחד הרמיקס של
NU NRG

Shahar
quote:
Originally posted by AnthemFreak
אחי אני עוד לא ראיתי תהזמנה.. אבל היום בא אלי איזה אחד שמכיר אותי קצת... ואמר לי וואי אחי ראיתי תהזמנה של הסטודיו בפורים וראיתי תשם שך

וגם ידידה שלי שמייחצנת.. שיש לה הזמנות אמרה לי שהשם שלי כתוב
אז אני לא יודע כל כך אחי


מה כתבו שם בדיוק?
dj shiran?

בהצלחהההה!
Hell_Copter
אולי היה פוטנציאל טוב למסיבה הזאת אם זה לא היה לגילאים האלה...
זה הכל פחות או יותר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement