return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 
Armada Night @ Club XL - 29 april - Amsterdam (pg. 14)
View this Thread in Original format
Eagle`
quote:
Originally posted by Freezel

Hehe lol, dat paard was bloedirritant ja ;) Zie ook die gare pic van mij :p Zehra heeft er nog zo eentje gemaakt volgens mij :p :toothless

ja heb hem gezien, was die waar je zonodig dat paard een beurt gaf, toch :conf: :p
MaGiK54
quote:

Ik was vooral blij voor Zehra die eindelijk Schulz kon zien en dus ook ontmoeten en haar eerste plaatje overhandigd kreeg van M.I.K.E. en de plaat maar meteen door alle aanwezige dj's liet signeren :) Foto's zullen wel snel komen :)

Dat was nog het leukse van de nacht om te zien hoe blij Zehra werd als ze weer een handtekening erbij had gescoord op de plaat. Haar glimlach werd met het uur/handtekening breeder en breeder. Als een kind zo blij was ze, echt lief om te zien :D
Eagle`
lijkt wel of of je het over een kleuter hebt die net zen eerste lego bouwpakket gescoord heeft, MaGiK54 ;)
TOR
holy die tracklist van Markus ziet er hemels uit :eyes:
SilentEagle
Ben net terug uit Amsterdam na een dagje Koninginnedag-vierders te bekijken. Echt een heerlijk sfeertje dat daar op straat hangt => volgend jaar misschien ineens een dagtrip van maken? :p

O ja, ik kan nog een ding toevoegen aan de tracklist: het bisnummer van Markus Schulz was Markus Schulz pres. Elevation - Clear Blue. Het ondertussen zeer schaarse publiek (ik schat zo'n kleine honderd man) ging nog een allerlaatste keer door het lint :crazy: En daarna werden we vriendelijk verzocht om stilletjes aan te vertrekken :D

Conclusie: weer een hoop heerlijke mensen (vooral maffe NLTA's => PartyHardy :eek: :p) ontmoet, zeker twintig gezichten die bekend waren vanuit de Asta, en zoals altijd een ongelofelijke en onvergetelijke herinnering. :D
MaGiK54
Der staan inmiddels ook foto's op www.partyflock.nl
Zehra
aangezien de posts van laatste 24u weg zijn, zal ik mah de links nog eens posten voor de fotos & movieke...

fotos staan dus HIER!
movieke staat HIER!

like flowers that move in the air
don't bother no don't care
:D
djcresto
zijn er ondertussen al setjes online verschenen?
Meltoz
Héél m'ne review weg K******* :( :( :(
pooley
en twas just e goeike :)

Partyhardy!
quote:

Tracklisten, van wat ik me kan herinneren (willekeurige volgorde van nummers):

Perry O'Neil
Gwill Norris - Forme (Leama & Moor Remix)
Thomas Penton - Domenica
Ozgur Can - ??? (Perry O'Neil Remix)
A. Matsumoto & DJ Yoshi - Dreamer (Luke Chable Remix)
Luke Chable - The Shepherd
Perry O'Neil - Arise
Perry O'Neil - Wave Force
Ozgur Can - Zero Hour

M.I.K.E.
Midway - Amazon (Original Mix)
F Massif - Somebody (Ferry Corsten Remix)
Airwave - Lady Blue (Original Mix)
Mojado featuring Mr Sam - Naranja (Dimitri Andreas Vision)
ROC Project - Never (Filterheadz Luv Tina Dub)
Dirty Bass - Emotional Soundscape

Even wat toevoeginkjes gedaan! :)

quote:
Originally posted by SilentEagle
Conclusie: weer een hoop heerlijke mensen (vooral maffe NLTA's => PartyHardy :eek: :p) ontmoet

maf, maf??? :D ;) jullie zijn zelf maf! whehe :p

nee het was echt een super party! echt heel erg gezellig met de belgische ta's! :cool: :tongue3
Toffe foto's Zehra! en ik hoop op nog vele van zulke party's! :)

Markus was trouwens voor mij zonder twijfel de man van de avond! Wat een set! :tongue3
Tot het volgende feestje!!!!!!! :cool:
SilentEagle
Damn ik rekende erop dat je hier niet zou opdagen, PartyHardy. ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 
Privacy Statement