return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
חתימות (pg. 9)
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
פצצות אחי היום ראיתי אותה באמת בת זונה
eXeTik
כשעושים חלקים שקופים בחתימה חייבים להוריד את מס' הצבעים בה ל 256
והרבה פעמים אם עובדים עם הרבה צבעים יוצאים עיוותים בפלטת הצבעים
במקרה הזה תסתכלו על הבחורה ותראו שיש עליה כתמים... חוץ מזה אחלה חתימה
Rising
וואלה לא שמתי לב..
אבל מה אתה בא להגיד בזה?
יצאת פלצן שתיהיה בעיניינים.
eXeTik
quote:
Originally posted by Rising
וואלה לא שמתי לב..




רואה את כל הפיקסלים הלא קשורים? כשאתה מפחית ל-256 הפוטושופ מחליף את הפלטה בצבעים דומים
ואם הפלטה הייתה גדולה לפני ההורדת צבעים אין לו טווח לצבעים דומים
אז זה מה שהוא עושה

quote:
Originally posted by Rising
אבל מה אתה בא להגיד בזה?


שאם תתקן את זה החתימה תיראה יותר טוב

quote:
Originally posted by Rising
יצאת פלצן שתיהיה בעיניינים.


תקשיב, היציאות האלה מתחילות לעצבן אותי
אמרתי אחלה חתימה, חוץ מהקטע הזה שהפריע לי בעין
אני בא להראות לך איפה אתה יכול לשפר ואתה מביא לי יציאה?!
GLoBaL-MUZiK
אחי איזה סיבה ישלך בעולם להגדיל את התמונה? הרי היא אמורה להיות בגודלה כפי שהיא מוצגת בחתימה, אתה יכול להגיד לי בכנות שאתה רואה את הכתמים האלה בחתימה שהיא לא בהגדלה? כיאלו מה הקטע? אבל אני חייב לציין שהתמונה עברה "קונברט" כמה פעמים ובגלל זה האיכות כפי שהיא

אבל זה פשוט לא משנה
Rising
quote:
Originally posted by eXeTik


רואה את כל הפיקסלים הלא קשורים? כשאתה מפחית ל-256 הפוטושופ מחליף את הפלטה בצבעים דומים
ואם הפלטה הייתה גדולה לפני ההורדת צבעים אין לו טווח לצבעים דומים
אז זה מה שהוא עושה

שאם תתקן את זה החתימה תיראה יותר טוב


לא שמתי לב כי זה היה ב-4 בבוקר.
ואל תתחכם בבקשה ..

quote:
Originally posted by eXeTik
תקשיב, היציאות האלה מתחילות לעצבן אותי
אמרתי אחלה חתימה, חוץ מהקטע הזה שהפריע לי בעין
אני בא להראות לך איפה אתה יכול לשפר ואתה מביא לי יציאה?!


היציאה הזאת באה כתגובה ליציאה שלך..
אני בסדר עם מי שבסדר איתי.. ברגע שמישהו מתחיל משהו אני משנה את היחס זה הכל.
אני לא הייתי פונה אלייך בצורה כזאת אם אתה לא היית מחפש אותי.

וכמובן שאתה יכול להעיר
בשביל מה יש ביקורת בונה
אבל מה שעשית לא נראה ככה.
eXeTik
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
אחי איזה סיבה ישלך בעולם להגדיל את התמונה? הרי היא אמורה להיות בגודלה כפי שהיא מוצגת בחתימה, אתה יכול להגיד לי בכנות שאתה רואה את הכתמים האלה בחתימה שהיא לא בהגדלה? כיאלו מה הקטע? אבל אני חייב לציין שהתמונה עברה "קונברט" כמה פעמים ובגלל זה האיכות כפי שהיא

אבל זה פשוט לא משנה


הגדלתי כדי שאורן יראה בדיוק על מה אני מדבר
כן... ראיתי את זה בשניה שהסתכלתי על החתימה
וזה לא קשור ל"קוננברטים" שעשית\הוא עשה- הסברתי בפוסט למעלה למה זה קורה

quote:
Originally posted by Rising
לא שמתי לב כי זה היה ב-4 בבוקר.
ואל תתחכם בבקשה ..


אמרת שלא שמת לב אז הגדשלתי שתראה
מה אתה עושה לי פה פורום 99 של ילדים מוגבלים שמיפשים לריב באינטרנט?! לא בראש שלי

quote:
Originally posted by Rising
היציאה הזאת באה כתגובה ליציאה שלך..
אני בסדר עם מי שבסדר איתי.. ברגע שמישהו מתחיל משהו אני משנה את היחס זה הכל.
אני לא הייתי פונה אלייך בצורה כזאת אם אתה לא היית מחפש אותי.

וכמובן שאתה יכול להעיר
בשביל מה יש ביקורת בונה
אבל מה שעשית לא נראה ככה.


בוא תראה לי מה בתגובה שלי היה חוץ מביקורת
אם תראה לי מילה אחת אני יורד על הברכיים מבקש סליחה ומלקק לך ביצה
גבר או לא גבר?!
yaman
חתימה בחסות אורן התותח

תודה רבה לך אורן
Rising
quote:
Originally posted by eXeTik
הגדלתי כדי שאורן יראה בדיוק על מה אני מדבר
כן... ראיתי את זה בשניה שהסתכלתי על החתימה
וזה לא קשור ל"קוננברטים" שעשית\הוא עשה- הסברתי בפוסט למעלה למה זה קורה


אמרת שלא שמת לב אז הגדשלתי שתראה
מה אתה עושה לי פה פורום 99 של ילדים מוגבלים שמיפשים לריב באינטרנט?! לא בראש שלי


בוא תראה לי מה בתגובה שלי היה חוץ מביקורת
אם תראה לי מילה אחת אני יורד על הברכיים מבקש סליחה ומלקק לך ביצה
גבר או לא גבר?!


אדון רונן אני לא מחפש לריב איתך
יכול להיות שהייתה פה אי הבנה כי אני חשבתי שאתה מחפש אותי
עובדה תראה בהודעה שלך לפני כמה עמודים הערת לי על הסימון של האות על הפנים שלה.. ולא הגבתי ככה.

זהו נגמר.
-----

בני - אין בעד מה
eXeTik
quote:
Originally posted by Rising
אדון רונן אני לא מחפש לריב איתך
יכול להיות שהייתה פה אי הבנה כי אני חשבתי שאתה מחפש אותי
עובדה תראה בהודעה שלך לפני כמה עמודים הערת לי על הסימון של האות על הפנים שלה.. ולא הגבתי ככה.

זהו נגמר.


חליק, שולם...

yaman
quote:
Originally posted by eXeTik
חליק, שולם...


מסכן רונן

ברוגז אין לו
eXeTik
quote:
Originally posted by yaman
מסכן רונן

ברוגז אין לו


חחחחחחחח!
אשכרה צחוקים איתך באמצע הלילה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Privacy Statement