|
חתימות (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Segev |
| פשש בן זונה אחי תחדש!! |
|
|
| EternalMusic |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
ומה לגבי לבקש מידידך הנאמן שאוהב להכין חתימות להנאתו?
:( |
ואלה צודק! :eyes:
איך שכחתי :wtf: |
|
|
| KosmiK-G8 |
בוינה אורן אני מוכרח לציין
חתימות אחת אחת פצצה!!!!
אני ישמח גם לאיזה חתימה...
לא לחוץ לי.. קח את הזמן:) |
|
|
| taltul |
אחי אני ואילן מאוד נשמח:):):)
אז אם לא אכפתך - תכין לי גם משהו חמוד...;)
תודה רבה רבה מראש אחי... |
|
|
| KosmiK-G8 |
אני גאה להציג את החתימה החדשה שאורן עשה לי
תודה אורן!!!
הכי טוב חתימה |
|
|
| Segev |
| פששש באמת אחת היופות תחדש אחי!!! |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Segev
פששש באמת אחת היופות תחדש אחי!!! |
ראסמי אילן סח על החתימה
בת זונה |
|
|
| KrazyDJs |
תחדש אילן
תחדש taltul |
|
|
| -CosmicFire- |
| לטלטול יש חתימה? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
תחדש אילן
תחדש taltul |
אחי...תודה מראש אם עשית לי משהו....אבל כנראה טעית..כי אני לא רואה כלום תאמת...
אז תודה רבה עוד פעם..רק תגיד לי אם אני צודק או לא... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by taltul
אחי...תודה מראש אם עשית לי משהו....אבל כנראה טעית..כי אני לא רואה כלום תאמת...
אז תודה רבה עוד פעם..רק תגיד לי אם אני צודק או לא... |
יא פצצצצצווווץץץ תכנס לאיסיקיו :crazy: |
|
|
|
|