|
חתימות (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MaMaMiA |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
בן זונה של דבר אחי |
תודה אחי!!...תודה אורן! פצצה! |
|
|
| KrazyDJs |
חתימה נחמדה לאללה
mamamia
לאורן חזר הטאץ' :p |
|
|
| Sniper |
| גם אני לא הייתי מתנגד לאיזה חתימונת חדשה, אחרי שנה צריך להחליף חח |
|
|
| MaMaMiA |
בונא אחי ישך את זה!!
יפה החדשה שלך! |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by MaMaMiA
בונא אחי ישך את זה!!
יפה החדשה שלך! |
אתה לא הבנת אחי.. זה חתימה ישנה שעשיתי לו ועכשיו הוא רוצה חדשה.. |
|
|
| Eitan E |
| גבר יש מצב לאיזו חתימה משהו בסט? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Rising
אתה לא הבנת אחי.. זה חתימה ישנה שעשיתי לו ועכשיו הוא רוצה חדשה.. |
כל הקרדיט לאורן:]
ובצדק |
|
|
| Segev |
| טוב נוו עם אתה עושה כבר כל כך הרבה בטח לא תתנגד לעוד אחת :D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אם זו לא טרחה
אני אשמח :D |
|
|
| Hell_Copter |
הגיעו כמה חודשים אז אתה רוצה להתלהב אה אורן
נפתחנו אה? :p |
|
|
| Rising |
| חחח לך תזדיין רועי..:) |
|
|
|
|