return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
שלום (pg. 8)
View this Thread in Original format
Flotser
בשביל מה כל המריבות הטיפשיות האלה??

אכפת לכם אם סיסי נשואה או לא? למה סתם ללכלך?
איתי לומדים נגיד אנשים נשואים והם מתנהגים אותו דבר כמו כולם..
כנסו למשל לתפוז תראו כמה אנשים מבוגרים מסתובבים שמה כל הזמן


דבר שני,
בהתחלה היה נראה ששחר סתם צחק, ואם לא אז חבל,
אבל בכל זאת למה לקלל וללכלך ולהתעצבן ולהתחיל מריבות טיפשיות...

ואלונה את מס. 1 ממש לא משנה מה יגידו לך :crazy:

זה הכל
:p
TTman
quote:
Originally posted by Flotser
בשביל מה כל המריבות הטיפשיות האלה??

אכפת לכם אם סיסי נשואה או לא? למה סתם ללכלך?
איתי לומדים נגיד אנשים נשואים והם מתנהגים אותו דבר כמו כולם..
כנסו למשל לתפוז תראו כמה אנשים מבוגרים מסתובבים שמה כל הזמן


דבר שני,
בהתחלה היה נראה ששחר סתם צחק, ואם לא אז חבל,
אבל בכל זאת למה לקלל וללכלך ולהתעצבן ולהתחיל מריבות טיפשיות...

ואלונה את מס. 1 ממש לא משנה מה יגידו לך :crazy:

זה הכל
:p


:D ;) :happy2:
Segev
אני לא יודע עם אנשים פה צוחקים או שאתם באמת רבים
מה ניסגר איתכם הלו רק לפני כמה ימים אתם אומרים שאתם קהילה מיוחדת ושאין פה סתם אנשים ולא כל אחד מקבל פה בברכה ופתאום כולם רבים!!!

חחחחחחחחחןןןןןןןןןןןןןןןן!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סגור את זה!!!!!
Tarantula
חה:)
תודה אנשימים מתוקים שלי@#!@ פלוצרון גל וצחצחון מתה עליכם!@$!2



ושגב.. אנחנו קהילה מאוד מאוד מיוחדת, וכל אחד מתקבל פה בברכה
עד שהוא מתחיל לרדת לחייהם של אנשים מהפורום
אם חוצים את הגבול הזה... אז אני לא אחראית למעשיי
:disbelief
Segev
שהייה
אני לא מבין רק למה הטדר עוד פתוח
Shahar
quote:
Originally posted by TTman
???פוצי

פאקקק, יש לי בחילה מהשחור הזה

אני הולך להקיא


וואלה אחי עכשיו 10
עוד שעתיים אני יוצא לפראק
בא לך לבוא להגיד לי את זה?

quote:
Originally posted by Scorchio
בואנה יצעיר כמה פוסטים יש לך פה 10 ?
אתה לא היית פה בתקופה שאלונה שלטה
אל תדבר ככה שוב עד שתצבור פז"מ ותן כבוד לבוגרים כאן...


אלונה על הבצה שלי בוּב
שמור על הפה

ולא התכוונתי אליה :)
Segev
רואים אתם לא נתתם לו אפילו לענות וכבר כולכם החלתתם שהוא מדבר על אלונה

העיקר לריב
ישראלים :D
Shahar
quote:
Originally posted by Segev
רואים אתם לא נתתם לו אפילו לענות וכבר כולכם החלתתם שהוא מדבר על אלונה

העיקר לריב
ישראלים :D


חופשי אחי כולם יודעים לפתוח תפה בפורום...
Scorchio
quote:
Originally posted by Shahar
אלונה על הבצה שלי בוּב


מי מביא את החסרי מוח האלה לכאן ?
חייבים להתחיל לסנן את הפורום הזה
לך לך לישון עם איזה כפית מטרנה
DJ-Kreing^^
אנשים מה נסגר איתכם?
:(

הפורום אשכרה מידרדר מיום ליום, ומזה הריבים הילדותיים האלה עכשיו?!

אני זוכר איך הפורום היה נראה לפני שנה שנתיים, משהו שונה לגמרי, היה פה שיא האייכות... עכשיו מילא שאין הרבה ט'רדים גם התוכן שלהם מתחיל להיות רקוב?
מה נסגר?

quote:
Originally posted by LA©
Great minds discuss ideas, Average minds discuss events,
small minds discuss people!!


משפט חוכמה, סתם בלי קשר לכל החרא פה בט'רד כדאי לכל אחד ממכם לקרוא את זה להבין ולזכור.
:rolleyes:

Shahar
quote:
Originally posted by Scorchio
מי מביא את החסרי מוח האלה לכאן ?
חייבים להתחיל לסנן את הפורום הזה
לך לך לישון עם איזה כפית מטרנה


רוצה לסנן אותי?

הייתי ממשיך בכיף אבל רומק צודק...
סורי אם היה בלאגן :)
Eitan E
אנשים בחיית תרגיעו את עצמכם זה פורום טראנס דיבורים בסבבה ובכיף
עזבו אותכם כל העקיצות והמשחקי כבוד
זה לא קזבלן פה

אם הייתי רוצה צעקות קללות מכות הייתי רואה את התוכנית השכונתית בטריבונה עם אבי רצון או משעל חם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement