|
שלום (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Segev
כן אני בטוח שעם שחר היה חושב על אחת מהפורום את מה שהוא רשם הוא היה רושם את זה ככה זה הרי ברור שזה לא מכוון לאף אחת מפה...
בטח הוא התכוון לכל מיני ילדות מציקניות באי סי קיו ודברים כאלה... |
שים לב טוב טוב לציטוט הראשון שלי... ותבין שלא מדובר בבנות מהאיסי..
אלא מפה ,מהפורום |
|
|
| princess cc |
וואוו איזה לאנ נעים
שחר עשית ת',פשלה אח שלי
אני בטוחה שהוא לא התכוון באמת למה שאמר
הוא רק רצה לנחם אותי על החוסר יחס שקיבלתי כאן
בנות אני מתנצלת
רן גם בפניך על הבלאגן שעשינו כאן
בקיצר תרדו מזה וזהו...
חבל לקלקל יחסים בגלל שטויות |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Shahar
הייייייייייייייייי לא התכוונתי אלייך!
אם הייתי מתכוון אלייך הייתי אומר את זה באנגלית
:)
סורי אם נעלבת פוצי לא התכוונתי אלייך :) |
???פוצי
פאקקק, יש לי בחילה מהשחור הזה
אני הולך להקיא |
|
|
| TTman |
אלונה
אל תתרגשי מהאפס הזה
סתם שחור
:D
וסתם אפס
שיזדיין |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Sniper
תהנו פה ושמרו על עצמכם |
תודה מותק
עם כל הקריזיונרים פה נראה לי שנזדקק לזה |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
סוףסוף אחת שפה במת בגלל המוזיקה :) |
ומי אמר שבאתי בגלל המוזיקה בדיוק?
ואולי באתי כדי למצוא לי איזה ג'יגולו צעיר?
U NEVER KNOWֱ |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by princess cc
תודה מותק
עם כל הקריזיונרים פה נראה לי שנזדקק לזה |
סתמי |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Shahar
אמממ... נראה לי אני יודע למה לא התלהבו
1. כי את נשואה והחרמנים בלי החיים לא יכולים לעשות איתך סייברים...
2. כי את לא אחת מכמה אומללות שיש\היו פה ותסכימי לחרמן את הבנים פה בשביל שיאהבו אותך
3. בתכלס כן מתלהבים ממך כי סוףסוף בת נורמאלית :)
בקיצור...אוהבים אותך פה !
ואם את אוהבת את טייסטו זה רק תורם...:) |
בואנה יצעיר כמה פוסטים יש לך פה 10 ?
אתה לא היית פה בתקופה שאלונה שלטה
אל תדבר ככה שוב עד שתצבור פז"מ ותן כבוד לבוגרים כאן... |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בואנה יצעיר כמה פוסטים יש לך פה 10 ?
אתה לא היית פה בתקופה שאלונה שלטה
אל תדבר ככה שוב עד שתצבור פז"מ ותן כבוד לבוגרים כאן... |
ראסמי צודק
סתם צעיר הפלוץ הרקוב הזה |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by TTman
סתמי |
חבל שהגעת לרמה כזו...
סה"כ לא עשיתי שום דבר רע
אבל וואטאבר, תגיד מה שבא לך
זה אפילו לא מזיז לי
את הקצה של האף |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by princess cc
חבל שהגעת לרמה כזו...
סה"כ לא עשיתי שום דבר רע
אבל וואטאבר, תגיד מה שבא לך
זה אפילו לא מזיז לי
את הקצה של האף |
לבריאות שיהיה
נשואה וכל היום בפורום
מוזררר
אבל שיהיה לך בתאבון
ביי ביי |
|
|
| VelenZ |
| quote: | Originally posted by Shahar
יש אתרים שמראים את רוב\כל מה שיצא... |
אז אולי תביא לי כמה מהם? :p |
|
|
|
|