|
שלום (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by Shahar
אחרייך כל הדרך!
אמריא אחרייייךךךךך אחצא את היםםם
אלך אחריייייייך עד סוף העולםםםםם |
ראסמי השתלטתם לבחור על הטרד
תשתמשו ב
pm-
private messages
וחלאס עם המשפטים האלה זה לא "מיכאלה" פה
סתםםם בצחוק אחי:D |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Eitan E
וחלאס עם המשפטים האלה זה לא "מיכאלה" פה
סתםםם בצחוק אחי:D |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראסמי שחר אתה בחור שרמנטי:)
רומנטיקן שכמוך |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
אחרייך כל הדרך!
אמריא אחרייייךךךךך אחצא את היםםם
אלך אחריייייייך עד סוף העולםםםםם |
וואוווווווווווווו עכשיו לא רק שאני לא מצליחה להקליד אני אפילו לא יכולה ללחוץ על העכבר
יו מה שאתה עושה לי |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראסמי שחר אתה בחור שרמנטי:)
רומנטיקן שכמוך |
שחר פרופשנייל, יודע איך לדבר לאישה
אולי תלמדו ממנו קצת?:) :) |
|
|
| TTman |
??? נשואהההה
WTF ?????????
מה זה הפאקינג גן ילדים הזה שפתחתם פה
איזה גועלללל
מה קרה לפורום
:nervous: |
|
|
| Sniper |
האמת היא שלא קראתי את כל הטרד הזה
אבל הבנתי שמישהו השתלט למישהו על הטרד חחח
כמו כל הטרדים פה
קיצר יש פה שני חדשים אם אני לא טועה,
ברוכים הבאים, אני אלעד בן דוד
תהנו פה ושמרו על עצמכם |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Eitan E
וחלאס עם המשפטים האלה זה לא "מיכאלה" פה
סתםםם בצחוק אחי:D |
חחחחחחחחחח זה לא מיכאלה זה שיר אחי
| quote: | Originally posted by TTman
??? נשואהההה
WTF ?????????
מה זה הפאקינג גן ילדים הזה שפתחתם פה
איזה גועלללל
מה קרה לפורום
:nervous: |
מה רע
סוףסוף אחת שפה במת בגלל המוזיקה ולא איזה מעפנה בת 17 שמחפשת חברים :) |
|
|
| VelenZ |
| בונא נשבע לכם , איזה מזל שפתחתי תטרד הזה , הפכתי תפורומים לפעילים :p |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by VelenZ
בונא נשבע לכם , איזה מזל שפתחתי תטרד הזה , הפכתי תפורומים לפעילים :p |
זה לא באמת בגלל הטרד אחי
זה בגלל שתאוהב את טייסטו :)
Just Be - עוד חודשיים וזהו!!! |
|
|
| VelenZ |
| חחח אני יודע אחי , צוחק :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by VelenZ
חחח אני יודע אחי , צוחק :) |
גם אני..
אם אתה באמת רוצה להתרגל למקום ושיתרגלו אלייך תקרא את הטרד עם החוקים כדי לא לעבור על החוקים והכי חשוב שתהיה פה כי אתה נהנה מהמקום ולא כי אתה צריך כמה טראקים ואז תלך...כי זה מה שהכי לא אוהבים פה
אני אישית יכול להבטיח לך שאם תאהב את המקום ולא תהיה פה בגלל אינטרסים כל אחד ישמח לעזור לך בכל מה שתצטרך :) |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחח זה לא מיכאלה זה שיר אחי
מה רע
סוףסוף אחת שפה במת בגלל המוזיקה ולא איזה מעפנה בת 17 שמחפשת חברים :) |
כן, זה שיר של שחורים
:D
כן ברור, בגלל המוזיקה היא פה
ובשביל מה אתה פה
בעצם אני יודעעעעע
בשביל לזיין את המוח בכל טרד אפשרי |
|
|
|
|