|
Astrid @ TLV PORIM PARTY
|
View this Thread in Original format
| divx-master |
כן כן אסטירד באה לארץ
למסיבת נוער בטי אל וי.. בפורים
יום ראשון
ה - 7.3.04
DJ ASTRID
DJ DANNY TUVAL
ROEI FLINER
ROBERT GITELMAN
DROR
OMRI SILVER
מחיר כרטיס לבנים - 75
מחיר כרטיס לבנות 65
יש 700 כרטיסי בנים
יש 1100 כרטיסי בנות
כך שצריך להיות טוב
אני כבר לא רוצה להבטיח כלום
יש התעניינות?<
בקשר ליחצון פרטים וכרטיסים
אלי לאייסי
156508929
או לפלא
067729888 |
|
|
| Segev |
| איזה זין רציתי כל כך לשמוע את יוהן :whip: |
|
|
| warpedd_ |
פוקימונים קוקסינלים זה בנים או בנות
חחחחחחחחח:haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by Segev
איזה זין רציתי כל כך לשמוע את יוהן :whip: |
גםם אני תאמין לי !! אבל הוא בפסטיבל דיגאיים במיאמי |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by warpedd_
פוקימונים קוקסינלים זה בנים או בנות
חחחחחחחחח:haha: :haha: :haha: :haha: |
פוקימונים קוקסינלים זה פוקימונים קוקסינלים
הם לא בנים ולא בנות ואל תעליב פה את שני המינים שאתה מקשר אותם עם פוקימונים קוקסינלים
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
:D |
|
|
| skelz |
כפרה על אסטריד
גם כוסית
וגם תותחית
ואללה אני זוכר שהורדתי סט שלה בגאדס קיצ'ן לפני שנה שנתיים
חווויה!!!!!
אלון
65 שקל כרטיס לחברי הפורום
מה אתה אומר? |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by skelz
כפרה על אסטריד
גם כוסית
וגם תותחית
ואללה אני זוכר שהורדתי סט שלה בגאדס קיצ'ן לפני שנה שנתיים
חווויה!!!!!
אלון
65 שקל כרטיס לחברי הפורום
מה אתה אומר? |
כן תמיד תוכל להגיד שעבדנו עליך... |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by divx-master
OMRI SILVER
|
שאלה אמיתית ורצינית מכל הלב....
שיש לך את פלינר תובל גיטלמן שהם ללא ספק לא טייסטו מקומי
אבל בכל זאת עשו כמה דברים במוזיקה הישראלית..
איך פלצן כמו עומרי סילבר מתקשר למסיבה?
אני הייתי מתבייש לרשום אותו על ההזמנה |
|
|
| TTman |
DISGUSTED!
איכסססססססססססססססססססססססססססססססססס |
|
|
| H.A. |
| quote: | Originally posted by TTman
DISGUSTED!
איכסססססססססססססססססססססססססססססססססס |
צודק הבחור, בכל מילה שלו! |
|
|
| Black-Dragon |
and again..
| quote: | Originally posted by TTman
DISGUSTED!
איכסססססססססססססססססססססססססססססססססס |
|
|
|
| KrazyDJs |
מגניב, אסטריד...
כרגיל לא אהיה שם..
אבל בקטנה..
בטח בפורים נמצא מסיבה באזור |
|
|
|
|