return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
שלום (pg. 5)
View this Thread in Original format
Eitan E
quote:
Originally posted by Shahar
אחרייך כל הדרך!
אמריא אחרייייךךךךך אחצא את היםםם
אלך אחריייייייך עד סוף העולםםםםם


ראסמי השתלטתם לבחור על הטרד
תשתמשו ב
pm-
private messages


וחלאס עם המשפטים האלה זה לא "מיכאלה" פה

סתםםם בצחוק אחי:D
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Eitan E
וחלאס עם המשפטים האלה זה לא "מיכאלה" פה

סתםםם בצחוק אחי:D

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראסמי שחר אתה בחור שרמנטי:)
רומנטיקן שכמוך
princess cc
quote:
Originally posted by Shahar
אחרייך כל הדרך!
אמריא אחרייייךךךךך אחצא את היםםם
אלך אחריייייייך עד סוף העולםםםםם


וואוווווווווווווו עכשיו לא רק שאני לא מצליחה להקליד אני אפילו לא יכולה ללחוץ על העכבר
יו מה שאתה עושה לי
princess cc
quote:
Originally posted by AnthemFreak
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראסמי שחר אתה בחור שרמנטי:)
רומנטיקן שכמוך


שחר פרופשנייל, יודע איך לדבר לאישה
אולי תלמדו ממנו קצת?:) :)
TTman
??? נשואהההה
WTF ?????????


מה זה הפאקינג גן ילדים הזה שפתחתם פה

איזה גועלללל


מה קרה לפורום
:nervous:
Sniper
האמת היא שלא קראתי את כל הטרד הזה
אבל הבנתי שמישהו השתלט למישהו על הטרד חחח
כמו כל הטרדים פה


קיצר יש פה שני חדשים אם אני לא טועה,

ברוכים הבאים, אני אלעד בן דוד

תהנו פה ושמרו על עצמכם
Shahar
quote:
Originally posted by Eitan E
וחלאס עם המשפטים האלה זה לא "מיכאלה" פה

סתםםם בצחוק אחי:D


חחחחחחחחחח זה לא מיכאלה זה שיר אחי

quote:
Originally posted by TTman
??? נשואהההה
WTF ?????????


מה זה הפאקינג גן ילדים הזה שפתחתם פה

איזה גועלללל


מה קרה לפורום
:nervous:


מה רע
סוףסוף אחת שפה במת בגלל המוזיקה ולא איזה מעפנה בת 17 שמחפשת חברים :)
VelenZ
בונא נשבע לכם , איזה מזל שפתחתי תטרד הזה , הפכתי תפורומים לפעילים :p
Shahar
quote:
Originally posted by VelenZ
בונא נשבע לכם , איזה מזל שפתחתי תטרד הזה , הפכתי תפורומים לפעילים :p


זה לא באמת בגלל הטרד אחי
זה בגלל שתאוהב את טייסטו :)

Just Be - עוד חודשיים וזהו!!!
VelenZ
חחח אני יודע אחי , צוחק :)

Shahar
quote:
Originally posted by VelenZ
חחח אני יודע אחי , צוחק :)


גם אני..
אם אתה באמת רוצה להתרגל למקום ושיתרגלו אלייך תקרא את הטרד עם החוקים כדי לא לעבור על החוקים והכי חשוב שתהיה פה כי אתה נהנה מהמקום ולא כי אתה צריך כמה טראקים ואז תלך...כי זה מה שהכי לא אוהבים פה
אני אישית יכול להבטיח לך שאם תאהב את המקום ולא תהיה פה בגלל אינטרסים כל אחד ישמח לעזור לך בכל מה שתצטרך :)
TTman
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחח זה לא מיכאלה זה שיר אחי



מה רע
סוףסוף אחת שפה במת בגלל המוזיקה ולא איזה מעפנה בת 17 שמחפשת חברים :)


כן, זה שיר של שחורים
:D

כן ברור, בגלל המוזיקה היא פה
ובשביל מה אתה פה


בעצם אני יודעעעעע


בשביל לזיין את המוח בכל טרד אפשרי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Privacy Statement