|
Armada Night @ Club XL - 29 april - Amsterdam (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
Yea dat was raar toen in de Asta, gewoon zo vroeg al volk.
Spijtig dat dat in België niet gebeurd, imo loopt het "laat uitgaan en vroeg thuiskomen" allemaal beetje uit de hand... |
|
|
| Gladius |
| jah idd ik vind da ook een enorme domme gewoonte, tis precies of het is minder leuk als ge der om 10 uur aan begint. Dat is ook de reden dat ik niet echt een fan ben van uitgaan. Af en toe lukt da wel, maar alsek da elke week zou doen, ni gezond voor mij, ik lig dan helemaal overhoop |
|
|
| djcresto |
twordt bijna tijd om eens concreet af te spreken.
Wanneer wordt er vertrokken, waar moeten de passagiers opstappen? Tzou bv te zot zijn dat sommigen naar Limburg gaan als de reisweg via antwerpen is.
Gaan we ticketjes kopen voor dancevalley :p
Is het de bedoeling dat we op tijd zijn voor perry in XL, want dan moeten we wel vroeg vertrekken denk ik, zeker als we nog bij Chris ons laatste avondmaal gaan nuttigen ;) |
|
|
| SilentEagle |
| Ik wil Perry zeker zien. :) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by djcresto
twordt bijna tijd om eens concreet af te spreken.
Wanneer wordt er vertrokken, waar moeten de passagiers opstappen? Tzou bv te zot zijn dat sommigen naar Limburg gaan als de reisweg via antwerpen is.
Gaan we ticketjes kopen voor dancevalley :p
Is het de bedoeling dat we op tijd zijn voor perry in XL, want dan moeten we wel vroeg vertrekken denk ik, zeker als we nog bij Chris ons laatste avondmaal gaan nuttigen ;) |
Vind'k er ok van se... Zal er is ff werk van maken ;) Lijstje van wie wanneer kon vertrekken...
1. Meltoz: les gedaan om 11u, dus tijd zat...
2. SilentEagle: les tot 15u en bros is niet voor ene keer :D :p (edit)
3. Zehra: les tot 17u, maar gaat nie zo graag naar school :p (edit)
4. Pooley: planning was mooi geexpliceerd :D
5. DjCresto: congé genomen, straffe kerel ;)
6. Emma: Cinema tot 15u30, ma kon eventueel wegsluipen => e optie om zeker te nemen :p
7. Freezel: Vanaf 18u mogen we der binnenvalle... Locatie voor de Pre-Party!!
Vertrek liefst rond 16u (of iets vroeger), want anders gaan we veel te laat bij Chris (Freezel) arriveren en heeft die jongen voor niks zijn ouders buiten geveegd en kunnen we ok amper opwarmen :o
Reisweg zal ni via Antwerpen gaan (/me neemt er even de kaart bij), vetrek vanuit Hasselt - Eindhoven - s' Hertogenbosch - Utrecht (tussenstop, Nieuwegein) - Amsterdam
Wie allemaal e kaartje wil, kan dan inderdaad wel één op de kop tikken (is dan ni alles al dicht :conf: ) of bestellen inderdaad via TICKETBOX , heel handig en snel...
Ik zou persoonlijk wel alles willen meepikken van diene avond daar, ma sluit me bij de meerderheid aan... Moogde btw e digitaal fototoestel meepakken, ik veronderstel van wel of moet ik even contact opnemen met de menskes van ginder? Voila, da moe voorlopig wel volstaan... Laat Ulle ma horen zene ;) :D
edit: ben inderdaad de vertrekplaats vergeten :o , zou zeggen de menskes da me de trein komen da'k die uiteraard an't station kom hale, ma ga wel nie op en af rijden he :rolleyes: Dus eerst pik ik Seb op aan zijn kot of Zehra an't LUC, das mij al eendert en daarna zakken we af naar't station van Hasselt en dan richting Freezel :D :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Vind'k er ok van se... Zal er is ff werk van maken ;) Lijstje van wie wanneer kon vertrekken...
1. Meltoz: les gedaan om 11u, dus tijd zat...
2. SilentEagle: les tot ongeveer 16u...
3. Zehra: alleen les in de voormiddag...
4. Pooley: planning was mooi geexpliceerd :D
5. DjCresto: congé genomen, straffe kerel ;)
6. Emma: Cinema tot 15u30, ma kon eventueel wegsluipen => e optie om zeker te nemen :p
7. Freezel: Vanaf 18u mogen we der binnenvalle... Locatie voor de Pre-Party!!
Vertrek liefst rond 16u (of iets vroeger), want anders gaan we veel te laat bij Chris (Freezel) arriveren en heeft die jongen voor niks zijn ouders buiten geveegd en kunnen we ok amper opwarmen :o
Reisweg zal ni via Antwerpen gaan (/me neemt er even de kaart bij), vetrek vanuit Hasselt - Eindhoven - s' Hertogenbosch - Utrecht (tussenstop, Nieuwegein) - Amsterdam
Wie allemaal e kaartje wil, kan dan inderdaad wel één op de kop tikken (is dan ni alles al dicht :conf: ) of bestellen inderdaad via TICKETBOX , heel handig en snel...
Ik zou persoonlijk wel alles willen meepikken van diene avond daar, ma sluit me bij de meerderheid aan... Moogde btw e digitaal fototoestel meepakken, ik veronderstel van wel of moet ik even contact opnemen met de menskes van ginder? Voila, da moe voorlopig wel volstaan... Laat Ulle ma horen zene ;) :D |
ok ziet er goed uit, wil ook wel perry zien :D
Naar waar moeten we komen om te vertrekken? |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Meltoz
3. Zehra: alleen les in de voormiddag... |
nope heb les tot 17u mah ga die dag nie naar school (en de volgende dag ook nie ofcourse ;))
16u is fine for me! :) kneem mijn fototoestel mee. hoef geen ticket te kope voor DV want heb die al... :p perry hoef ik nie te zien... markus wil ik zeker nie missen! :)
voor de rest heb ik nie veel te zeggen. kan nie wachten! :toothless |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by djcresto
ok ziet er goed uit, wil ook wel perry zien :D
Naar waar moeten we komen om te vertrekken? |
E perfect opmerking ;) Info is bijgewerkt... |
|
|
| SilentEagle |
Twee meevallers:
- Kheb uiteindelijk maar les tot 15u.
- Kdacht dak dinsdag les had van 14-16u maar da is weggevallen. Allé, een uur is weggevallen en het ander was ik toch ni van plan. |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Twee meevallers:
- Kheb uiteindelijk maar les tot 15u.
- Kdacht dak dinsdag les had van 14-16u maar da is weggevallen. Allé, een uur is weggevallen en het ander was ik toch ni van plan. |
Vergeet U geld ni klaar te leggen vo morge hé ;) :D CD was er, plaatje is bijbesteld!!! |
|
|
| SilentEagle |
| Ge doet dat goed, sjoeke. |
|
|
| Freezel |
Laat even weten van welke plaats, straat, postcode etc jullie vertrekken, dan draai ik een routebeschrijving uit van daar naar mon place :D En ook weer eentje terug van mon place naar waar jullie eindigen ;)
Die verstuur ik wel dan naar een van jullie via msn op woensdag of donderdag ;)
Let me know :) |
|
|
|
|