return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Astrid @ TLV PORIM PARTY (pg. 6)
View this Thread in Original format
skelz
עוזה קח אחוזים..
מהרווחים נקנה עותקים של האלבום החדש של B&J
חוקיים
:)
Ooza
חופשי אחי
נעשה קצת כסף :)
skelz
לשים ב pre order
2 עותקים?
;)
Ooza
שים שים אל תתבייש!

תראה כמה הולכים לשחרר:
10000 records in Germany
2000 records in Poland
Shahar
quote:
Originally posted by Segev
ואללה וזה שוחרר למה חבר שלי כל היום הציק לי שאני יסיג לו את זה
ניראה לי אני יגיד לו שזה משהו נדיר אין לאף אחד והוא יעזוב אותי בשקט


יובל הסתלבט עליך

quote:
Originally posted by Vortex_SA
על מה אתה מדבר אחי?? לא שמעתי את
shah
כל המסיבה וגם את הפיינל קאונטדאון...


quote:
Originally posted by YuVaL
ראסמי שחר, על מה אתה מדבר!??!
הייתי לידו כל הסט, והוא לא שם לא את
SHAH
ולא את
EYE OF THE TIGER...
חחחחח


better of alone
היה הטראק האחרון בכל המסיבה..
3-4 לפניו היו
eye of the tiger
ו
final countdown
האחרון שתיקלט זה לא רוברט?
זה היה בול שחזרתי מהחדר של הראפ והייתי על איזה חצי בקבוק סמירנוף נראה לי

מי האחרון שתיקלט?
הוא שם את אלה..
Ooza
quote:
Originally posted by Shahar
האחרון שתיקלט זה לא רוברט?
זה היה בול שחזרתי מהחדר של הראפ והייתי על איזה חצי בקבוק סמירנוף נראה לי


חחח מה יליצן, חצי בקבוק סמירנוף? :crazy:
EternalMusic
Can someone post Gitelman's tracklist pleaseee :)

edit: זיהיתם את כולם ?
Shahar
quote:
Originally posted by Ooza
חחח מה יליצן, חצי בקבוק סמירנוף? :crazy:


אחת הוודקות הטובות...

ומי האחרון שתיקלט?@!$#
coby
quote:
Originally posted by YuVaL
Lasgo-Mishe_Mishe_Mishe__Incl_G_And_M_Project_Remix-Promo_Vinyl-2004-SND



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

!!!@#$^#$&

הרגתה אותי יוב
Shahar
סעמק מי האחרון@!?#@!?

Vortex_SA
עמרי סילבר...
Shahar
תודה אחי
הייתי גמור רצח אם חשבתי שזה רוברט
איזה גירסא הוא שם ל
eye of the tiger??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement