|
Astrid @ TLV PORIM PARTY (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
רוברט באמת הפציץ..
הוא שם גירסאות שוות.. בסוף בכלל לא יודע מה נסגר
הוא שם את
better of alone
של SHAH
ואת
skam - final countdown
אבל איזה גירסא הוא שם ל
eye of the tiger!>??!
היא הייתה בת זונהההההה
מישהו יודע תשם???
ולמה רוברט לא שם shiatsu
????
בעעע.. |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Shahar
רוברט באמת הפציץ..
הוא שם גירסאות שוות.. בסוף בכלל לא יודע מה נסגר
הוא שם את
better of alone
של SHAH
ואת
skam - final countdown
אבל איזה גירסא הוא שם ל
eye of the tiger!>??!
היא הייתה בת זונהההההה
מישהו יודע תשם???
ולמה רוברט לא שם shiatsu
????
בעעע.. |
על מה אתה מדבר אחי?? לא שמעתי את
shah
כל המסיבה וגם את הפיינל קאונטדאון... |
|
|
| YuVaL |
ראסמי שחר, על מה אתה מדבר!??!
הייתי לידו כל הסט, והוא לא שם לא את
SHAH
ולא את
EYE OF THE TIGER...
חחחחח |
|
|
| Segev |
חברים שלי משגעים אותי הם אומרים שהייה איזה טראנס שרוברט בדיוק עלה והוא מתחיל כזה
מישה מישה מישה מישה מישניכנס הדר
משהו כזה
מישהו יודע על מה הם מדברים ועם כן מה השם של זה? |
|
|
| YuVaL |
כן אחי
זה הטראק החדש של לאסגו
Lasgo - Mishe Mishe Mishe
משו מטורף
יש רימיקס של רוברט |
|
|
| YuVaL |
לא אחי רציני לגמרי...
שאל את שגיא |
|
|
| Segev |
ואללה וזה שוחרר למה חבר שלי כל היום הציק לי שאני יסיג לו את זה
ניראה לי אני יגיד לו שזה משהו נדיר אין לאף אחד והוא יעזוב אותי בשקט |
|
|
| YuVaL |
| Lasgo-Mishe_Mishe_Mishe__Incl_G_And_M_Project_Remix-Promo_Vinyl-2004-SND |
|
|
| Ooza |
| quote: | Originally posted by Segev
חברים שלי משגעים אותי הם אומרים שהייה איזה טראנס שרוברט בדיוק עלה והוא מתחיל כזה
מישה מישה מישה מישה מישניכנס הדר
משהו כזה
מישהו יודע על מה הם מדברים ועם כן מה השם של זה? |
"אני פורים"
של רומן וביץ |
|
|
| infected |
חחחחחח
כן זה שלי ושל רומן...
ואגב...
זה שרשם ש-
sunday afternoon
זה בינוני
אז רק שיידע שחוץ מזה שזה מנוגן על ידי כל הגדולים
זה גם במקום הראשון במצעד מכירות!!!
נימכר כמו לחמניות!!!
:D |
|
|
| Ooza |
| אינפקטד אתה רואה אני היצוג שלך כאן :) |
|
|
|
|