|
חתימות (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
חן נשמה ראית מה זה?
יאללה יש עבודה לשבועיים שלוש הקרובים.. |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Rising
חן נשמה ראית מה זה?
יאללה יש עבודה לשבועיים שלוש הקרובים.. |
מממ חודשיים שלושה:D
פשוט אני קצת הפצתי את זה שאתה צכין חתימות
רק לחברה בצבא
לחברה בקפוארה
וחברים שהיו איתי בבית ספר |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by arik
מממ חודשיים שלושה:D
פשוט אני קצת הפצתי את זה שאתה צכין חתימות
רק לחברה בצבא
לחברה בקפוארה
וחברים שהיו איתי בבית ספר |
חבר'ה בקפואירה?????????????????
אריק???. גם אתה???? :nervous: |
|
|
| skelz |
אורן.. תודה ענקית אחי!! :happy2:
חברה.. מה דעתכם? :) |
|
|
| KrazyDJs |
חביב..אהבתי את הפונט..
אבל אורן יכול לעשות הרבה יותר טוב :p
אורן מוכשר אורן :p |
|
|
| DjChook |
אריק מה אתה משחק אותה.. אתה כבר לא בקפוארה !
אורן, הוא היה עד לפני איזה שנתיים אני חושב |
|
|
| -CosmicFire- |
אני רוצה :D
אבל בדוגרי לפי דעתי בלי קשר אלי
לפי דעתי אתה צריך להכין חתימות קודם לאלה שאין להם חתימות בכלל
אחר כך לאלה שרוצים להחליף.. |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by DjChook
אריק מה אתה משחק אותה.. אתה כבר לא בקפוארה !
אורן, הוא היה עד לפני איזה שנתיים אני חושב |
הא אחי שחכתי לגיד לך
הא ממממ מוווווווו
חזרתי אני כבר חודש
אבללללללללללל!:(
נדפקת לי הכתף |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by MaMaMiA
קבלואה ללואה! |
בן זונה של דבר אחי |
|
|
| TTman |
אורן, יש לי שאלה
דבר איתי באייסי, או שתביא לי את האייסי שלך |
|
|
|
|