|
Armada Night @ Club XL - 29 april - Amsterdam (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Meltoz |
Auwch, gaat hard worden denk'k :o ma wel fijn :D Hou me wel wakker he menskes als we terug richting thuis rijden :)
@ Zehra:
zal jullie komen oppikken voor ik de rest van de TRANCE bende ga ophalen aan't station, kunnen we direct verder rijden, richting het grote feest :crazy: :crazy: :crazy:
@ Pooley & DjCresto:
m'n voiture ziet er wit uit, spijtig genoeg :rolleyes:, ma das al direct e herkenningspunt aan't station ;)
Enfin, ga nu m'n nestje in, worden lange dagen :D :D |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Auwch, gaat hard worden denk'k :o ma wel fijn :D Hou me wel wakker he menskes als we terug richting thuis rijden :)
@ Zehra:
zal jullie komen oppikken voor ik de rest van de TRANCE bende ga ophalen aan't station, kunnen we direct verder rijden, richting het grote feest :crazy: :crazy: :crazy:
@ Pooley & DjCresto:
m'n voiture ziet er wit uit, spijtig genoeg :rolleyes:, ma das al direct e herkenningspunt aan't station ;)
vergeet de kaartjes nie eh! tot morgen! :toothless |
|
|
| Freezel |
@ Zehra:
@ Pooley & DjCresto:
Spreek en zie je morgen dude :) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Freezel
Spreek en zie je morgen dude :) |
Zekers, hebben tijd genoeg he... :D Sorry da'k nie meer op msn ben verschenen, ma heb e drukke week achter de rug en met msn zou ie alleen maar drukker geworden zijn :rolleyes: |
|
|
| Freezel |
Zekers, hebben tijd genoeg he... :D Sorry da'k nie meer op msn ben verschenen, ma heb e drukke week achter de rug en met msn zou ie alleen maar drukker geworden zijn :rolleyes: |
Geen probleem :) Zehra heeft de routebeschrijving bij d'r :) En als jullie de weg kwijt raken hoor ik het wel :p
Ik bel Zehra sowieso rond 17:15 - 17:30 om te zien waar jullie zijn. |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Freezel
Geen probleem :) Zehra heeft de routebeschrijving bij d'r :) En als jullie de weg kwijt raken hoor ik het wel :p
Ik bel Zehra sowieso rond 17:15 - 17:30 om te zien waar jullie zijn. |
Merciekes voor de moeite, ge zijt ne kerel :D
@ Zehra: kaartjes staan klaar zene ;) |
|
|
| pooley |
Gaan er genoeg fototoestellen mee?
of batterijen? :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by pooley
Gaan er genoeg fototoestellen mee?
of batterijen? :) |
mijn gaat mee. mah kan niks garanderen van de batterij... heb geen reserve (ja moet me ene aanschaffe, I know :() we zien wel tot wanneer die het aankan eh ;) |
|
|
| Freezel |
| EN HEBBEN WE ER EEN BEETJE ZIN IN VANAVOND? |
|
|
| Zehra |
JA! :D
ik toch althans... |
|
|
| emma |
amuseer jullie allemaal vanavond !!!!!
en vergeet ni om een dansje voor mij te doen :D
zal aan jullie denken !! |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by emma
amuseer jullie allemaal vanavond !!!!!
en vergeet ni om een dansje voor mij te doen :D
zal aan jullie denken !! |
Dank je Emma :) Begrijpelijk dat je niet kan :( We zullen wel dansje voor je doen ;)
Ik zal je wel impressies sturen zoals ik beloofd had :) |
|
|
|
|