|
חתימות (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Segev |
| ואללה לא שמתי לב :nervous: |
|
|
| Rising |
יאללה רענון...
בני וברק לא שכחתי אתכם...
:cool: |
|
|
| KrazyDJs |
עובד אחשלי..
אחלה חתימה אמרתי לך כבר ;) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Rising
יאללה רענון...
בני וברק לא שכחתי אתכם...
:cool: |
Nice sig...
אבל הכיתוב הזה על הלחי שלה לא מתאים
ואם אתה בכל זאת רוצה להשאיר אותו לפחות תשנה לו את ה"היו"
שיתאים לרקע |
|
|
| yaman |
| ואללה אורן חתימה בת זונה |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by yaman
ואללה אורן חתימה בת זונה |
בואנה אורן אתה לא מפסיק להפתיע אותנו...
אני עדיין קשה לי לעכל איך אתם עושים דברים כה יפים בתוכנות הללו... |
|
|
| KrazyDJs |
חדשה \ישנה..
אורן הכין לי ממזמן ורק עכשיו יצא לי לשים :D
תודה אחי :D יצא פצצה |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
נחשו מי עשה לי את החתימה??? בחיים לא תצליחו
?קיצר אני מרוצה, מה דעתכם |
|
|
| KrazyDJs |
אמרתי לאורן שהוא שלח לי..
חתימה בת זונההההההה
ואווטאר חזק גבר..
תתחדש |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
תודה אבל האמת היא שכל הקרדיט הולך אלי, אני זה שמצאתי את התמונה, אורן עם כל הכבוד.....
סתם מלך |
|
|
|
|