|
Armada Night @ Club XL - 29 april - Amsterdam (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| vanavond uitzending op fresh fm en the box. Telkens maar 2 uur en tziet er niet naar uit dat we setjes van mike, markus of perry kunnen horen. :( |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by djcresto
vanavond uitzending op fresh fm en the box. Telkens maar 2 uur en tziet er niet naar uit dat we setjes van mike, markus of perry kunnen horen. :( |
Die van op Fresh FM vanavond is waarschijnlijk Judge Jules en nog een andere, had ik van iemand begrepen gister. Verwacht er niet veel van:
| quote: | | Deze vrijdag van 19.00-21.00 bereidt Xtra Large Xtra Orange je voor op het altijd weer fantastische weekend. Je kunt genieten van de diverse tunes en interviews geregistreerd op 29 april tijdens Xtra Large Extra Orange in de Kingdom Marcanti te Amsterdam. |
Ik hoop dat Armin zijn set in ASOT uitzendt als hij er een keertje niet is. Mag hij meteen die van M.I.K.E. en Perry erbij doen :D
Gepost door globalgirl (vrouw van Schulz):
| quote: |
Markus's set from Queensday at XL in Amsterdam was recorded, so I think we will be airing that sometime in the next few weeks also.
|
Die van Schulz komt dus waarschijnlijk binnenkort in Global DJ Broadcast :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Freezel
:crazy: |
|
|
| djcresto |
Zou het kunnen dat dit misschien nog even duurt? Omdat er toch redelijk nieuwe nummers zijn gedraaid en de dj's niet graag hebben dat er nog clean rips van hun future releases worden verspreid.
just an idea... |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by djcresto
Zou het kunnen dat dit misschien nog even duurt? Omdat er toch redelijk nieuwe nummers zijn gedraaid en de dj's niet graag hebben dat er nog clean rips van hun future releases worden verspreid.
just an idea... |
De nummers die Schulz draaide (van wat ik me kan herrineren) zijn al eens langsgekomen in GDJB of op TranceAirwaves :)
Ik probeer van wat er vanavond op TV komt op te nemen op DVD. Als dit gelukt is, krijgen jullie het resultaat wel te zien :) |
|
|
| djcresto |
De nummers die Schulz draaide (van wat ik me kan herrineren) zijn al eens langsgekomen in GDJB of op TranceAirwaves :)
Ik probeer van wat er vanavond op TV komt op te nemen op DVD. Als dit gelukt is, krijgen jullie het resultaat wel te zien :) |
great :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
Ze waren voornamelijk in de nieuwe zaal (aka partytent), wat een bagger publiek zeg, ben op de avond zelf een paar keer binnen geweest en kwam al tot de conclusie dat alle anabole Henkies en oude takkewijven zich daaro bevonden, maar door de beelden is dit weer bevestigd. Me moeder zat ook al wat een extreme mensen komen op die feesten van je :toothless
Maar de laatste 5 minuten ging over het Armadafeessie, waarvoor de TA'ers kwamen. Freezel voorbij zien komen, Zehra die als een gek met haar plaat stond te springen op het podium en Arise die geruime tijd in zijn gezicht gefilmd werd. Ik heb zowaar mezelf ook wel een halve seconden gezien :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ze waren voornamelijk in de nieuwe zaal (aka partytent), wat een bagger publiek zeg, ben op de avond zelf een paar keer binnen geweest en kwam al tot de conclusie dat alle anabole Henkies en oude takkewijven zich daaro bevonden, maar door de beelden is dit weer bevestigd. Me moeder zat ook al wat een extreme mensen komen op die feesten van je :toothless
Maar de laatste 5 minuten ging over het Armadafeessie, waarvoor de TA'ers kwamen. Freezel voorbij zien komen, Zehra die als een gek met haar plaat stond te springen op het podium en Arise die geruime tijd in zijn gezicht gefilmd werd. Ik heb zowaar mezelf ook wel een halve seconden gezien :) |
:eek: me famous! :p |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Zehra
:eek: me famous! :p |
Our 5 seconds of fame :toothless :toothless :toothless |
|
|
| Freezel |
DVD is perfect opgenomen in HQ :):)
Ik heb nog geprobeerd hem om te zetten naar DivX maar niet gelukt. Ik neem het schijfje de 19e mee naar Ferry in Hasselt en dan kan hij het BeTa-roulatiesysteem in ;) :toothless |
|
|
| Meltoz |
DVD is perfect opgenomen in HQ :):)
Ik heb nog geprobeerd hem om te zetten naar DivX maar niet gelukt. Ik neem het schijfje de 19e mee naar Ferry in Hasselt en dan kan hij het BeTa-roulatiesysteem in ;) :toothless |
/me maakt e diepe buiging... :D
Merciekes Chris ;) :) |
|
|
| pooley |
sweetness !
goeien bal :))) |
|
|
|
|