|
Astrid @ TLV PORIM PARTY (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| skelz |
עוזה קח אחוזים..
מהרווחים נקנה עותקים של האלבום החדש של B&J
חוקיים
:) |
|
|
| Ooza |
חופשי אחי
נעשה קצת כסף :) |
|
|
| skelz |
לשים ב pre order
2 עותקים?
;) |
|
|
| Ooza |
שים שים אל תתבייש!
תראה כמה הולכים לשחרר:
10000 records in Germany
2000 records in Poland |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Segev
ואללה וזה שוחרר למה חבר שלי כל היום הציק לי שאני יסיג לו את זה
ניראה לי אני יגיד לו שזה משהו נדיר אין לאף אחד והוא יעזוב אותי בשקט |
יובל הסתלבט עליך
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
על מה אתה מדבר אחי?? לא שמעתי את
shah
כל המסיבה וגם את הפיינל קאונטדאון... |
| quote: | Originally posted by YuVaL
ראסמי שחר, על מה אתה מדבר!??!
הייתי לידו כל הסט, והוא לא שם לא את
SHAH
ולא את
EYE OF THE TIGER...
חחחחח |
better of alone
היה הטראק האחרון בכל המסיבה..
3-4 לפניו היו
eye of the tiger
ו
final countdown
האחרון שתיקלט זה לא רוברט?
זה היה בול שחזרתי מהחדר של הראפ והייתי על איזה חצי בקבוק סמירנוף נראה לי
מי האחרון שתיקלט?
הוא שם את אלה.. |
|
|
| Ooza |
| quote: | Originally posted by Shahar
האחרון שתיקלט זה לא רוברט?
זה היה בול שחזרתי מהחדר של הראפ והייתי על איזה חצי בקבוק סמירנוף נראה לי |
חחח מה יליצן, חצי בקבוק סמירנוף? :crazy: |
|
|
| EternalMusic |
Can someone post Gitelman's tracklist pleaseee :)
edit: זיהיתם את כולם ? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Ooza
חחח מה יליצן, חצי בקבוק סמירנוף? :crazy: |
אחת הוודקות הטובות...
ומי האחרון שתיקלט?@!$# |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by YuVaL
Lasgo-Mishe_Mishe_Mishe__Incl_G_And_M_Project_Remix-Promo_Vinyl-2004-SND |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
!!!@#$^#$&
הרגתה אותי יוב |
|
|
| Shahar |
| סעמק מי האחרון@!?#@!? |
|
|
| Shahar |
תודה אחי
הייתי גמור רצח אם חשבתי שזה רוברט
איזה גירסא הוא שם ל
eye of the tiger?? |
|
|
|
|