return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
חתימות (pg. 10)
View this Thread in Original format
yaman
אז מה רונן איך עברה השבת?

עליי היתושים הבני זונות טיפסו לקחו ממני מנות דם וירקו עלי

ועכשיו עדיין נפוח לי
eXeTik
quote:
Originally posted by yaman
אז מה רונן איך עברה השבת?

עליי היתושים הבני זונות טיפסו לקחו ממני מנות דם וירקו עלי

ועכשיו עדיין נפוח לי


גם עליי עשו גאנגבאנג הזונות!
חוצמזה קמתי רק ב-8
יצאתי עם חברים, חזרתי... ואני לא הולך לישון עד מחר בלילה, זה לא שיש לי צבא מחר או משהו :)
KrazyDJs
מצטער על ההקפצה..
אבל למי שהחתימה שלו לא עובדת, מראש אני מצטער..
השרת שכל החתימות מאוכסנות עליו עושה קצת בעיות ובינתיים שום דבר לא עובד
ולא היה לי התראה בשביל לגבות את החתימות..

אולי אני אמצא גיבוי ישן ואעלה למקום אחר ואתן פה את הלינקים

בינתיים נתאזר בסבלנות :D
Rising
לאור ההצטרפות של החברים החדשים אני מציע את עצמי שוב למשימה הנעלה :) :wtf: :happy2: :crazy:

אז מי רוצה חתימה ?
KrazyDJs
ואני כרגיל כבר הסתדרתי עם חשבון חדש להעלות אליו חתימות..
אז אורן, ברגע שאתה מסיים..תשלח לי..
princess cc
quote:
Originally posted by Rising
לאור ההצטרפות של החברים החדשים אני מציע את עצמי שוב למשימה הנעלה :) :wtf: :happy2: :crazy:

אז מי רוצה חתימה ?


me me me!
ואגב אלכס שלח לי ת'לינק של התמונות האלה בצד
(סורי שכחתי איך קוראים לזה)
אבל אנ'לא יודעת איך עושים את זה!
קיצר HELP!
taltul
quote:
Originally posted by KrazyDJs
ואני כרגיל כבר הסתדרתי עם חשבון חדש להעלות אליו חתימות..
אז אורן, ברגע שאתה מסיים..תשלח לי..

אחי מה בעיה להעלות תמונות ברשת???
יש פול אתרים שנותנים שירות זה....
Rising
quote:
Originally posted by princess cc
me me me!
ואגב אלכס שלח לי ת'לינק של התמונות האלה בצד
(סורי שכחתי איך קוראים לזה)
אבל אנ'לא יודעת איך עושים את זה!
קיצר HELP!


סבבה :)
וקוראים לתמונה הצד אבטר...

כנסי ללינק הזה
http://www.tranceaddict.com/forums/...ion=editoptions

ואז יש change avatar
ותעלי אותה מהמחשב שלך..

אני אשלח לך תחתימה בקרוב..
KrazyDJs
quote:
Originally posted by taltul
אחי מה בעיה להעלות תמונות ברשת???
יש פול אתרים שנותנים שירות זה....


שאצלי זה חינם, מהיר, בלי הגבלה, והשרת יציב והתמונות לא ימחקו אלא אם כן השרת יקרוס.
princess cc
תודה לאורןןןןן כפרה עלייך!!
גם על החתימה וגם שסידר לי את החתימה והאבטר
מה היית עושה בלעדייך נשמה :)

Rising
quote:
Originally posted by princess cc
תודה לאורןןןןן כפרה עלייך!!
גם על החתימה וגם שסידר לי את החתימה והאבטר
מה היית עושה בלעדייך נשמה :)


'בקשה :)
princess cc
quote:
Originally posted by princess cc
תודה לאורןןןןן כפרה עלייך!!
גם על החתימה וגם שסידר לי את החתימה והאבטר
מה היית עושה בלעדייך נשמה :)


חחחחחחחחחחחחחח מה אתה מכניס לי מילים לפה???????????
האמת? מגיע לך!
אבל עכשיו זה יבוא ממני:
תודה לאורן המלךךךךךךךךך
על שסידר לי את החתימה והאבטר
ועל זה שהוא חושב שאני הדבר הטוב הבא!
God bless u!!!!!!!!!!

נ.ב
אליאור איך החתימה? אה? אה? היה שווה לחכות?

נ.ב 2
אלכס תודה על הלינק של האבטרים אבל לא הסתדרתי איתו
Thnx anyway!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Privacy Statement