return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
שלום (pg. 2)
View this Thread in Original format
Flotser
ברוך הבא

:p :crazy:
אני גם אוהב את מה שאתה אוהב,
בוא נהיה חברים!!!
:crazy: :D

חח סתם
או שלא סתם
איך שבא לך
:rolleyes: :wtf: :wtf:
Origin
תגיד אחי AnthemFreak
מי זאת בתמונה של האוואתר שלך ???

תכיר לי אותה !:gsmile:
Segev
שירן עם אני לא טועה הוא היה בשתיהן
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Origin
תגיד אחי AnthemFreak
מי זאת בתמונה של האוואתר שלך ???

תכיר לי אותה !:gsmile:

יש לי שם יפיל
והוא שירן.. אבל אתה יכול לקרוא לי שירן התקליטן:D


וזאת אחותי.. אז תזהר איך תמדבר איי?
Segev
חחחחחח
עלק אחחותך :D
Origin
quote:
Originally posted by AnthemFreak
יש לי שם יפיל
והוא שירן.. אבל אתה יכול לקרוא לי שירן התקליטן:D


וזאת אחותי.. אז תזהר איך תמדבר איי?


טוב....שירן התקליטן הקיבוצניק....מיזאת באמת ???? אני חייב לדעת:eek:
skelz
אאאאאאאאאאא
איגור אחי
עזוב אותך שטויות
תעשה כמוני בשכל
כנס למקלחת
5 דקות ואתה בחרמוןןן
ליגה! :)
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Origin
טוב....שירן התקליטן הקיבוצניק....מיזאת באמת ???? אני חייב לדעת:eek:

חח תקליטן וקיבוצניק היה אמור להיות חרוז?
לא הלך:rolleyes:


וואלה אחי לא יודע מי זאת
אבל יש לה אחלה תחת:) .. זאת הסיבה שהיא נמצאת באווטר שלי
Origin
quote:
Originally posted by skelz
אאאאאאאאאאא
איגור אחי
עזוב אותך שטויות
תעשה כמוני בשכל
כנס למקלחת
5 דקות ואתה בחרמוןןן
ליגה! :)


חחחחחחחחח.....יא מסטול תמצא כבר חברה
ורצוי אחת אם תחת כזה כמו בתמונה של שירן !!!!





quote:
Originally posted by AnthemFreak
חח תקליטן וקיבוצניק היה אמור להיות חרוז?
לא הלך:rolleyes:


וואלה אחי לא יודע מי זאת
אבל יש לה אחלה תחת:) .. זאת הסיבה שהיא נמצאת באווטר שלי

כן אחי לא הלך מה לעשות....אבל חפיף..
תמונה עצבנית בכל מיקרה !:cool: :eyes:
skelz
חחחחחחחחחחחחח
לא בנוי לקשר רציני!

Origin
quote:
Originally posted by skelz
חחחחחחחחחחחחח
לא בנוי לקשר רציני!

מי אמר קשר רציני? חברה לכמה ימים אחריזה אחת אחרת לכמה ימים עד שלא תעבור אל כולם ..ותתחיל לעשות בנים:wtf:
YoraY
ברוך הבא רן.. אני יוראי :>>

להשתלב פה זה טיפה קשה - אם ישך רעיון לטרד תתייעץ עם שגב לפני שכל הפורום יעלה עליך

מניסיון :>...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement