|
שלום (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
ברוך הבא
:p :crazy:
אני גם אוהב את מה שאתה אוהב,
בוא נהיה חברים!!!
:crazy: :D
חח סתם
או שלא סתם
איך שבא לך
:rolleyes: :wtf: :wtf: |
|
|
| Origin |
תגיד אחי AnthemFreak
מי זאת בתמונה של האוואתר שלך ???
תכיר לי אותה !:gsmile: |
|
|
| Segev |
| שירן עם אני לא טועה הוא היה בשתיהן |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Origin
תגיד אחי AnthemFreak
מי זאת בתמונה של האוואתר שלך ???
תכיר לי אותה !:gsmile: |
יש לי שם יפיל
והוא שירן.. אבל אתה יכול לקרוא לי שירן התקליטן:D
וזאת אחותי.. אז תזהר איך תמדבר איי? |
|
|
| Segev |
חחחחחח
עלק אחחותך :D |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
יש לי שם יפיל
והוא שירן.. אבל אתה יכול לקרוא לי שירן התקליטן:D
וזאת אחותי.. אז תזהר איך תמדבר איי? |
טוב....שירן התקליטן הקיבוצניק....מיזאת באמת ???? אני חייב לדעת:eek: |
|
|
| skelz |
אאאאאאאאאאא
איגור אחי
עזוב אותך שטויות
תעשה כמוני בשכל
כנס למקלחת
5 דקות ואתה בחרמוןןן
ליגה! :) |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Origin
טוב....שירן התקליטן הקיבוצניק....מיזאת באמת ???? אני חייב לדעת:eek: |
חח תקליטן וקיבוצניק היה אמור להיות חרוז?
לא הלך:rolleyes:
וואלה אחי לא יודע מי זאת
אבל יש לה אחלה תחת:) .. זאת הסיבה שהיא נמצאת באווטר שלי |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by skelz
אאאאאאאאאאא
איגור אחי
עזוב אותך שטויות
תעשה כמוני בשכל
כנס למקלחת
5 דקות ואתה בחרמוןןן
ליגה! :) |
חחחחחחחחח.....יא מסטול תמצא כבר חברה
ורצוי אחת אם תחת כזה כמו בתמונה של שירן !!!!
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
חח תקליטן וקיבוצניק היה אמור להיות חרוז?
לא הלך:rolleyes:
וואלה אחי לא יודע מי זאת
אבל יש לה אחלה תחת:) .. זאת הסיבה שהיא נמצאת באווטר שלי |
כן אחי לא הלך מה לעשות....אבל חפיף..
תמונה עצבנית בכל מיקרה !:cool: :eyes: |
|
|
| skelz |
חחחחחחחחחחחחח
לא בנוי לקשר רציני!  |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by skelz
חחחחחחחחחחחחח
לא בנוי לקשר רציני! |
מי אמר קשר רציני? חברה לכמה ימים אחריזה אחת אחרת לכמה ימים עד שלא תעבור אל כולם ..ותתחיל לעשות בנים:wtf: |
|
|
| YoraY |
ברוך הבא רן.. אני יוראי :>>
להשתלב פה זה טיפה קשה - אם ישך רעיון לטרד תתייעץ עם שגב לפני שכל הפורום יעלה עליך
מניסיון :>... |
|
|
|
|