|
שלום (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TTman
כן, זה שיר של שחורים
:D
מצטער אם פגעתי, אבל זה עמד לי על קצה הלשון
ברור שהיא פה בגלל המוזיקה
ובשביל מה אתה פה
בעצם אני יודעעעעע
בשביל לזיין את המוח בכל טרד אפשרי |
מזה שחורים??
ובוא שחק לי בבצה :) |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Shahar
מזה שחורים??
ובוא שחק לי בבצה :) |
שחורים זה אחד כמוך, ששומע את השירים הגועל האלה
אם יש לך אז בכיף
תגיד לי לאן לבוא, אני בא |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TTman
שחורים זה אחד כמוך, ששומע את השירים הגועל האלה
אם יש לך אז בכיף
תגיד לי לאן לבוא, אני בא |
וואלה אחי אני גאה להיות שחור ולא שכנטוז
מתאים לי לבוא אלייך תגיד לאן נסתדר... |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Shahar
וואלה אחי אני גאה להיות שחור ולא שכנטוז
מתאים לי לבוא אלייך תגיד לאן נסתדר... |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גאה
אני אגיד לך לאן לבוא pm אני אשלח לך
שים לב בצחוקיה
:D
ובזה נסגר הנושא
גם ככה זיינת פה מספיק במוח |
|
|
| VelenZ |
| quote: | Originally posted by Shahar
גם אני..
אם אתה באמת רוצה להתרגל למקום ושיתרגלו אלייך תקרא את הטרד עם החוקים כדי לא לעבור על החוקים והכי חשוב שתהיה פה כי אתה נהנה מהמקום ולא כי אתה צריך כמה טראקים ואז תלך...כי זה מה שהכי לא אוהבים פה
אני אישית יכול להבטיח לך שאם תאהב את המקום ולא תהיה פה בגלל אינטרסים כל אחד ישמח לעזור לך בכל מה שתצטרך :) |
אני יודע , וזה למה אני גם רושם בפורום וכל זה...
ואני לא מפרסם כאן טראנסים בגלל שאני לא יודע מאיפה אני יכול לבדוק איזה יוצאים כל יום וכל זה :p |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TTman
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גאה
אני אגיד לך לאן לבוא pm אני אשלח לך
שים לב בצחוקיה
:D
ובזה נסגר הנושא
גם ככה זיינת פה מספיק במוח |
וואלה בוא תגיד לי את זה במציאות
אני ב פראק היום
| quote: | Originally posted by VelenZ
אני יודע , וזה למה אני גם רושם בפורום וכל זה...
ואני לא מפרסם כאן טראנסים בגלל שאני לא יודע מאיפה אני יכול לבדוק איזה יוצאים כל יום וכל זה :p |
יש אתרים שמראים את רוב\כל מה שיצא... |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by Shahar
סוףסוף אחת שפה במת בגלל המוזיקה ולא איזה מעפנה בת 17 שמחפשת חברים :) |
מי אתה חושב שאתה?
שופט אנשים על סמך מה בדיוק? אני מציעה שתסתכל במראה לשנייה
ותתחיל למותח את הביקורת שלך על אף אחד אחר חוץ מעצמך!!!
Great minds discuss ideas, Average minds discuss events,
small minds discuss people!!
פשוט תפור עליך!
הצעה אישית,
"Always be a first-rate version of yourself, instead of a second-rate version of somebody else"
yo...stop talking out your ass and watch what you say....
get ing real man...your so full of !!!!
- Annie |
|
|
| Shahar |
הייייייייייייייייי לא התכוונתי אלייך!
אם הייתי מתכוון אלייך הייתי אומר את זה באנגלית
:)
סורי אם נעלבת פוצי לא התכוונתי אלייך :) |
|
|
| Rising |
כנסו למצב רגיעה מה נסגר????????
חן תביא אותה בציטוט של מה שרשמתי ותסגור תטרד הזה |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Shahar
2. כי את לא אחת מכמה אומללות שיש\היו פה ותסכימי לחרמן את הבנים פה בשביל שיאהבו אותך
3. בתכלס כן מתלהבים ממך כי סוףסוף בת נורמאלית :)
|
ווואואאאווווו שחר עכשיו העלת לי את הסעיף#$#
מה זה אמור להביע?!? |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Shahar
הייייייייייייייייי לא התכוונתי אלייך!
אם הייתי מתכוון אלייך הייתי אומר את זה באנגלית
:)
סורי אם נעלבת פוצי לא התכוונתי אלייך :) |
אז למי כן התכוונת אליי?!?
ייואואאוווו אני לא מאמינה, אלוהים אתה כזה חרא של בן אדם
והלוואי כולם פה היו יודעים עד כמה
סורי שהרסתי לך את הטראד רן, אני פשוט לא יכולה לשבת בשקט על דברים כאלה |
|
|
| Segev |
כן אני בטוח שעם שחר היה חושב על אחת מהפורום את מה שהוא רשם הוא היה רושם את זה ככה זה הרי ברור שזה לא מכוון לאף אחת מפה...
בטח הוא התכוון לכל מיני ילדות מציקניות באי סי קיו ודברים כאלה... |
|
|
|
|