return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Armada Night @ Club XL - 29 april - Amsterdam (pg. 3)
View this Thread in Original format
djcresto
ff concreet, wie wil er allemaal gaan? Als er nog een paar anderen meegaan zie ik dat best zitten.
SilentEagle
Ik zie dat volledig zitten. :)
pooley
ik ook
I'm in
Meltoz
Me too... :D Ben just m'n neefke nog aan't overtuigen se!
TOR
ik ben aan het twijfelen

wat me tegenhoudt is het feit dat M.I.K.E. en Armin beiden op AiB zullen staan, en daar wil ik absoluut naartoe. en die twee zou ik dan twee maal op zo'n korte tijd zien, so what's the use?

aan de andere kant zijn Perry en Markus volledig mijn stijl..

het is een dilemma
Zehra
me missing aib 2004 (indoor & outdoor)! als iemand me da vorige maand had gezegd, dan had ik er wel zo bijgestaan =>>> :haha:

mah tis dus zo! :( daarom ga ik dus de 29ste naar amsterdam... :) mike, perry, armin & nie te vergeten: markus!!!! :)
djcresto
dan zijn we al met zen 5e.
Heb ook nog eerst getwijfeld, mike en armin 2x op 3 dagen is wel veel. Maarja perry en markuz. En @ home hoor ik toch ook zeker om de 2 dagen iets van mike en armin.

Tzal nu wel een pak duurder zijn, trein nemen in de week scheelt nogal wat qua prijs. En donderdag eerst nog gaan werken dus tzal wel zwaar worden ook :d

en svrijdags kampioenenfuif ;)
en zaterdags dan aib :crazy:

wat een weekend :eyes: :eyes: :eyespop:
Meltoz
Deze topic ff terug naar boven halen, want nog ongeveer 2 weken en t'is zover, jippiiieee :D :D Eigenlijk nie zo lang moete nadenken, want dees wordt echt wel e hééél fijn "ARMADA" nachtje ;) :D

Ga me de voiture gaan naar Amsterdam, anders zijde zo afhankelijk van diene trein :rolleyes: Heb ne zafira en is normaal plaats voor 7 personen, ma das wel heel krap voor de achterste passagiers, dus zou dees in't slechtste geval doen.. Voorlopig zitten der in m'n voiture: Zehra ( ladies first ofcourse ;) ), SilentEagle, Pooley en de chauffeur (mezelf) natuurlijk.. Uiteraard vetrekken we vanuit Hasselt/Diepenbeek. Dus wie nog mee wil (??Maestro Cresto, TOR.. zij waren ok nog an't twijfelen??), let me know :)
TOR
je brengt me nu weer aan het twijfelen.. :whip:

ik was uiteindelijk toch niet van plan om te gaan, omdat de trein te duur uitkwam op een normale weekdag, maar blijkt dat je nu over een ruime wagen beschikt.. hmm.....
Wildfir3
Ja ik ben ook aant twijfelen... altijd in the mood voor perry en markus

Meltoz
He he :D Sorry he gasten ;) :p :p :p
pooley
ALLé S
auto volstampen !

ik zit vanvoooor :p
en ladies first, kzou zeggen, ze zijn geemancipeerd genoeg, boys first !

j/k
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement