return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Astrid @ TLV PORIM PARTY
View this Thread in Original format
divx-master
כן כן אסטירד באה לארץ

למסיבת נוער בטי אל וי.. בפורים

יום ראשון
ה - 7.3.04

DJ ASTRID
DJ DANNY TUVAL
ROEI FLINER
ROBERT GITELMAN
DROR
OMRI SILVER

מחיר כרטיס לבנים - 75
מחיר כרטיס לבנות 65

יש 700 כרטיסי בנים
יש 1100 כרטיסי בנות

כך שצריך להיות טוב
אני כבר לא רוצה להבטיח כלום

יש התעניינות?<
בקשר ליחצון פרטים וכרטיסים
אלי לאייסי
156508929
או לפלא
067729888
Segev
איזה זין רציתי כל כך לשמוע את יוהן :whip:
warpedd_
פוקימונים קוקסינלים זה בנים או בנות
חחחחחחחחח:haha: :haha: :haha: :haha:
divx-master
quote:
Originally posted by Segev
איזה זין רציתי כל כך לשמוע את יוהן :whip:



גםם אני תאמין לי !! אבל הוא בפסטיבל דיגאיים במיאמי
deluxe
quote:
Originally posted by warpedd_
פוקימונים קוקסינלים זה בנים או בנות
חחחחחחחחח:haha: :haha: :haha: :haha:


פוקימונים קוקסינלים זה פוקימונים קוקסינלים
הם לא בנים ולא בנות ואל תעליב פה את שני המינים שאתה מקשר אותם עם פוקימונים קוקסינלים
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:






:D
skelz
כפרה על אסטריד
גם כוסית
וגם תותחית
ואללה אני זוכר שהורדתי סט שלה בגאדס קיצ'ן לפני שנה שנתיים
חווויה!!!!!

אלון
65 שקל כרטיס לחברי הפורום
מה אתה אומר?
Segev
quote:
Originally posted by skelz
כפרה על אסטריד
גם כוסית
וגם תותחית
ואללה אני זוכר שהורדתי סט שלה בגאדס קיצ'ן לפני שנה שנתיים
חווויה!!!!!

אלון
65 שקל כרטיס לחברי הפורום
מה אתה אומר?


כן תמיד תוכל להגיד שעבדנו עליך...
ronsh
quote:
Originally posted by divx-master

OMRI SILVER


שאלה אמיתית ורצינית מכל הלב....
שיש לך את פלינר תובל גיטלמן שהם ללא ספק לא טייסטו מקומי
אבל בכל זאת עשו כמה דברים במוזיקה הישראלית..

איך פלצן כמו עומרי סילבר מתקשר למסיבה?
אני הייתי מתבייש לרשום אותו על ההזמנה
TTman
DISGUSTED!

איכסססססססססססססססססססססססססססססססססס
H.A.
quote:
Originally posted by TTman
DISGUSTED!

איכסססססססססססססססססססססססססססססססססס


צודק הבחור, בכל מילה שלו!

Black-Dragon
and again..

quote:
Originally posted by TTman
DISGUSTED!

איכסססססססססססססססססססססססססססססססססס
KrazyDJs
מגניב, אסטריד...
כרגיל לא אהיה שם..
אבל בקטנה..
בטח בפורים נמצא מסיבה באזור
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement