return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Armada Night @ Club XL - 29 april - Amsterdam (pg. 2)
View this Thread in Original format
TOR
hier wil ik best een dagje school voor missen! :eyespop:
Eagle`
quote:
Originally posted by Freezel
Qontact is ook die nacht ja. Op Qontact komen niet zo veel boeiende dj's op Marco, Ferry en Misja na dan:

· Marco V
· Ferry Corsten
· Dumonde
· Bas & Ram
· Marcel Woods
· Igor S
· Misja Helsloot
· Dave 202
· Marc La Cruz
· Spider
· Kiama

no offence maar dan zou ik hier een stuk meer aan hebben, die armada xl dingen is toch altijd standaard asot tunes, je kunt de trecklist gewoon voorspellen :rolleyes: . Die Q contact is teminste afwisselend, springnichten op harde setjes met dumonde, bas & ram, dave 202, de meer uplifting stuff met ferry, misja, tech-trensie met marcel woods.

Nou ja goed ik heb exames half mei dat kan ik me niet permiteren
TOR
ik verkies toch XL hoor

hard trance boeit me niet.. dát is pas "platte kak", om het met Fus' woorden te zeggen.
en Ferry en Misja zullen automatisch harder draaien ook.
Gladius
hm ik verkies toch nog steeds aib
SilentEagle
Ik ben best te vinden voor beiden... :)
eieregooie
Pfff... dat gemekker altijd... Als het niet tegelijk is ga je toch lekker naar allebei?
Zehra
quote:
Originally posted by SilentEagle
Ik ben best te vinden voor beiden... :)

Hell yeahhhhhh me TOO!!! Kzou best wel in staat zijn om ze allebei te doen (moest ik da kunne :(:(:(:(:(:() mah da gaat ofcourse niet... :( voor mij alleen de XL dus! :(

quote:
Originally posted by eieregooie
Pfff... dat gemekker altijd... Als het niet tegelijk is ga je toch lekker naar allebei?

kzou da gedaan hebben! echt wel eh! :( grrrrr stom half-neef van me gaat trouwen op 1 mei en ik MOET erbij zijn :whip: :whip: :whip: alsof ze nie kunnen trouwen zonder mij!!! mah goe kga me er nu nie te druk om maken! we zien wel als het zover is! :(
Buoyant
quote:
Originally posted by eieregooie

Het geld van een student geraakt ook wel eens ooit op eh, dus we zullen lekker blijven zeuren :)
Freezel
quote:
Originally posted by Buoyant
Het geld van een student geraakt ook wel eens ooit op eh, dus we zullen lekker blijven zeuren :)

Hebben jullie studiefinanciering in Belgie? In NL krijgen we maandelijks iets van 70 euro (thuiswonend) om je studie te bekostigen. Dit geld gebruik ik meestal voor kaartjes of platen :D
Boeken kopen doe ik niet, ik kopieer ze wel van andere studenten ;)
Buoyant
quote:
Originally posted by Freezel
Hebben jullie studiefinanciering in Belgie? In NL krijgen we maandelijks iets van 70 euro (thuiswonend) om je studie te bekostigen. Dit geld gebruik ik meestal voor kaartjes of platen :D
Boeken kopen doe ik niet, ik kopieer ze wel van andere studenten ;)

ik studeer in eindhoven dus ;)

geen boeken kopen is bij ons haast onmogelijk, kheb ze echt wel nodig

kzou niet weten wat ze hier allemaal krijgen
vertel het eens jongens?

CygnusX
quote:
Originally posted by Buoyant
vertel het eens jongens?

Ik krijg, als kotstudent, iets van een 1700€ per jaar (140€/maand) van België.

Ik hou daar vrij veel van over, omdat mijn cursussen niet zo dik en duur zijn, maar ik ben er zeker van dat dat niet zo is voor alle richtingen.
Meltoz
Ik ben ok serieus aan't twijfelen voor beide te doen... :o ff polsen en er nog is heel goe over slapen!!! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement