|
שלום (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
בשביל מה כל המריבות הטיפשיות האלה??
אכפת לכם אם סיסי נשואה או לא? למה סתם ללכלך?
איתי לומדים נגיד אנשים נשואים והם מתנהגים אותו דבר כמו כולם..
כנסו למשל לתפוז תראו כמה אנשים מבוגרים מסתובבים שמה כל הזמן
דבר שני,
בהתחלה היה נראה ששחר סתם צחק, ואם לא אז חבל,
אבל בכל זאת למה לקלל וללכלך ולהתעצבן ולהתחיל מריבות טיפשיות...
ואלונה את מס. 1 ממש לא משנה מה יגידו לך :crazy:
זה הכל
:p |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Flotser
בשביל מה כל המריבות הטיפשיות האלה??
אכפת לכם אם סיסי נשואה או לא? למה סתם ללכלך?
איתי לומדים נגיד אנשים נשואים והם מתנהגים אותו דבר כמו כולם..
כנסו למשל לתפוז תראו כמה אנשים מבוגרים מסתובבים שמה כל הזמן
דבר שני,
בהתחלה היה נראה ששחר סתם צחק, ואם לא אז חבל,
אבל בכל זאת למה לקלל וללכלך ולהתעצבן ולהתחיל מריבות טיפשיות...
ואלונה את מס. 1 ממש לא משנה מה יגידו לך :crazy:
זה הכל
:p |
:D ;) :happy2: |
|
|
| Segev |
אני לא יודע עם אנשים פה צוחקים או שאתם באמת רבים
מה ניסגר איתכם הלו רק לפני כמה ימים אתם אומרים שאתם קהילה מיוחדת ושאין פה סתם אנשים ולא כל אחד מקבל פה בברכה ופתאום כולם רבים!!!
חחחחחחחחחןןןןןןןןןןןןןןןן!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סגור את זה!!!!! |
|
|
| Tarantula |
חה:)
תודה אנשימים מתוקים שלי@#!@ פלוצרון גל וצחצחון מתה עליכם!@$!2
ושגב.. אנחנו קהילה מאוד מאוד מיוחדת, וכל אחד מתקבל פה בברכה
עד שהוא מתחיל לרדת לחייהם של אנשים מהפורום
אם חוצים את הגבול הזה... אז אני לא אחראית למעשיי
:disbelief |
|
|
| Segev |
שהייה
אני לא מבין רק למה הטדר עוד פתוח |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TTman
???פוצי
פאקקק, יש לי בחילה מהשחור הזה
אני הולך להקיא |
וואלה אחי עכשיו 10
עוד שעתיים אני יוצא לפראק
בא לך לבוא להגיד לי את זה?
| quote: | Originally posted by Scorchio
בואנה יצעיר כמה פוסטים יש לך פה 10 ?
אתה לא היית פה בתקופה שאלונה שלטה
אל תדבר ככה שוב עד שתצבור פז"מ ותן כבוד לבוגרים כאן... |
אלונה על הבצה שלי בוּב
שמור על הפה
ולא התכוונתי אליה :) |
|
|
| Segev |
רואים אתם לא נתתם לו אפילו לענות וכבר כולכם החלתתם שהוא מדבר על אלונה
העיקר לריב
ישראלים :D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Segev
רואים אתם לא נתתם לו אפילו לענות וכבר כולכם החלתתם שהוא מדבר על אלונה
העיקר לריב
ישראלים :D |
חופשי אחי כולם יודעים לפתוח תפה בפורום... |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Shahar
אלונה על הבצה שלי בוּב
|
מי מביא את החסרי מוח האלה לכאן ?
חייבים להתחיל לסנן את הפורום הזה
לך לך לישון עם איזה כפית מטרנה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אנשים מה נסגר איתכם?
:(
הפורום אשכרה מידרדר מיום ליום, ומזה הריבים הילדותיים האלה עכשיו?!
אני זוכר איך הפורום היה נראה לפני שנה שנתיים, משהו שונה לגמרי, היה פה שיא האייכות... עכשיו מילא שאין הרבה ט'רדים גם התוכן שלהם מתחיל להיות רקוב?
מה נסגר?
| quote: | Originally posted by LA©
Great minds discuss ideas, Average minds discuss events,
small minds discuss people!!
|
משפט חוכמה, סתם בלי קשר לכל החרא פה בט'רד כדאי לכל אחד ממכם לקרוא את זה להבין ולזכור.
:rolleyes: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מי מביא את החסרי מוח האלה לכאן ?
חייבים להתחיל לסנן את הפורום הזה
לך לך לישון עם איזה כפית מטרנה |
רוצה לסנן אותי?
הייתי ממשיך בכיף אבל רומק צודק...
סורי אם היה בלאגן :) |
|
|
| Eitan E |
אנשים בחיית תרגיעו את עצמכם זה פורום טראנס דיבורים בסבבה ובכיף
עזבו אותכם כל העקיצות והמשחקי כבוד
זה לא קזבלן פה
אם הייתי רוצה צעקות קללות מכות הייתי רואה את התוכנית השכונתית בטריבונה עם אבי רצון או משעל חם |
|
|
|
|